{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

for en trist dag {{forumTopicSubject}}

det er ikke verdens undergang men her i desember januar varderen del om at jeg måtte af med doffen pga allergi.

jeg fik så nogen medisiner og skulle ind til opfølgning inde i oslo idag og lægen blev noget overrasket over at de nye medisiner sammen med de gamle ikke hjelper 100%(det gjorde det i ca 2 mnd) så nu er dosen blevetfordoplet for atdet skal hjelpe.

i januar var der snakk om at jeg var kvalifiseret til en nu slags sprøyte som som skulle være bedre en piller men det viser seg at man må ha stærk astma for at få den da den koster 100.000kr og det har vi godt nok ikke råd til.

lægen sa så atjeg skulle ta nogetandet men det virker dårlig sammen med min medisin som jeg får for damp!

så nu er det dobbelt dose med det gamle.

heldigvis ved jeg det ikke er doffen jeg reagere på for han har været hjemme i en måned.

hmm

måtte bare ud med det for det er møg irriterende:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
for en trist dag

Annonce