det kunne ikke gå bedre.. sammenførsel {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Har idag været oppe og hente en ny leopard gekko hun til vores par her hjemme. Jeg er ikke hel sikker på hvilken farve hun er, men lægger et billede ind senere.
Ja.. men jeg fik snakket med med nogle kyndige leo folk og ud fra hendes størrelse og udseende valgte jeg at sætte hende sammen med de andre to med det samme.
Og nu er det første gang jeg har sat dyr sammen sådan på den her måde, og jeg tror ikke det kunne gå bedre. :mrgreen:
Hun gå rundt i terrariet som om hun altid har været der, undersøger og har hilst på vores anden hun leo, meget fredeligt.
Jeg har da jeg havde været i Århus og hente hende, også købt nogle foder dyr med hjem, nogle jeg aldrig har prøvet før. Nemlig græshopper.
Syntes dog de var meget store, men jeg puttede 4 ned og så skal jeg dælme lige sig at der blev aktivitet blandt leo'erne. :!:
Vores wild hun tog to på under et minut, vores han prøvede men ramte desværre en sten istedet for, så bedre hel næste gang.
Og da de andre er kravlet tilbage i skjulet, så tager vores hun sørme også lige en som sidder på en plante.
Havde fået at vide fra tidligere at hun godt kunne være lidt bange for aktiv foder, men det ser ikke sådan ud hehe
Så jeg er den meget lykkelige ejer at endnu en leo, skal nok lægge nogle billeder ind af hende de næste par dage
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
det kunne ikke gå bedre.. sammenførsel