{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Nu kan jeg ikke mere! :'( {{forumTopicSubject}}

Nu er det nok..
Jeg beder fra dags dato min far og hans familie om ikke at kontakte mig mere! De får hver især en sms eller besked på facebook omkring dette..

Hvorfor?
Joh for jeg er træt af at blive nedgjort næsten dagligt af dem alle fordi mit liv ikke lige har udformet sig som de gerne vil have det.
Jeg er den der hver gang skal tage kontakt til dem samt besøge dem.. smiley
Jeg vil ikke have kontakt til dem mere fordi man bliver ignoreret når man så endelig kontakter dem, man bliver holdt udenfor mht. alt i den familie osv..

Jeg vil næsten betegne det som psykisk terror og nu kan jeg bare ikke klare det mere..

Jeg er så vred så jeg tuder, og nu kan jeg bare ikke rumme det mere..

Undskyld men jeg måtte lige ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu kan jeg ikke mere! :'(
  • #3   22. okt 2011 Det er en lettelse men samtidig også en utrolig hård beslutning..
    Men det er det bedste for mig..


  • #4   22. okt 2011 Irina - Har haft en 3-4 dage lang diskussion omkring det med min far, faster, kusine, kusines kæreste osv osv..
    Men de mener ikke at det er dem der gør noget forkert, men mig fordi jeg i deres øjne er en tro kopi af min mor hvilket åbenbart er en meget dårlig ting..

    Nu kan jeg bare ikke mere, for det ødelægger mig indvendigt..


  • #5   22. okt 2011 Har du spurgt dem hvad de forventer af dig?
    Siden du siger "fordi mit liv ikke lige har udformet sig som de gerne vil have det."

    Du er trods alt "kun" 21, du har hele livet foran dig smiley

    Ønsker dig alt held. =)


  • #6   22. okt 2011 Ramin - I følge dem skulle jeg nærmest gå på universitet og alt muligt andet (det er hvad min far og faster har skrevet til mig)..
    Men de ved godt at jeg ikke er skoleminded + jeg har depression og social angst.. Men det tror de ikke på, på trods af jeg bliver medicineret, går til psykriater osv osv.. smiley

    Og tusind tak smiley


  • #7   22. okt 2011 Lyder som den bedste beslutning for dig lige nu. Det aldrig nemt at have problemer med familien. Varme tanker herfra

  • #8   22. okt 2011 Sikke noget smiley Kram til dig...

    Men du skriver at de aldrig tager kontakt til dig, at du altså skal kontakte dem.....
    Er det så ikke nok blot at ignorere dem??? Du har jo ikke nøde at skrive at de ikke må kontakte dig mere, hvis de i forvejen ikke kontakter dem?

    Det skal du da ikke give dem... Så kan de bruge det mod dig senere... Hellere bare ignorere dem!!!!


  • #10   22. okt 2011 Trine - Takker.. Det er rart at vide at man har taget en rigtig beslutning..

  • #11   23. okt 2011 Camilla - Nej for skriver jeg det ikke til dem, så undgår jeg ikke de ekstremt sjældne gange jeg f.eks får en sms fra min far hvori der står at "Jeg skal tage mig sammen og lade være med at være som min mor!"..

  • #12   23. okt 2011 Ulla - Takker

  • #14   23. okt 2011 Det er ikk en nem beslutning, tro mig jeg har selv gjort det samme, både med min far og med min mor(de er skilt)
    Men det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv :0)
    Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke :0)


  • #15   23. okt 2011 Men i det tilfælde af at han skulle skrive det, kunne du jo så vælge at ignorere ham, eller skrive til ham at du ikke gider mere....
    Hvis du skriver det rundt til hele din familie, tror jeg bare du kan få en meget kedelig reaktion, som jeg ikke tror du har brug for lige nu.....


  • #16   23. okt 2011 Camilla - Det er det eneste jeg har lyst til lige nu, bare at få det ud med det samme.. Kan sagtens se hvad du mener, men bare sms'erne gør ondt at få..

    Henriette - Takker.

    Ulla - Lige præcis


  • #17   23. okt 2011 hehe, det med de høje forventninger om uddannelser osv osv kender jeg alt for godt fra min mor, hvis det stod til hende skulle jeg uddanne mig til en slags Doktor grad, advokat eller ingeniør, På trods af hun selv "kun" er uddannet designe, og hun mener enhver idiot kan blive det, (uden af at fornærme nogen) =)

    Men for at vende tilbage til dig, så er din far (sorry udtrykket) en kæmpe idiot, hvis han på trods af dine diagnosis ikke kan se hvad du fejler, og ikke kan se det fra din side??!

    Mig og min bror tog samme beslutning i retten for 12 år siden, og min mor fik den fulde forældremyndigheden over os. Og det var uden tvivl den bedste beslutning vi nogensinde har taget.


  • #19   23. okt 2011 Ramin - Ja min far er en nar samt hans familie.. Så lige netop derfor gider jeg ikke have mere med dem at gøre, da det kun ødelægger mig selv mere og mere.. smiley

    Irina - Lige præcis, og min grænse er nået nu.. Ville faktisk ønske at de ikke var en del af min familie og at min stedfar var min rigtige far..


  • #21   23. okt 2011 Ulla - Nemlig.. Tiden må vise hvad der skal ske i mit liv.. Jeg ved bare at den tyske del ikke bliver en del af det..

  • #22   23. okt 2011 Øv da også, kender det alt for godt smiley
    Selv snakker jeg heller ikke sammen med min far længere, faktisk pga. det samme (næsten)... Har selv depression og angst, så jeg ved hvor svært det kan være.

    Pøj pøj med det.


  • #23   23. okt 2011 Carina det er så flot en beslutning du har taget, du skal passe på dig selv og jeg tager hatten af for at du nu siger fra over for din far og hans familie :-))

    Og det kommer fra en der selv har valgt sin far fra, da han også havde travlt med at svine mig og min mor til omkring mine valg i livet, den ret mistede han bare da han valgte mig fra som 6 årig pga en ny kone...

    Så godt gået Carina :-)) Tro mig når du får det lidt på afstand så får du det godt, jeg er så glad for jeg valgte min far fra for små 10 år siden.


  • #24   23. okt 2011 Tusind tak til jer begge.. smiley
    Er 100% sikker på at det er det helt rigtige valg jeg har taget og bare tanken om at slippe for dem gør mig glad smiley

    Nadja - ja min far har også en "ny" forlovet (de har været sammen i et par år nu) men han har også valgt den "nye" og hendes børn + børnebørn frem for mig..
    Og så vidt jeg kan forstå på min lillebror (han er 19) så har han kontakt til min far jævnligt..
    Min far har dog heller ikke været vildt involveret (staves?) i mit liv de sidste 12-13år fordi han har pririoteret (staves igen?) arbejde, druk og min bror højere end f.eks mig og min mor..

    Jeg priser mig bare lykkelig for at jeg har verdens bedste stedfar som jeg elsker over alt på jorden.. smiley


  • #25   23. okt 2011 Lyder ikk sundt at ha levet med

  • #26   23. okt 2011 Money - Var det bestemt heller ikke.. Men igen, jeg er ubeskrivelig glad for at min stedfar har været der igennem de sidste 12-13år hvor min far ikke har været der så meget pga. de ting han satte højere end sin første fødte (mig)..

    Men jeg er glad for at have den del af familien ude af mit liv nu..


  • #27   23. okt 2011 Carina hvis det var mig ville jeg bare skifte telefon nummer til hemmeligt nummer også ignorere dem på facebook, det tror jer er den bedste måde, at gøre det på, for som nogle af de andre skriver, så kan det godt være, at du kommer til, at få nogle mindre rare følger, af dine beskeder.

    Det er stærkt gået og jo du får det helt sikkert bedre med det, jeg ved hvordan du har.
    Ingen mennesker er dumme og dem, som ikke kan acceptere dig, som du er, de fortjener ikke din opmærksomhed ( derfor ville jeg lade som ingenting )

    Op med humøret det hele skal nok blive bedre smiley


  • #28   23. okt 2011 Randi - Har bare desværre på fornemmelsen at det ikke hjælper bare at ignorere dem, for så er jeg jo i princippet ikke ret meget bedre end dem..
    Har det bedst med at komme ud med det jeg vil sige til folk, eller æder det mig op indvendigt..


  • #29   23. okt 2011 Carina - En flot beslutning du har taget dig. Man bliver nødtil nogen gange at sætte sig selv først og det gør du ved denne beslutning. Brug derfor mere tid sammen med den side af familien som får dig til at følse sig elsket. Det andet er ikke værd at spilde energi, sved og tårer over. smiley

  • #30   23. okt 2011 Sanne - Tusind tak.. Bruger rigtig meget tid sammen med min mor, mine søstre, stedfar og resten af familien på den side.. Og jeg er ikke et sekundt i tvivl om at de vil støtte mig i min beslutning.. smiley

    Anita - Puha lyder ikke rart.. Og ja det er utrolig hårdt at skulle smide en del af familien/et familiemedlem væk, men ud fra hvad jeg kan læse så var det godt i gjorde det.. Den bedste familie er en glad familie (i mine øjne).. Og tusind tak smiley

    MGMGB - Takker søde smiley
    Åhh ja det har jeg læst noget om, og hvis jeg husker rigtigt så var det virkelig slemt til sidst.. smiley
    Syntes det er flot at du vil vise dig som den store og snakke med dem, men pas nu på dig selv søde, med det mener jeg at du skal passe på at de ikke kører dig helt ned smiley


  • #31   23. okt 2011 Carina Husk Venner vælger man selv , familien er der bare. Lad være med at kontakte dem på nogen måde, hvis du mener at det er bedst i øjeblikket.

    Jeg valgte selv familien fra nogle år, fordi de ikke kunne acceptere mit liv.'Heldigvis har jeg i dag super kontakt til dem alle


  • #32   23. okt 2011 Alice - Dejigt at du har fået et godt forhold til dem igen, dog tror jeg ikke at jeg vil kunne få et godt forhold til min far og hans side af familien igen..
    Ville måske kunne snakke med ham igen om lang tid, men regner bestemt ikke med det..

    MGMGB - Lyder fornuftigt det med at det skal være i offentligheden..
    Men vent til et stykke tid efter prinsessen er kommet til verden (mere for din egen skyld og bebsens skyld og jer begges sikkerhed) smiley


  • #33   23. okt 2011 Anita - Tusind tak smiley

Kommentér på:
Nu kan jeg ikke mere! :'(

Annonce