{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

En tur til byen. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg bor jo inde midt i byen, med kun 2 min gang til det meste, også gågaden.
Idag skulle jeg så lige en tur til dyrlægen og dyrehandlen, som begge ligger i den modsatte ende af gågaden.
Jeg giver Chico hans sele og jakke på og vi går afsted.

Først smutter vi ind og hilser hos dyrehandleren, her er der så en ældre dame med sin lille puddelhund, Chico får lov at hilse, og begynder straks at ligge op til at lege, men pudlen begynder at knurre af ham, så jeg får Chico tilbage til mig, og venter på at ejeren af butikken er færdig med at ekspedere den anden kunde. Her står Chico og jeg og venter så fint på at hun er færdig, da pudlen pludselig kommer hen til os igen, da ejeren har mere travlt med at snakke, end med at styre hendes hund, som har en "fantastisk" flexline på, da pudlen kommer over til Chico, vil han igen lege og pudlen begynder igen at knurre og bjæffe af Chico, hvilket Chico svarer tilbage på, med at knurre lavt, som om han bare vil være i fred for den, lige netop det hører den ældre dame og trækker straks sin puddel til sig, kigger på den og siger: "Så lille skat, han vil ikke lege med dig, og det skal du heller ikke når han knurrer, så jeg kan godt forstå du knurrer igen af ham, så kan han bare lade dig være."
Står og tænker lidt for mig selv at det jo også er nemmere at give de andre hunde skylden, men vælger at lade være med at kommentere noget.
Nåeh, men da de er færdige, får Chico og jeg også gjort vores ærinder færdige og går hjemad, da vi er ca. 50 meter fra at være hjemme, går vi forbi en lille lukket sidevej, hvor jeg ser der står 2 kvinder og snakker, ved siden af står der en halvstor schæfer uden snor, da den ser Chico løber den straks imod os, og ser ud som om den bare vil hilse. Ejeren bliver stående, kigger på hunden, kalder 2 gange, hunden reagerer ikke, og ejeren snakker videre. Jeg står og venter på at hun skal hente sin hund, da Chico ligger op til at ville lege, så råber ejeren om jeg ikke kan gå hen imod hende, så hendes hund følger med, men så snart Chico prøver at gå, farer der en djævel i schæferen, og hun prøver at bide ham, får dog Chico trukket væk, og prøver at holde den anden på afstand. Men pludselig får hun fat i hans ben, når dog at reagere hurtigt, så hun hurtigt slipper igen, derefter bider hun sig fast i hans jakke, får Chico hen ved muren og står og prøver at holde schæferen væk med benene, da den stadig kæmper for at få fat i Chico, den får fat i mit bukseben, og snitter mig på benet, der når jeg at få grebet fat i nakken på hunden, ejeren står stadig bare i sin dør og kigger da jeg må råbe til hende om hun godt gider hente kræet, da går hun endelig hen mod os, tager hunden og mumler at det er utroligt at de ikke må lege når de nu hyggede sig. Jeg tager Chico og går videre, da schæferen begynder at gø og knurre af ham igen. Men vi kom da helt hjem uden at blive forfulgt af den.
Chico har heldigvis ikke fået nogen større skrammer, og håber ikke at han fremover vil være bange for fremmede hunde, for heldigvis troede han at det var leg.
Men bliver lidt harm over at folk bare står og kigger på og ikke selv kommer hen og henter sin hund, eller i det mindste giver en undskyldning for det der er sket.

Sorry det lange indlæg, skulle bare lige ha lidt luft. smiley

Fortsat god dag til alle

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
En tur til byen.

Annonce