{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.735 visninger | Oprettet:

Fjällräven Greenland Winter Parka - varm nok? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en Fjällräven Greenland Winter Parka over nettet og har modtaget den i dag. Nu er jeg bare virkelig i tvivl om den er varm nok til vinter, da den virker tynd og ikke så foret som jeg troede den ville være. Er der nogle der ejer sådan en som kan fortælle mig om den er varm nok? Jeg modtog den på posthuset i en pose og den vejede så lidt at jeg tænkte at de måtte have sendt mig noget forkert. Men ellers er den jo super lækker, men bare for dyr, hvis den ikke kan holde mig varm til vinter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjällräven Greenland Winter Parka - varm nok?
  • #1   30. dec 2013 Den er tynd, men den varmer rigtig godt - meget mere end en almindelig vinterjakke. Det er afgjort den varmeste vinterjakke jeg har. Jeg har den korte version (Fjällräven Greenland Winter Jacket) og har brugt min i en 4-5 år nu. Kommer vi helt ned på minus 10-20 grader, så har jeg dog gerne en striktrøje indenunder, men her i år har jeg indtil videre bare haft en tynd bluse under. Har jeg striktrøje under nu og går jeg bare tur med hunden, så bliver jeg som regel nødt til at lyne ned fordi jeg får det for varmt. De eneste gange jeg har været nødt til at tage både termoundertøj og striktrøje på, har været hvis jeg har været ude i flere timer når det har været rigtig koldt og har skulle stå stille. Til ganske almindelig vinterbrug har det ikke været nødvendigt og jeg er ret kuldskær.

Der findes selvfølgelig endnu varmere (og som regel dyrere) modeller/jakker, men jeg er rigtig godt tilfreds med min, men jeg synes så også det er fedt at jeg kan bruge den i hele efterår-vinter-forår sæsonen og bare variere hvad jeg har på indenunder. smiley

Og så er den super slidstærk, jeg er virkelig hård ved min, bruger den til at lege med Lia i, hundetræning, udendørsarbejde osv., men det klarer den fint, man kan ikke se på den at den har været brugt i flere år.

• #2   30. dec 2013 M.I: Tak for svaret. Så er jeg mere rolig. Den virker nemlig rigtig tynd, men det gør den jo også dejlig let at gå rundt med, hvilket jeg sætter pris på i stedet for en kæmpe stor og tung vinterjakke.

• #4   30. dec 2013 Jeg er også rigtig glad for min, og har præcis samme oplevelse som M.I. Og elsker dens lommer smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #5   30. dec 2013 Indtil videre har jeg absolut ikke haft problemer med at holde varmen i min - og jeg er ellers noget af en frossenpind smiley

• #7   30. dec 2013 Hold da op hvor er jeg glad for alle de positive tilbagemeldinger smiley

Kommentér på:
Fjällräven Greenland Winter Parka - varm nok?

Annonce