{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Skånekost - Kat {{forumTopicSubject}}

Min kære lille Hr. Missekat er blevet skidt tilpas med opkast flere steder igår og idag.. smiley
Igår (mandag) med hårbolde og idag (tirsdag) gennemsigtig slim..

Ville ellers have haft ringet til dyrlægen imorgen tidlig, men da han kastede op flere gange igen her til aften, ringede jeg til dyrlægevagten og fik heldigvis fat i min sædvanlige dyrlæge, som kender mine dyr og har gjort det siden de var hvalp og killinger..

Han har nok spist noget han ikke kunne tåle (han har sikkert stjålet lidt af hundens mad) som er gået lige i mavsen på ham..
Han er glad, frisk, har pæn farve i tandkødet og stadig ret kælen.. Men kaster "bare" op..
Så nu skal den unge mand på skånekost i de næste dage..

Men i min lettelse over at det ikke er så alvorligt som jeg havde forestillet mig inde i mit hoved, glemte jeg helt at spørge om hvad skånekosten skal bestå af..

Og det er så her jeg skal bruge jeres hjælp, for jeg får 1000 forskellige svar på Google..

Hvad har i lavet skånekost af til jeres missere? Det samme som til hunde (udkogte ris og kogt kylling/fisk)?

Han skal faste til imorgen kl. 12, så det er (heldigvis) ikke noget jeg skal stå og lave lige nu..

På forhånd tak for hjælpen.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skånekost - Kat
Kommentér på:
Skånekost - Kat

Annonce