{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.423 visninger | Oprettet:

Forhøjede levertal (ikke hund) {{forumTopicSubject}}

Bliver lige nødt til at hører om der er nogen der har oplevet det samme.. smiley

*Lægen er med inde over*


Jeg har i en periode på et år (fra forår 2016 til forår 2017) døjet med let forhøjet levertal.. Det lå på 62 og 65 gennem det år.. Max inden for normalen hos kvinder er 45..
Jeg har ingen symptomer haft på at der er noget galt med min lever...

I marts i år var det faldet fra 62 til 18, og var derfor normalt (wuhuuu).. smiley


Jeg har igennem noget tid fået nogle små karsprængninger på brystkassen, på næsen og ned langs højre arm.. Ligner bare små røde pletter.. Og var i den forbindelse til hudlægen..
Hun ville gerne tjekke mine levertal (hun mistænker at karsprængningerne på brystkassen havde noget med min lever at gøre) og det fik jeg så tjekket d. 18 maj i år..

Og til min store forskrækkelse var mine levertal steget fra 18 til over 120 på 2 mdr.! smiley

Jeg har stadig ingen symptomer på noget som helst.. smiley

Jeg er fysisk sund og rask, får kun P-piller (ingen medicin), har haft kyssesyge da jeg var barn, er ikke overvægtig (170 høj og vejer 68 kg), dyrker motion regelmæssigt, drikker MAX et par gange om måneden.. Der er ingen leversygdomme i familien.. Har haft meget svære celleforandringer og HPV type 18, men alle forandringer og HPV blev fjernet ved keglesnit for 2 1/2 år siden..

Hudlægen har sendt et notat til min egen læge, som jeg skal op til på mandag, hvor jeg skal snakke med hende om hvad hulen vi gør, for jeg er lidt bekymret for den lidt voldsomme stigning på lidt under 2 mdr (min familie er mere bekymret end jeg er)..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhøjede levertal (ikke hund)
Kommentér på:
Forhøjede levertal (ikke hund)

Annonce