{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Danske samfundstabere skal i lejre
  • #1   13. maj Lol, med hans hjerneskade må han jo gå forrest og vise hvordan man bor i sådan en celle smiley

• #2   13. maj Jeg tror ikke han ser sig selv som hjerneskadet, som handicappet.

• #3   13. maj At man kan se og høre på den mand og tænke at han bare er det bedste for Danmark, det forstår jeg virkelig ikke.. Men det kan være at jeg bare er for dum.. Jeg har jo ikke uddannelse..

Ej men for Satan da..

• #4   13. maj https://solidaritet.dk/apartheid-flyer-var-ingen-joke/?fbclid=IwAR0sbJiIS5iw97f-tW1uBTUPk0GuoDM7suTd4HG2Wf_XTheUA9iDihw0jA8

Og hans flyer var så ingen joke, som nogle naive hoveder har påstået her og der i debatterne her og der.

• #5   13. maj ja man skal tænke sig godt om før man stemmer på ham....

• #6   13. maj fordel, her er en af dem der så måske kan komme på lejr ... vil i det hele taget anfægte at artiklen skriver han skal have et andet arbejde, for ham er det imo det første reelle arbejde han skal have, men ender han som arbejdsløs så kan han jo så komme på lejr...

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/chok-m%c3%a5ling-farvel-til-joachim-b/ar-AABi34i?li=BBr5MK0

• #7   13. maj Jeg stemmer ikke på ham, bryder mig ikke om ham

• #8   13. maj Jeg tror, han har set den der film: Hvordan slipper vi af med de andre...........alt for mange gange.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 5 Følgere: 9 Emner: 35 Svar: 2.276
    #9   13. maj Øh, hvem står bag den hjemmeside du referer til i dette emne.

Som jeg ser den, er den lige så ekstrem som denne:

http://www.hizb-ut-tahrir.dk/

Vil du støtte den slags fair nok, jeg mener det er sygt!

• #10   13. maj #9

I artiklen er der en video, hvor Paludan selv udtaler sig smiley

• #11   13. maj Du kan bare selv lytte til Paludans ord, Martin i videoen i linket. Her siger han bl.a.:

"Og så er der selvfølgeligt problemet med de tilbagestående samfundstabere af dansk etnisk oprindelse, som ikke har nogen udannelse, som har begrænset kognetive evner, som stemmer på enhedslisten, eller De radikale - sådan nogen som stå bag mig, og der vil jeg bare sige at det må man selvfølgeligt vurderer farligheden af og i visse tilfælde må de fjernes fra samfundet til steder i Danmark som er aflukkede, hvor de ikke kan skade andre mennesker. Og med det vil jeg minde om hvad vi kæmper om, ved at vise V-tegnet og sige Sejr."

- Og der er flere andre interessante citater MED videodokumentation naturligvis.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#12   13. maj Jeg er da fuldstændig ligeglad med Palludan. Han er da en ligegyldig fodnote i historien.

Det er sitet i sig selv.

Dens måde at kommunikere på minder om hizb-ut-tahrir.

Jeg hader ekstremisme i enhver form.

Æder i virkeligt enhver form for kommunikation uanset måden?

Det er da trist at se på...

• #13   13. maj Du skal bare lytte til, hvad han siger, og være ligeglad med, hvor det står.

Han mener det, uagtet om det står i Anders And, Hizb-ut-tahrir, BT, på ryggen af en ko whatever.

Lyt til hans budskab.

Er han værdig til Folketinget?

• #14   13. maj Jeg har aldrig set den side før, Martin.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#15   13. maj @Maj-Brit.
    Undskyld at jeg evner at se ting i større perspektiv end bare:

Ham kan jeg ikke lide..

Nej, var jeg dig lukkede jeg ned for dette lort.

Om han er værdig bestemmer danskerne. Det hedder demokrati.

Det er træls når du ikke er enig med alle mennesker, men det afspejler de mennesker du omgåes hver dag.

Vil du vinde dem på din side, så argumenter intelligent.

• #16   13. maj Jeg skal ikke vinde nogen på min side.

Men Paludans holdninger SKAL frem i lyset, og muligt at du, Martin, har gennemskuet ham, men det har andre ikke.

• #17   13. maj Martin enig i at man skal være kritisk men man kan også finde videoerne andre steder hvis det er et problem hvor det står. jeg kender ikke siden men pointen her er hvad manden SELV siger. Vil du benægte at Paludan siger disse ting i de videoer her?

om siden

http://p77.dk/om-p77#

er jeg den eneste der får virus angreb når jeg åbner den i øvrigt? Det er let at blokere men irriterende.

men videoerne er sandsynligvis dokumentation og dermed det i interessante at undersøge nærmere

• #18   13. maj men lad os se på det nøgternt uden om den side

her fra frihedens stemme på Youtube

https://youtu.be/DG08DLLluJQ

så den er god nok.

Jeg skal noget nu men mon ikke de øvrige videoer lige kan findes i et snuptag også?

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#19   13. maj @HL.
    Hold nu op.

Tror du inderst inde ikke, at en type som mig ikke først trykker på hvem der står bag. smiley

Jeg slår lige hovedet ned i bordet, og derefter undrer mig over, hvorfor mennesker ikke er mere kritiske i forhold til deres kilder.

Mand, hvor er det nemt at manipule med mennesker!

• #20   13. maj Så han har IKKE sagt det?

En anden, der lyder som ham, lægger stemme til, det er fup og fiduser?

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#21   13. maj @Maj-Brit

Jeg hader enhver form for ekstremisme! Det er uanset om det er på den ene eller på den anden side.

Kan du ikke selv se din reklame for den slags, så er der kun tilbage at du ikke er den skarpeste kniv i skuffen (det er jo fair nok, og det kan jeg ikke blive irriteret over), eller at du selv er ekstremist.

• #22   13. maj OK Martin. Du kan ikke lide den side (P77), og du gider ikke give Paludan tid. Fair nok begge dele, men jeg er lige lidt i tvivl om, hvorvidt du ikke TROR på citatet, eller du bare ikke gider beskæftige dig med det smiley

• #23   13. maj Martin, du svarede mig ikke.

Det er ikke Paludan, der står der og taler?

• #24   13. maj Det ER altså lidt ekstremt (næsten) at sammenligne Maj-Britt med hizbutterne. Er du ekstremist, Martin? smiley smiley

• #25   13. maj Martin så se på hans egen kanal på Youtube... Jeg har linket herover til den...

Jeg tror vi er ret enige om den side men det findes jo på paludans egen kanal. Jeg kan ikke forstå du ikke forholder dig til det rent logiske foran dig?

på hans hjemmeside under retsvæsen kan du også læse om femte kolonne som han kalder disse etniske danskere. Det er ikke noget Paludan har lagt skjul på...

dine udbrud virker derfor ret meget ude af kontekst ifht hvad trådens emne er.

nu har du det fra hestens egen mund og kanal. så kan du vel forholde dig til udsagnet?

hvor er manipulationen i mit link fra frihedens stemme? hvor savner jeg kildekritik i det link?

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#26   13. maj @Isabelle.
    Så har du vist ikke læst mange kommentar jeg har skrevet.

Skriv ganske enkelt i et spørgsmål, hvad det er du ønsker jeg skal bekræfte eller benægte i et spørgsmål omkring Palludan, og jeg skal gerne svare med et ja eller nej, hvis jeg kan.

• #27   13. maj Martin jeg har spurgt dig ret simpelt et par gange i indlæg nu. Det har de andre da også...

• #28   13. maj Det var bare lige for sjov, Martin smiley

To korte spørgsmål, OK:
    Tror du, at mulige Paludanvælgere er klar over, at det ikke "kun" er muslimer, han går efter?

Er det relevant at gøre opmærksom på, hvad Paludan står for?

• #29   13. maj Jeg har det med Paludan som med venligboerne. Skal ørle ved begge. smiley

• #30   13. maj Martin

stammer udsagnet på frihedens stemme fra paludan selv eller en anden?

er der manipuleret med det på den kanal jeg linker til?

Hvad mener du om udsagnet fra mit link?

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#31   13. maj @Lens.
    Jeg prøver gerne igen.

Jeg hader ensidigt ekstremistiske sider, og reager skarpt når der bliver linket til dem. Derfor min sammenligning med hizb-ut-tahrir.

At Palludan er helt ude på den ekstremistiske front, er vi da helt enige om. Jeg sympatiserer da overhovedet ikke med ham. I mine øjne er han et symbol på hvor galt hvor samfund er ved at bevæge sig hen.

@Isabelle.
    1. Nej. Jeg tror de stemmer på ham i desperation, over nuværende tilstand i samfundet.
    2. Ja, men ikke via ekstremistiske sider på den ene eller anden front. Det har vi helt almindelige medier til.

@John.
    Enig.

• #32   13. maj Altså en ting er at manden har en hæklefejl kysen, men de mennesker, som stemmer på ham må da være endnu mere syg i bolden.

• #33   13. maj Anni, ja, for uden dem, så ville han jo bare være en tåbe.

• #34   13. maj Tak for svar smiley

Jeg synes så (efter ret kort tjek), at P77 virker MEGET ensidig men ikke egentlig ekstremistisk. Jeg vil heller ikke kalde Den Korte Avis for ekstremistisk - kun ensidig og fordrejende. Måske er P77 også det sidste. Så langt gad jeg ikke undersøge smiley

• #35   13. maj Du svarer stadig ikke på de andre spørgsmål Martin.

om manipulation og kildekritik.

men det er ok. Vi kan vist alle se at det stammer fra ham selv og hans kanal det link jeg har lagt ind og derfor er den jo ikke meget længere end at det må være det han mener.

Jeg finder det grimt at se på.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#36   13. maj @Isabelle.
    Det er nok et definitions spørgsmål.

Den korte avis finder jeg også ekstremistisk.

Havde Majbrit linket til den havde jeg skrevet på samme måde.

• #37   14. maj 41 mill. har han kostet i år:

https://www.bt.dk/politik/live-foelg-folketingsvalget-time-for-time

""Rigspolitiet gør i aktindsigten opmærksom på, at der ved nogle af demonstrationerne også har været andre demonstrationer, der har haft betydning for politiets ressourceanvendelser. Disse har ikke været mulige at adskille.""

http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-05-14-politiet-har-brugt-41-millioner-kroner-i-forbindelse-med-paludan-demonstrationer

• #38   14. maj Er Paludan landskadelig som væmmeligboerne ?
    Jeg tror ja.

Naiviteten hos sidstnævnte er monumental. Opbakningen til Væmmeligboerne er ligeså skadelig for vort samfund.

• #39   14. maj Hvori består det skadelige fra Venligboerne, John?

• Ikkesomdeandre
    Ikkesomdeandre Online Tilmeldt:
    aug 2017

Følger: 10 Følgere: 43 Svar: 1.092
    #40   14. maj Når nogen spørger en venligbo om positive ting ved masseindvandringen:

profilbillede
  • #41   14. maj Isabelle så lidt jeg har behov for at beskæftige mig med ham Paludan som alle har travlt med at punke, så lidt interesserer væmmeligboerne mig, men et par af grundene.

Løgnehistorien fra Sjælsmark topper.
    Videoen er lavet af mand,(faderen) der er dømt til udvisning for menneskesmugling, og ikke kunne tilpasse sig et liv i frihed uden kriminalitet.
    Han er dømt for at have smuglet mere end 40 personer ind i landet mod en betaling på op til 55.000 kroner pr. person

Væmmeligboere der huser eftersøgte.
    Væmmeligboere der fragter migranter til Sverige.
    Husk på at vi reelt ingen flygtninge har i DK.

• #42   14. maj ”Husk på at vi reelt ingen flygtninge har i DK”

smiley

• #43   14. maj Hvilken skade har disse historier gjort, John?

• #44   14. maj Skal venligboere så mon i lejre så de kan lære at tænke på den rigtige måde?

• #45   14. maj @ Isabelle .. dybest set vil jeg mene at den slags historier netop skubber nogle mennesker mod folk som Paludan, for nogle synes det er FOR meget ...
    Venligboerne er uanset de gode intentioner med til at trække fronterne op, på den ene side folk som Paludan, Pernille og DF, på den anden side de der helt aldeles mener alt og alle skal komme hid og hjælpes ... Og så er der det imo store sekment i midten, og der får Paludan nogle til at trække venligt på, mens venligboernes får andre til at trække af Paludan til ... og så er der vel stadig et stort midter-sekment ...

Så på den måde er jeg enig med John, de gavner dem de hjælper, men de gavner ikke ifht . debatten ...

• #46   14. maj men venligboere har ytringsfrihed og lov til at hjælpe og mene det de gør.

Det er dansk om noget at have den frihed. uanset om jeg synes de er tåbelige eller fantastiske. Det andet er sindelagskontrol

• #47   14. maj #43
    Historierne fremmer netop folk som Paludan.

• #48   14. maj "Venligboerne er uanset de gode intentioner med til at trække fronterne op"

FORDI "folk" ikke gider andet end at læse overskrifter - og så hopper med på lette fordømmelser af noget, de ikke helt gider sætte sig ind i smiley

Her er så Venligboernes egne ord om, hvem de er:

"Venligboerne forholder sig ikke til, hvorfor asylansøgerne er her, eller OM de skal være her. Vi forholder os til, AT de er her. Vi lader myndigheder vurdere, om de har ret til at blive. Indtil denne beslutning er taget, er vi venlige og imødekommende. Det ser vi som almindelig medmenneskelighed og anstændighed. Venligboerne har ikke en politisk agenda. Vi agerer inden for de regler og rammer, der er sat – og er interesseret i dialog og samarbejde med myndighederne."

"Venligboerne handler om at møde andre med venlighed. En bevægelse, der vægter ord og handlinger i nuet. Uafhængig af køn, etnicitet, religion, alder og politisk tilhørsforhold."

1. Er de naive? Ja - en del af dem er sikkert. Æv at være naiv - hellere iskold og ligeglad med andre mennesker smiley

2. Var det en dårlig idé, at (vist nok) nogle fra gruppen, som støtter Sjælsmarks Venner, postede den der video fra cafeteriet i Sjælsmark? Ja for faen.

Er pkt. 1 og 2 lig med, at Venligboerne er væmmelige og at sammenligne med Paludan?
    I min optik NEJ, NEJ og NEJ.

• #49   14. maj "Historierne fremmer netop folk som Paludan."

De småtbegavede, der støtter Paludan, SØGER historier - og de skal skam nok finde dem uden disse forfærdelige mennesker, der føler med flygtninge, selv om nogle flygtninge er idioter, kriminelle osv.

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#51   14. maj Så hvis du ikke stemmer på ham, så kommer han efter dig.. smiley

Man står tilbage med et STORT spørgsmål efter at have læst den artikel:
    HVAD handlede de søgsmål om, som Paludan havde oprettet imod den 24 årige? Og som den 24 årige åbenbart tabte(?) siden han selv skulle udrede sine advokatudgifter.
    Jeg synes det er endog temmelig relevant at få med, og siden JV ikke skriver om det, er det sikkert noget som ville kunne tage brodden ud af artiklen..
    Ikke at der er nogen undskyldning for chikane, men der kunne måske være en god forklaring.

Der er faktisk et spørgsmål mere som trænger sig på:
    Hvor kan jeg læse Jydske Vestkystens advarende artikel om voldsfænomenet Pelle Dragsted? Eller om Klaus Riskær Pedersen?
    Bare for at nævne et par stykker.

"Derfor skriver vi historien:
    På avisen Danmark betragter vi det som vores opgave at give læserne faktuelle oplysninger og konkret viden, så de kan drage deres egne konklusioner på et oplyst grundlag. Historien er vigtig, fordi politikere, der beder om danskernes stemmer og kan komme til at udøve politisk magt, har et særligt ansvar for selv at overholde landets love.

Peter Rasmussen, chefredaktør, avisen Danmark"

• #52   15. maj Der er nogle man kan vælge at stalke hvor man fortryder det bittert. smiley Berlingske har også en artikel om det i dag.

ang dine spørgsmål. journalisterne kan kontaktes. deres emails mm står i linket. De kan sikkert svare. Jeg kan kun gætte på svaret. Noget med seksualitet måske hvem ved... men prøv at spørge dem

• #53   15. maj Bertel Haarder om Paludan og Stram Kurs:

"- Så når Paludan sammenlignes med Glistrup og nutiden med tiden omkring jordskredsvalget, er det forfejlet?

- Der er den lighed, at Paludan gør grin med borgermusikken. Han appellerer til dem, der ikke kan lide nogle politikere overhovedet. Som Glistrup - og Trump i øvrigt - appellerer han til politikerleden.

- Er det farligt, når Paludan rider på politikerleden som Glistrup, eller er det bare en cyklus, folkestyret skal igennem med mellemrum?

- Efter min mening skal folkestyret kunne holde til, at der kommer nogle og påstår, at alle de gamle politikere er idioter, der skal fejes af banen. Det er jo ikke udemokratisk. Mit evige omkvæd i forhold til Glistrup var, at vi havde fået ham for vores synders skyld. Dengang havde de borgerlige skabt kolossal plads til en, som ville skære ned i det offentlige.

- Har vi fået Paludan for vores synders skyld?

- Vi har fået Paludan, Nye Borgerlige og Dansk Folkeparti, fordi en del af danskerne er meget forbitrede på islamisterne og derfor stiller spørgsmålet: Hvorfor i alverden er de blevet lukket ind? Det er drivkraften bag alle tre partier. Få ekstremister ødelægger det for de mange - Rasmus Paludan prøver nu at gøre det samme.

- Skiller Paludan sig ud i forhold til de to andre partier?

- Han skiller sig totalt ud. Det er jo fuldstændigt afsindigt, det han foreslår.

- Hvordan skal folkestyret forholde sig til ham?

- Ved at afvise ham kort og klart. Min måde er: Hvis han bliver valgt, skal han underskrive Grundloven. Dermed underskriver han, at kernen i hans program ikke kan gennemføres. Så er det Grundloven, der fejer ham af banen og ikke bare mig, fordi jeg ikke kan lide ham eller noget andet.

- Er Stram Kurs et borgerligt parti?

- Nej! Stram Kurs er ikke bare uden for pædagogisk rækkevidde, men også derude hvor vi ikke har normale begreber at beskrive ham med."

https://www.jv.dk/danmark/Bertel-Haarder-Rasmus-Paludan-kan-blive-Mette-Fs-problem-foer-det-bliver-vores/artikel/2715882

• #54   15. maj IkkeSom .... der er INGEN undskyldning for den slags chikane/stalking der angiveligt har fundet sted ...

• #55   16. maj Det her er satire men for pokker Kirsten Birgit hahaha

https://www.24syv.dk/programmer/den-korte-radioavis/52208010/den-der-naestmest-i-hele-verden?start=0

• #56   17. maj Gad vide om han har været ulykkeligt forelsket.....
    noget kunne tyde på det....

Det er ikke iorden at stalke den store kærlighed.. men det forklare måske hans motiv....
    stakkels begge parter...

• #57   17. maj besat er nok et bedre ordvalg smiley

jeg synes personligt ikke ret meget er synd for en stalker af den grad, men han er da en målrettet mand...

• #58   17. maj
    Han er alt det, ingen vil være, og det er derfor, hans offentlige persona er så befriende inkompatibel med den diktatorisk gode smag raden rundt. smiley

• #59   17. maj nej har hellere ikke ondt af stakleren...
    men ondt af den som er ulykkelig forelsket hvis det er tilfældet smiley men man ved jo ingen ting...

• #60   17. maj Har set nogle klip hvor han spiller 5 koran... tænkte hvad er det! Man da jeg havde set noget af klippet, måtte jeg nok sige. Det er fuldstændig latterligt, unødvendigt og total uintelligent at opfører sig så tåbeligt...

• #61   17. maj De der har papirerne på redaktionerne ved naturligvis alt. men de holder sig til presseetik vel. Det er sjovt at Paludan ikke vil tale om det nu fordi det er privat.

Han har før gerne ville jo. både via breve til 500 personer der kendte ham han stalkede, hvori han også bad dem ringe hvis de ville vide mere, og siden ved at indkalde til et møde om sagen... men tiderne skifter smiley

han siger selv at han har skrevet under på at han ikke må udtale sig mere. Det tror jeg er rigtigt nok i dette tilfælde og så er han jo bundet af den aftale.

Hans seksualitet rager også os andre. Det er jeg også enig med ham i. Jeg synes det er fint at ikke ville kommentere den del.

Det er privat.

men stalking er ikke super fedt så det vil følge ham selv nu naturligvis. rent kommunikationsmæssigt burde han sige noget. Det kunne han godt bruge en rådgiver. eller en propagandaminister smiley

• #62   17. maj Kan sætte mig ind i problemet Stalking.
    Har været udsat for det i årevis fra sultne kvinder der ville have min krop, og så på et hundegalleri. smiley

• #63   17. maj hahaha John smiley

jeg er habil stalker gennem mange år. Vi kalder det bare gravergruppe...

smiley

• #66   23. maj mener seneste måling viser 2,8 så det er vist vendt igen. men okay målinger... Ja man får jo først et svar på valgnatten. De målinger går op og ned på alle partier synes jeg

• #67   24. maj Seneste måling (taget 20. - 23.) siger 1,9 til Sjælefredens kilde smiley smiley

• #68   24. maj Eller som han kaldte sig forleden, da han skulle forklare sin politik.. og vi stadig ikke forstod det ...

den store pædagog

jeg må indrømme jeg synes den var sjov smiley

• #69   24. maj He he - pædagogen, der er udenfor pædagogisk rækkevidde smiley

• #70   28. maj Jeg har aldrig før i dansk politik oplevet noget som det her. Det er skræmmende at hans egen bror går ud og advare

https://youtu.be/GTmfeBpam6A

• #71   29. maj jeg bliver ærlig talt også lidt skræmt, ikke af hans politik, for folk må mene hvad de vil ... men af den personlig der er bag politikken ... det værste er at der er nogen der stemmer på ham for politikken og så nogen der gør det for at se hvad der sker hvis han kommer i folketinget, sådan bare for "sjov" (som med Jacob Haugaard) ... så man risikerer han kommer ind, og om ikke andet med hans væremåde så kommer til at tage en hulens masse tid fra reel politik ...

Forleden han var i Aarhus, for hulen en opbud af politi og spild af penge, men selvfølgelig var der igen nogle der kastede sten osv .... kunne man bare få folk til at lade være at tage notits af ham som i OVERHOVEDET ikke ... så kunne vi spare politiet og ham og de få der så ville høre på ham kunne stå for sig selv ... er sikker på at tie manden ihjel er det eneste der virker ..

hver eneste gang der er nogen der reagerer med sten osv så kan han bare stå og sige "se jeg har ret"

• #72   29. maj Hans ytringsfrihed er for mig absolut. Jeg har ikke den viden broren har men hørte interview i morges med Martin Paludan og han advarer simpelthen.

Han er selv venstre orienteret men anbefaler at stemme df, venstre, nye borgerlige... hvis man skal stemme på en stram politik.

Han sagde hans bror er antidomokratisk og totalitær i sin grundholdning. og at folk ikke aner hvem de stemmer ind.

Det er en meget speciel situation. Jeg har aldrig oplevet lignende og jeg har endnu ikke taget stilling til, hvad jeg mener om det.

Jeg skal lige synke den. Det interview i morges var voldsomt råt og man kunne mærke brorens følelser. Jeg skal lige mærke efter....

• #73   29. maj vildt at sidde i timevis og skrive og forsøge at ringe

https://www.bt.dk/kendte/jeg-vil-offentliggoere-en-video-hvor-du-bliver-halshugget-af-din-mor-tv-vaert

• #74   29. maj Hmm ... Hans egen bror, som er politisk aktiv i Alternativet, advarer imod sin bror som er formand for Alternativets værste modstanderparti ... Jah ... skulle man måske være lidt kildekritisk ...

• #75   29. maj Sanne prøv at se videoen før du kommentere smiley Han anbefaler df mfl, og hertil endda nye borgerlige i radioen i morges. Jeg mener ikke det er ret venstre orienteret.

• #76   29. maj jeg er 100% enig i at ytringsfrihed er absolut ... det er også derfor jeg skriver at ville man, dem han vil provokere for at kunne sige "se jeg har ret". bare vende ryggen til manden og gå sin vej, eller endnu bedre slet ikke møde op, så tror jeg nu hvis det virkelig var konsekvent han kommer til at synes det er for kedelige at stå og bræge uden den reaktion han har brug for ... lad dog manden snakke, så kan han sige at han bruger sin ytringsfrihed, men lad være at reagere. man kan jo også lade være at høre efter ....
    Partiet/politikken får ingen næring hvis ikke folk, specielt af anden etnisk oprindelse reagerer ...

Kunne være mega sjovt med en fredsring af mennesker omkring ham til et arrangement, hvor alle bare enten stod og sang, eller sagde bla bla bla , men alt var absolut fredeligt ..

• #77   29. maj Det er jeg enig med dig i Hanne.

• #78   29. maj "Jah ... skulle man måske være lidt kildekritisk"
    Nemlig, Sanne - og se videoen, FØR man udtaler sig om den/afsenderen smiley

• #79   30. maj I går er der sendt trusselsbreve til flere navngivne folk på venstre fløjen. I brevet som er på vej til medier og allerede anmeldt trues navngivne personer med at blive likvideret pga deres modstand mod SK og tale for fremmede. Det ligner et art manifest, skrevet på dårligt dansk og der er vedlagt en chip med en plan for dagene 3 til 5. juni.

politiet anser det for en ægte trussel, måske bevidst formuleret dårligt.

Det er på 6 sider og hvis nogle vil se det kan jeg godt poste det. Det er en lang smøre om at nogle skal skydes og hvorfor.

• #80   30. maj "Fuck dig, mand. Hvis du ikke var beskyttet juridisk, havde jeg offentliggjort en video, hvor du bliver halshugget af din mor, som bliver tvunget til at udføre det."

Skriver en SK-tilhænger til Abdel Mahmoud.

Det er uhyggeligt, så meget de rabiate højrefløjsidioter ligner de rabiate islamistidioter.

• #81   30. maj Det bør kunne ses her.

https://m.facebook.com/groups/145093566102102?view=permalink&id=379425112668945

Den 3. juni nævner afsenderen en række ting som skal ske. hvis man orker at læse det.

PET er gået ind i det, er seneste melding.

ja al ekstremisme er farligt

• #82   30. maj ...det er nogle ord med ret højt lixtal man staver forkert... bevidst?! o.O

• #83   30. maj Det er værd at overveje. nogle tror det er Paludan selv fordi han har gjort det før.

Jeg tror ikke rigtig på det. Han vil forhåbentlig næppe opfordre til terror i DK 3. juni.

Det er interessant at det er sendt til de folk der nævnes i brevet... måske tomme trusler for at lukke munden på dem?

men politiet og pet er ikke sikre på det er sjov.

så pas på hinanden ikk... Det er vilde tider og skræmmende at se i et demokratisk samfund.

• #84   30. maj #idiotmedinternet

• #85   30. maj hvordan kan du vide det Isabelle? Jeg synes man skal tage den slags dybt alvorligt. Det er langt over grænsen.

• #86   30. maj Jamen jeg er helt enig, Lens. Det ER langt over grænsen.
    Mit #84 var bare et Abdel-citat.

• #87   30. maj Ifølge meningsmålingerne ryger han heldigvis længere og længere ned af listen.
    Som det ser ud lige nu, så kommer han ikke spærregrænsen.

NB: Lens, hvor var det du fandt det pragtfulde billede af Paludan vs, Karlson på taget ?

• #88   30. maj apropos hvem der stemmer på ham ... var i går til middag i familien og med tilstedeværelse af ikke familiære folk ... heriblandt en der luftede hun overvejer at stemme på ham, så begyndt jeg og en anden at tale med hende om ham, hvortil hun svarede " jeg her ikke læst så meget om ham, alt det der ved jeg ikke noget om" " hvorfor vil du så stemme på ham" " fordi der trænger til noget andet/ballade/blive rusket op i folketinget"
    Det overrasker mig ikke, tror desværre risikoen for han kommer ind skyldes politikker leden, og ligger man så fx som tidligere DF´er så er skridtet ikke så langt ...

• #89   30. maj #87 Noget kunne tyde på, at danskerne generelt ikke er så ryyyyystende bange for muslimer mere smiley

• #90   30. maj Hanne, enig i, at dem der stemmer på ham nok ikke har informeret sig om, hvad Stram Kurs står for, og at det skyldes politiker lede.
    Jeg har en veninde, som ville stemme på Ny Borgerlige, ene og alene for at få dem ind, så de kunne ruske op blandt politikerne på borgen, og så syntes hun, at Det Pernille sagde jo lød meget fornuftig.
    Efter lange diskussioner læste hun endelig deres parti politik, hvilket gjorde at hun kom ril fornuft igen.

Han havde jo stor fremgang lige da han startede op. Men efterhånden som folk finder ud af, hvad han egentlig står for, har det heldigvis vist sig at folk falder fra igen - i hvert fald i meningsmålingerne.

• #91   30. maj undskyld Isabelle misforstod dig.

Anni hahaha smiley

profilbillede
  • #92   30. maj Ohhh ja Lens, jeg kunne ikke lade være med at grine første gang jeg så det smiley

• #93   30. maj Det er egentlig mobning og det bryder jeg mig ikke om Men indrømmet jeg er kun menneske og kom sådan til at grine fordi det ligner og Karlsson ser surmulede ud smiley

• #94   30. maj Jeg kom til at sprutte min morgenkaffe ud over tastaturet da jeg så den her om DF i går.
    Jeg misunder de mennesker der har fantasi til at komme på sådan noget.

Og så skal jeg nok stoppe med at ødelægge den her tråd yderligere.

profilbillede
  • #95   30. maj Vi er NØDT til at grine indimellem. Uden humor er verden sgu da ikke til at holde ud pt.
    Paludan er vi selvfølgelig nødt til at tage alvorligt, men det er godt nok svært - sådan Jonni Hansen svært smiley

• #96   30. maj på tv2 News er RP lige om lidt ...

• #97   30. maj Fatter ikke hvad i ser i ham

• #98   30. maj ..

profilbillede
  • Rikke aka rapanden
    Rikke aka rapanden Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 11 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 251 Svar: 8.557
    #99   30. maj Jeg syntes det er ret vildt, HVOR forskelligt to børn vokset op i samme familie med samme forældre kan ende. Altså jeg mener alternavtivet vs stram kurs, det er jo SÅ forskelligt som det næsten kan være.

Og så forstår jeg virkelig godt at familien tager afstand, og at hans bror går ud og afvarer, uanset om han er medlem af alternativet eller ikke var det. Jeg ville dælme også tage MEGET kragtig afstand meget hurtigt, og ville på INGEN måde sættes i bås med den tosse!
    Det er jo ikke fordi hans bror siger " stem ikke på min bror, men kun på alternativet eller venstreføjen " . Han nævner jo netop andre patier som muligheder. I min optik er det skræmmende og vanvittigt at nogen overhovedet kan overveje at stemme på Rasmus Paludan eller bare hans parti. Jeg har respekt for at folk har forskellige meninger og holdninger, og at vi stemmer forskelligt osv. Men jeg erkender gerne at jeg IKKE vil bruge så meget som 1 minut af min tid privat, på et menneske der stemmer på Rasmus Paludan. For mig ville det også være direkte skilsmissegrund smiley ( Ikke at min mand overvejer at stemme på ham smiley ) . Jeg ville simpelthen ikke kunne leve med et menneske med sådan et menneskesyn, ja eller være venner med sådan en person.

• #100   30. maj Jeg synes det skinner igennem at det ene barn fra start af ikke har udvist helt normal adfærd smiley

• Rikke aka rapanden
    Online Tilmeldt:
    aug 2013

#101   30. maj Men det er da stadig vildt at to børn fra samme familie kan ende SÅ forskelligt. Altså bevares mine brødre og jeg er også forskellige på nærmest alle punkter, men altså politisk er vi indenfor samme "fløj" , som jo bla. skyldes vores opdragelse og opvækst , som netop har givet os det menneske og livssyn vi nu engang har smiley

• #102   30. maj Rikke, hvorfor skal man være "politisk ens" kun fordi man kommer fra samme hjem?
    Selv om man jo kommer fra samme hjem, så er man stadig "forskellige individer"

Jeg kommer fra er hjem, hvor man altid stemte på socialdemokraterne.
    Til min fars store sorg, så har jeg aldrig stemt på socialdemokraterne, men venstre.

• Rikke aka rapanden
    Online Tilmeldt:
    aug 2013

#103   30. maj Anni : Jeg siger ikke at man skal være ens, men at to børn kan ende SÅ forskelligt og den ene ender SÅ ekstrem, det forstår jeg virkelig ikke.

Jeg TROR at de fleste ender med at stemme på den fløj, hvor deres forældre også stemmer. Selvfølgelig er der nogen der falder udenfor og stemmer i modsatte fløj. Men hvis jeg kigger på alle dem jeg kender, og som jeg ved hvad stemmer, så er der generelt en stor lighed i de forskellige familier/ mellem børn -forældre.

Hov og selvfølgelig er man forskellie individer, men man bliver jo altså opdraget med de samme værdier , når man vokser op under samme tag smiley

• #104   30. maj Hvis man hører interview med broren er der sket ting for den ene som han siger at det er op til forældrene at vælge at fortælle.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 10 Svar: 3.465
    #105   30. maj Pernille Skipper var taler på en jihad konference. Det taler man ikke så meget om. Flere taler var om død over jøderne og selvmordsbomber mm. Hvor er forargelsen over det.

Tænk hvis det var Rasmus der have talt på et møde med nynazister. Uha uha. Ingen kan vil få sig til at stemme på liste Ø,et parti der stiller op og støtter sådan noget,eller kan man.

Hvis man kan,skal man hvis ikke stå som moralens vogter og pege finger af andre.

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

• #107   31. maj Det mest skræmmende er i min optik, at selv uddannede journalister falder i med begge ben (som i "portrættet" jeg var uheldig nok til at falde over i går) hvor interwieveren tydeligvis var mere opsat på at presse sin mening igennem i et skænderi, og naiv nok til at tro Hun havde de fornødne evner til det, i stedet for at lade RP komme med sin "politik" som alle andre.

Som enhver med tændt hjerne ville have kunne forudse, blev det bare til at hun lagde den ene bold efter den anden, lige foran fødderne på RP, hvis styrke netop er at han er totalt faktaresistent og ingen som helst skrupler har over at kalde andre løgnere i samme sætning som han selv bruger til at fremføre sine "fakta", der vist kræver en meget speciel optik for at blive sande.

Hvorfor er der ingen der spørger ind til hvad han har af svar på de andre aktuelle emner der optager valgdebatten? Hvis man ville have SK udstillet som det de er (som det skete for Uwe Max i Højlunds forsamlingshus) skal man bare lade dem få lidt taletid om andret end muslimer! Det sværeste bliver så bare at lade være med at grine smiley

• #108   31. maj dejligt at se dig i tråden ikkesom. Jeg venter stadig i spænding på svar på mine spørgsmål om deres politik. da du påstår at kende den, synes jeg du skal svare... Hvis du kan smiley

• #109   31. maj Altså jeg er ikke særlig sart og jeg er ikke let at chokere og der skal rigtig rigtig meget til for at jeg bliver krænket.
    Men Stram Kurs er altså lidt for meget for mig

Nu har jeg set rigtig mange valgdebatter (det er åbenbart noget der kommer med alderen), og jeg er lidt overrasket over Klaus Riskjær, der kommer faktisk ret mange fornuftige forslag ud af hans mund

• #110   31. maj "Pernille Skipper var taler på en jihad konference"

"Lørdag den 27. april blev der afholdt en konference i Brøndbyhallen i København arrangeret af forskellige palæstinensiske organisationer."

https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/chokerende-retorik-under-palaestinensisk-konference-i-koebenhavn

Det var ikke en "jihad konference", Max.
    Mogens Lykketoft talte også - og udtrykte bl.a. sin støtte til Israels eksistens. Hvad Pernille Skipper sagde, ved jeg ikke.

Retorikken fra nogle af palæstinenserne var helt sikkert hadsk. Det ER måske lidt forståeligt set i lyset af Israels ageren. Men det er en længere debat som vist ikke lige hører til hér smiley

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#111   31. maj Når man snakker om udslettelse,selvmordsbomber,vold mm er det vil rimeligt nok at kalde det hvad det er. Selvfølgelig er det ikke forståeligt at opfordre til at dræbe andre mennesker. Selvfølgelig er det helt uhørt,at politikkere stiller sig op og deltager i sådanne ting.

Hun har ikke taget afstand fra det. Tværtimod opfordrede hun folk til at stemme på de partier på venstrefløjen. At du ikke kan se problemet undre mig ikke.

• #112   31. maj men hvorfor tror du ikke folk vil debattere det Max? det er slet ikke nit indtryk men jeg synes det fortjener sin egen tråd da det er et andet emne.

Du har hermed mulighed for at oprette den smiley jeg er sikker på at det vil blive debatteret. Jeg kan ikke se hvorfor ikke

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#113   31. maj Tro mig HL, jeg kan sagtens svare. Men hvorfor skal jeg sidde og bruge tid på at fortælle noget, som Paludan i næsten hver eneste video han har lavet får spørgsmål om og svarer på? Vilje, evne og grund kriterierne f.eks, er noget af det mest gennemhøvlede i de videoer, så når du påstår at du har set en masse video med Paludan, så vil jeg påstå at du lyver.

Desuden flytter det jo ikke din mening en millimeter, det var noget andet hvis jeg havde en tro på, at det måske kunne få dig til at sætte dit kryds ved SK.

• #114   31. maj Så du kan heller ikke svare.... for ellers havde du gjort det men tak for svar smiley

• #115   31. maj Jeg ved godt, hvad SK vil gøre fx for klimaet: De vil sende muslimerne ud af landet! Det sagde ham med elastikker i håret nemlig i Højlunds Forsamlingshus smiley Han svarede det samme på alle spørgsmål, uanset hvad de handlede om.
    Ingen prøvede at få manden til at forklare nærmere, for han havde vist intet andet at sige - end det der med muslimerne ud af landet smiley

Du har muligvis ret i, at det er uhørt, at politikere deltager i den slags konferencer, Max. Jeg kan bare ikke udlede det af et par meget farvede overskrifter.

• #116   31. maj - Og til det med, om Paludan er nazist: Nej. Det er han ikke. Han minder bare meget om sådan én på flere områder smiley

• #117   31. maj Det her synes jeg så er fedt gjort af Paludan.

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/paludan-indfrier-løfte-svømmer-over-lillebælt/ar-AACbAN5?MSCC=1540457728&ocid=spartandhp

Jeg overvejer - måske jeg skulle få en hund mere, den kunne så komme til at hedde Paludan smiley

• #118   31. maj Hvorfor er det fedt gjort, Anni?

• #119   31. maj Det er fedt gjort at man holder hvad man lover, selv om det kun er en dum bemærkning man er kommet med.
    Samtidig er det at svømme over Lillebælt jo hellere ikke ligefrem som en lille hygge svømmetur i svømmehallen, det er faktisk rigtig krævende.
    Jo, jeg synes at det er fedt gjort.

Jeg synes også at det er fedt når Lars Løkke cykler til Frankrig.

• #120   31. maj Jeg synes, det er 100% ligegyldige stunts.

I øvrigt er det en "sjov type" SK opstiller - ham Uwe. Han er dømt for vold, fordi han ikke kunne få lov til, i kunstens navn, at tisse på en anden kunstners værk.

Af andre af Uwes "værker" kan nævnes:

"En penis til Luther" - taper sin penis fast til den kirkedør, hvor Martin Luther hængte sine teser op, 2016.

"Du bringer mit pis i kog" – hans egen urin i en kogekedel.

"Halve sandheder" – en bibel og en koran skåret midt over

"At hæve vandstanden i en skulptur af Olafur Eliasson" - Uwe pissede i en vandskulptur 2005

"I en hel uge vil jeg kun benytte Århus Kunstmuseum, når jeg skal skide" - værket blev kun set af Uwe selv smiley

Pis og lort har været Uwes foretrukne virkemidler i sin kunst. Man kan sige, at han fortsætter i samme spor politisk smiley

• #121   31. maj Det har du jo lov til at mene, lige så vel som jeg har lov til at mene at det er fedt.

• #122   31. maj Ja da, Anni smiley

• #123   31. maj Så er han da ikke ude og genere folk så længe, og politiet kunne forhåbenligt i mellemtiden lave noget mere brugbart politiarbejde

• #124   31. maj ...Åbenbart sejlede politiet bag ham

"Der har blandt andet været en sikkerhedsmæssig udfordring, som tilsyneladende er blevet løst.

I hvert fald kan man i baggrunden se politiet patruljere i en gummibåd."

Uanset hvad og hvordan med manden....så tror jeg efterhånden politiet er liiidt trætte...

• #125   31. maj øv..

• #126   31. maj Hvis jeg var betjent, ville jeg have glædet mig over at få en tur på vandet i gummibåd smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#127   31. maj Billedtekst:

"Var på Hjallerup Marked i dag. Her var trenden i tattoo-boden V - for SEJR!-tatoveringer, som unge mænd fik lavet på alt fra fødderne til ballerne."

smiley

profilbillede
  • #128   31. maj Jesus den er grim... ku man virkelig ikke lave en pænere tudse hvis man skal? det er da noget af det mest hjælpeløse tatoo arbejde jeg har set.. og jeg kommer trods alt fra et miljø hvor vi pisse skæve hjrmmetudsede hinanden... men det der. nej det er sgu dårligt arbejde.

• #129   31. maj HL - det er jo lavet på et marked, det er ikke de mest talentfulde tatovører der tager derhen smiley

• #130   31. maj nej det kan jeg se... uanset hvad der stod ville jeg være så ked af sådan en der

• #131   31. maj samme her, men okay, de vågner nok op med tømmermænd imorgen smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#132   31. maj I det mindste var der ingen som fik det tatoveret i panden. smiley

• #133   31. maj ikkesom hahaha Må vi håbe! hvis Uwe står bag ved man aldrig!

ang tatoo i panden... på fur havde vi Sten i mange år. Han havde en delfin i panden og hvis du spurgte hvorfor

fordi de er smukke og jeg er så grim at jeg var nødt til at gribe til det!

Han var skisme sjov. Steens butik. måske nogle nåede at besøge den smiley

• #134   1. jun sikke et kvindesyn... lad os fjerne kvinders stemmeret

profilbillede
  • #135   1. jun smiley smiley smiley

• #136   1. jun What...

• #137   1. jun Hvor må det være et sørgeligt liv, den stakkels fyr har. Der må da være en kvinde et eller andet sted, der kan tage En for holdet, så han kan blive afmagnetiseret, Han får tydeligvis for lidt...

• #138   1. jun Han er gift med en udlænding fra Asien. Gad vide hvordan hun har det. Det lyder ikke ligeværdigt

• #139   1. jun Jeg er gift med en Dansker smiley

• #140   1. jun er du sikker John? Jeg er fx halv tysk. heldigvis er de færreste danskere helt rene for vi er et lille land og så ville vi hurtigt indavles

• #141   1. jun Jeg er ottendedel Tyrker så jeg tror ikke at jeg stemmer på Stram Kurs smiley

• #142   1. jun Det er en dårlig idé John så smiley

Min farfar kvalificerer mig til en toppost tænker jeg... måske som propagandaminister...

Max ang ny nazisme og partiet. Ja tænk hvis smiley

https://redox.dk/nyheder/voldsberedte-nazister-bag-paludan-kampagne/

• #143   1. jun “Så blev årets “World Press Photo” 2014 fundet. Det blev et klamt billede af nogle bøsser, der kissemisser. Det er så forudsigeligt. Man må virkelig lade de homoseksuelle, at de har formået at erobre scenen og sætte dagsordenen. Nu kappes man nærmest i den vestlige verden om at fejre og berømme deres unaturlige samlivsform. Det er ikke så sært, at islam regner Vesten for en moden frugt, der er parat til at blive plukket. Historien lærer os, at omsiggribende homoseksualitet er et sikkert tegn på en kulturs forfald. Vi har ikke noget godt i vente"

Helge Ibsen Hoffmann - kandidat for Nye Borgerlige.

Det er nogle kønne nye partier, der vil i Folketinget i år smiley

• #144   1. jun #134 og #143 ... der må virkelig være nogle angste mænd med lavt selvværd i verden .. de der reaktioner tyder jo på de føler sig truet af både muslimer, kvinder og homoseksuelle ... det er vist almindelig kendt indenfor psykologiens verden at et mennesker der hviler i sig selv med den person man nu en gang er og de valg man har taget i livet, det har det ikke så svært med at andre vælger det der for dem er det rigtige, de har det ikke helt så svært med verdens diversitet ... ser berigelse frem for trussel, og håndtere udfordringer, for de er der da, men rationale fremfor at male en hvis herre på væggen ...

http://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/nu-bryder-rasmus-paludans-far-tavsheden/ar-AACeNk7?li=BBr5MK0

• #145   1. jun SK er i øvrigt under spærregrænsen iflg. Megafons seneste måling smiley

• #146   1. jun prøver nu at holde mig fra de der meningsmålinger ... enten skaber de forhåbning eller afmagts følelse ...

Men vedr. faderens udtalelser, så er jeg enig det er altså et problem at ytringsfrihed mødes med vold ... man kan så mene hvad man vil om at man ikke altid skal bruge den bare fordi man har den, når det er for at provokere, men det er et problem at den mødes med vold, enten drukner budskabet (hvis det nu er et godt), eller det som her bekræfter den bekræfter det som budbringeren vil sige med at bruge den, som i RP´s tilfælde .... I ingen af tilfældene er det hensigtsmæssigt ...

• #147   1. jun RP's budskab er, at han kan få idioter til at opføre sig idiotisk. Dygtiiiiiiiiiiiiigt ....... fjols, der spilder vores skattekroner smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

• #150   1. jun Tak for et godt grin, Lens smiley

Jeg læser ikke aviser.
    Hvor har du dine statistikker om muslimer fra?
    Aviser!

smiley smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#151   1. jun Huxi Bach er en tøsedreng. Han turde ikke møde SK kandidat Søren Grinderslev.
    For han er retorisk skarp og velinformeret. I modsætning til den her novice i politiske diskussioner.

Selvfølgelig er ikke ALLE kandidater skarpe og sådan er det vist i alle partier.

• #152   1. jun Det tror jeg ikke på at Huxi ikke tør. Det lyder som fake News

• #153   1. jun #151
    Mest socialdemokratiet som jo er et arbejderparti, og alle ved at arbejdere er dumme, og dårligt uddannede. smiley smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#154   1. jun HL,

Det er det IKKE. smiley

• #155   1. jun bevis det... ellers må vi jo spørge Huxi

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#156   1. jun Spørg ham ENDELIG! smiley

Så kan det nemlig være han alligevel siger ja til at møde Søren. For Søren har presset på og Huxi har ikke indvilget - kun snakket udenom.

profilbillede
  • #157   1. jun Det vil jeg gøre.

hvor er det han vil møde ham som Huxi har sagt nej til fordi han ikke tør?

bare lige til når jeg spørger

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#158   1. jun John,

Argh det er nok at stramme den. Jeg oplever at højtuddannede er dem med den dårligste paratviden af alle.

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#159   1. jun "hvor er det han vil møde ham som Huxi har sagt nej til fordi han ikke tør?"

I samme program som du linkede til.

• #160   1. jun ok tak smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#161   1. jun He he.. smiley

profilbillede
  • #162   1. jun #147 Isabelle ... jeg er enig det er mega dårlig brug af skattekroner ... Men vi kan, og skal IKKE komme udenom at vi har ytringsfrihed, og nej jeg mener ikke hans agenda er som du siger, hans holdning er at muslimer er voldelige og ikke indstillet på demokratiets og ytringsfrihedens vilkår, og det er der så DESVÆRRE nogle få der bekræfter fordi de lader sig provokere ... som skrevet flere gange ville de dog bare vende ryggen til manden så fandt han ikke den bekræftelse på hans holdninger so gør at han kan blive ved at sige "se hvad jeg siger" og skære alle over en kam ...

Tænk hvis nu de han vil ramme ikke mødte op, ej heller dem der vil se giraffen, eller se balladen, men kun de der vitterlig vil høre på manden af enighed hvor hurtig ville effekten så ikke dø ud og manden ville miste sin pointe ...

• #163   1. jun "Men vi kan, og skal IKKE komme udenom at vi har ytringsfrihed"

Nej da - så Paludan bør afprøve den ved at stille sig på en FCK-tribune og synge Brøndbys slagsange, når de to hold spiller kamp.

Jeg gentager: RP får idioter til at opføre sig idiotisk - og kalder det yringsfrihed.

• #164   1. jun ja det kunne da være mega sjovt hvis han turde stille sig ud på øretævernes holdeplads uden PET og politi ... stadig løser vold absolut intet ...

Som nogen mener, han kunne jo lade være at ytre sig der hvor han gør bare fordi han kan .. og omvendt de der reagerer og bekræfter kunne lade være ... hvad kom først ægget eller hønen, nogle vil sige RP´s provokationer, andre vil sige nej der er helt fra Islams grundlæggelse ..og så kan det køre i ring, så længe nogen provokerer, og nogen lader sig provokere ... så længe INGEN siger, jeg bliver ikke mindre idiot af at være som den jeg kalder en idiot så stopper det ikke ...

• #165   1. jun Lens, du skylder mig et nyt tastatur - kom til at sprutte kaffe ud over det hele af grin.
    Hold da op, hende Pernille har vist ikke opfundet den dybe tallerken.
    Den med aviserne var rat god, men tastaturet blev ødelagt ved faldskærmene, da den med tandemspring kom.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#166   1. jun Det er da en utrolig dårlig sammenligning. Hvad hvis han brændte biblen af må være den rette. Hvorfor så meget ballade med en forholdsvis lille gruppe. Hvad når den lille gruppe bliver større.

Hvis de er så fintfølende og kun kan reagere med vold må de finde et andet sted at bo.

• #167   1. jun Max du spurgte selv ind til hvad hvis... ny nazister... Det sker allerede var svaret.

• Martin
    Martin Online Tilmeldt:
    mar 2017

#168   1. jun Hold ferie. Jeg ved godt at mange vil have at politikkere kommer fra det såkaldte virkelige liv, men for en i helvede.

Hun er hvad jeg vil betragte som indbegrebet af spejlblank.

Ikke som.
    Det var godt nok en mærkværdig udtalelse. Min erfaring er, at paratviden er meget individuelt og intet har med uddannelse at gøre.

En uddannelse gør dig jo bare god til at bestemt fagområde. Stor paratviden handler vist mere om interesse og even til at huske.

At komme med en sådan udtalelse tyder mere på, at du ikke ligefrem færdes blandt højtuddannede til hverdag. smiley

• #169   1. jun Hvad sker der egentlig den dag vi ALLE insisterer på at vores ytringsfrihed skal beskyttes af politiet?...

• #170   1. jun så får de kriminelle det sjovt:)

• #171   1. jun "Argh det er nok at stramme den. Jeg oplever at højtuddannede er dem med den dårligste paratviden af alle. "

Det kan meget vel være korrekt. Rent logisk skulle der jo også være mindre plads til ubrugelige oplysninger i sådan en hjerne der er blevet brugt så meget, i forhold til en der er i i mint condition.

• #172   1. jun HL you think...? smiley smiley

https://youtu.be/18yb5jMsDPY

• #174   2. jun Her er en mere af SK's spidskandidater.
    Det er simpelthen pinlig at man stiller sådanne spidskandidater.
    Gad vide hvor Paludan finder dem.
    Utrolig at der er nogen ud over deres mor og far, som kan finde på at stemme på dem.

Husk at scrolle helt ned på artiklen og se videoen.

Jeg kan lige se det for mig, Uwe, hende Pernille og så ham her i folketingssalen - eller til banket hos dronningen...…...

https://www.tv2nord.dk/artikel/ny-folketingskandidat-stiller-op-stram-kurs-i-nordjjyland?fbclid=IwAR3xWCUWQ-nFXxY4VTLP3D-ax2pG8O0YYuSBSVO4iD0zxyUtWBO8bvIWbOw

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#175   2. jun Han er vist hældt ud allerede Anni.

• #176   2. jun Ok, synes da godt nok at de ryger lige så hurtig ud, som de tager dem ind.

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#177   2. jun Tjekkede lige fordi jeg kom i tvivl om jeg forbyttede to personer.
    Danni er stadig kandidat for SK..

Jamen de skulle finde 25 kandidater inden valget, så der er føget meget revl og krat med ind. Mon ikke Danni bliver skiftet ud når/hvis en bedre byder sig til, han er ihvertfald ikke særlig heldig for partiet.

• #178   2. jun Pernille er sandelig hellere ikke heldig for partiet.
    Det de stiller med som spidskandidater er lige til at grine af.
    bare ærgerligt at stemmerne på dem er spildt.

• #179   2. jun "bare ærgerligt at stemmerne på dem er spildt."

Det er ikke så ærgerligt endda - for Danmark smiley

• Ikkesomdeandre
    aug 2017

#180   2. jun "Det de stiller med som spidskandidater er lige til at grine af."

Der er nu en håndfuld de har været heldige med. Meget mere behøver de nok heller ikke her i første omgang.

• #181   2. jun Isabelle, det er altid ærgerligt når stemmer er spilt, de spilte stemmer kunne gøre gavn et andet sted.

Men kan godt se at når man er "rød" så er hver spildt stemme i blå blok en velsignelse...…..

• #182   2. jun Lige præcis, Anni smiley

• #183   3. jun Så denne.

profilbillede
  • #184   3. jun smiley

profilbillede
Kommentér på:
Danske samfundstabere skal i lejre