Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Spændende læsning vdr BARF Faldt lige over dette da jeg ledte efter noget andet men synes det er utroligt spændende læsning og dejligt endelig at ...
Generel diskussion
Oprettet:
8. jun 2020
Visninger:
1.571
Størrelse på tørkosten Hvorfor er det at tørkost koketterne skal være så små. Jeg vil gerne have at mine hunde (og katte) tygger på maden, ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. sep 2017
Visninger:
1.226
Foder Hej alle. Da jeg er ret grøn på hundefoder, vil jeg gerne suge noget erfaring til mig, har dog ikke selv hund endnu,...
Generel diskussion
Oprettet:
10. maj 2015
Visninger:
869
Foder - støttepædagog Ja den har sikkert været her før... Men dette må næsten være en udgave for sig selv :P Jeg mangler i den grad en støtte...
Generel diskussion
Oprettet:
17. mar 2015
Visninger:
842
Royal Canin hvalpefoder - "billigt?" Hej Alle, Min hvalp, Eiko, får indtil videre foder fra Royal Canin (Royal Canin small dog under 10 kg). Dette fik ha...
Generel diskussion
Oprettet:
26. apr 2014
Visninger:
1.759
Hundefoder Hej alle, D. 11/04-14 er jeg så heldig at få min første hvalp - en japansk spids. Han skal jo have noget mad ;-) ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. apr 2014
Visninger:
715
struvit sten Var til dyrlæge med min lille dreng i sidste uge fordi han var begyndt at tisse blod, han tissede helt normalt men når ...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2014
Visninger:
1.604
Kattemad hjælp Sorry, vil ikke oprette en profil på kattegalleri for et spørgsmål, håber I kan hjælpe. findes der slet ikke noget s...
Generel diskussion
Oprettet:
17. okt 2013
Visninger:
749
Loppemiddel - hunden klør sig? Cody er begyndt at klø sig når han bliver behandlet med loppemiddel. Han er indtil nu blevet behandlet med Bayvantic, m...
Generel diskussion
Oprettet:
27. sep 2013
Visninger:
2.495
Må bare af med det!!!! Jeg må af med det her et sted hvor jeg ved, folk kan nikke genkendende til det, og ikke får sur hønser..I gruppen på fa...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jul 2013
Visninger:
959
spørgsmål ang. bullmastiff Hej dejlige HG :-) Jeg har fået øjnene op for denne race, og har derfor nogle spørgsmål til dem med erfaring herfor ...
Generel diskussion
Oprettet:
3. feb 2013
Visninger:
2.791
Foder til schæferhvalp Jeg vil høre om nogen af jer har gode erfaringer med et specielt fodermærke til schæfere? Min Zenta på 13 uger får Ario...
Generel diskussion
Oprettet:
30. jan 2013
Visninger:
2.045
Hundefoder. Jeg har lige fodret mine 4 mislinger og 4 schæferhunde med nye produkter...Og de er meget billige...Normalt vil hverken...
Generel diskussion
Oprettet:
4. jan 2013
Visninger:
690
Ny dyrehandel, hvad mangler? Ja jeg er igang med at åbne en lille webshop, og en lille butik hjemmefra sammen med min mor.. Det jeg mest kommer ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. dec 2012
Visninger:
916
hurtig handel kom med et bud Blanding, Simba er knap 13 uger, forholdsvis renlig. Medfølger: hundesnor, godbidder, hundekurv, halsbånd, jakkeoverd...
Generel diskussion
Oprettet:
8. nov 2012
Visninger:
1.245
Æder 700 kilo lort om dagen Hej, jeg har sådan en ja en kryds hun på under et år, ca 11 måneder, der er gran, rot og amstaf i hende, Når jeg tager...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jul 2012
Visninger:
1.645
Hjælp dyrene:-) Jeg har fået lov af HA gruppen til at lægge dette link ind. Det er en gruppe på FB, som har auktioner hvor folk donerer...
Generel diskussion
Oprettet:
15. maj 2012
Visninger:
646
Klar til hund Hej alle. Jeg har længe gået og tænkt over at få mig en hund. Jeg har altid tidligere haft katte omkring mig, så jeg e...
Generel diskussion
Oprettet:
26. apr 2012
Visninger:
709
Maxi Zoo Aalborg... Var lige en smut i maix zoo i dag, og hold da kæft mand en flok hundehoveder og hængerøve, den ene var mere gul i hoved...
Generel diskussion
Oprettet:
19. mar 2012
Visninger:
1.636
Super billig Barf Jeg har fundet et sted der har super billigt Barf til både hunde og katte i sønderjylland hvis der var nogle der skull...
Generel diskussion
Oprettet:
12. mar 2012
Visninger:
2.066

Annonce