Forum kategorier

Udfordringer

Udfordringer

Medlemmer: 106
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Udfordringer udfordringer udfordringer Hejsa alle:D Viggo og Eddy mangler virkelig udfordringer ku i ikke sende en hel masse?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
1.335
Udfordringer :) Nogle der vil stemme på mine udfordringer, eller nogle der vil udfordre en af mine dejlige buller basser?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2010
Visninger:
485
:-) udfordringer nogen der vil stemme på enten Krissa eller mig i min udfordring :-) pft. Knytte
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2010
Visninger:
384
hjælp i udfordringer hej :D Jeg manger lidt hjælp i mine udfordringer så det ville være dejligt hvis i lige gad kigge i dem og selfølge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2010
Visninger:
660
Udfordringer :) Heii alle sammen, er der ikke nogen, som vil udfordre Bella og Basse?? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2010
Visninger:
359
Udfordringer Junior søger udfordringer, vi har også selv lidt at give af, så kom frisk. Er det tilladt at lave stemmerunder heri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2010
Visninger:
425
Masser udfordringer :D Min hund bella tager i mod udfordringer fra alle jeres hunde som der er klar på en udfordring (: Så går bare ind på mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2010
Visninger:
401
Come ON !.. Hey :) Nala vil gerne udfordres .. Hun har prøvet EN gang :/ .. ingen der vil eller ?!
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2010
Visninger:
400
Udfordringer Hejsa, er der ikke nogle, som har lyst til at tage et lille kig på mine udfordringer, altså stemme i mine udfordringer?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
352
En lille leg og udfordringer. Ja, jeg er snart oppe på 650 udfordringer. Meen.. Jeg har jo et håb om at nå over de 907 inden på lørdag, derfor har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2009
Visninger:
542
Stadig rekordforsøg :) Ja, jeg har jo stadig gang i mit rekordforsøg, men er desværre stadig langt fra Connies rekord. Jeg er nu oppe på 512...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
323
Udf. Hej Er der ikke nogle der kunne tænke sig at udfordre Snickers, han keder sig nemlig lidt. ;D
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
567
Udfordringer :o)) Hej Vi søger udfordringer :o)) stem også gerne på de igang værende.
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2009
Visninger:
400
nogen der vil lege i må gerne udfordre knytte og mischa :-) men det skal selvfølgelig være fair..
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
362
Nogle der vil lege? Nogle der vil lege med Bella og Donna ? :D Afviser hvis det er unfair mod Donna, men Bella er frisk :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2009
Visninger:
309
Nu trænger vi til lidt udfordringer Vi er midt i hvalpe og andet, men isac vil altså gerne lege, nogen er har lyst:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2009
Visninger:
603
Lege med mig? Hej! Jeg har netop opdaget at alle mine udfordringer er løbet ud, og dét kan vi jo ikke have :o) Har 6 stk. at dele ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2008
Visninger:
270
Nogen der vil lege? Hej! Er der nogen, der vil lege med min Mollyhund? Hun modtager med kyshånd udfordringer (:! /Line.
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
319
:) Nogle der vil udfordres så send endelig smiler Men ikk skl ikk sende hvis i tigger om stemmer det skal være fair ell...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2008
Visninger:
230
Nogen der vil lege? Nogen der ude som gerne vil lege lidt med mig ? :D Hilsen Azza! :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
357

Annonce