Forum kategorier

Photofiltre

Photofiltre

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Kunne godt tænke mig at lære det Jeg sys det er ret sjovt det med at redigere billeder osv, så jeg gad selv vildt godt at lære det! Er der nogen der k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2010
Visninger:
911
Vejledning til stregtegning :) Her er en vejledning til den "nemme" måde at lave stregtegninger på i photofiltre.. Håber den er til at forstå, og at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2009
Visninger:
823
gnaver/smådyrs galleri -------------------------------------------------------------------- jeg ved ikke om jeg må poste det her men ellers k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
513
album :) er nybegynder men har da prøvet mig lidt frem kig evt i mit album :) ved godt det ik er helt godt, men det de første je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2009
Visninger:
442
Lidt hjælp til nye Ja, da der er mange som spørger om hjælp til forskellige ting, vil jeg nu tilbyde jer at vise hvordan man kan gøre det....
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2009
Visninger:
783
nybegynder :) ja som overskriften er jeg nybegynder i at bruge photofiltre, men jeg prøver mig frem og sys faktisk det går meget godt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2009
Visninger:
997
hvad synes i? Hvad synes i om det her billed? (; http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/642675_l.jpg Skriv gerne je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2009
Visninger:
692
Hvordan?? hvordan laver man sådan en "sløret kant" eller hvad man nu skal sige på billederne? Eks. i dette album: http://hundega...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2009
Visninger:
754
Konkurrence Ja, i må meget undskylde at den sidste konkurrence gik i vasken, men da jeg desværre ikke kunne komme på nettet, kunne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2009
Visninger:
489
Når filen er for stor... ...til at sætte på HG. - hvad gør man så ? Med mit nye cam. er billederne åbenbart for store...har dog ingen problemer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
522
Hjælp! mit fotofilter virker ikk! :( når man går ind i programmet, kan man slet ikk noget.. jeg har tit prøvet at installere det igen, men det kommer sådan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2009
Visninger:
608
Konkurrence Så synes jeg vi skal igang med vores første konkurrence her i gruppen. Man må hver lave 2 billeder. Det ene af dem ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2009
Visninger:
629
Hej alle sammen :) Så er jeg blevet ny admin kan jeg se. Mange tak til Marianne for at jeg måtte få lov til at overtage gruppen. Har e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2009
Visninger:
607
Ny gruppe admin? Er der en a jer som er interesseret i jobbet som ny grp.-admin? Da gruppen pt er uden. Så tilmeld jer her..........
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
868
kan man få det på dansk ? og hvordan ? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2009
Visninger:
474
digt til bryllup??? er der nogen der har et godt digt man kan skrive i et kort til et bryllup? har en kammerat der skal giftes på lørdag......
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2008
Visninger:
2.524
redigere?? heey er der en der kan redigere noget væk fra mit billede?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
565
det første er det ikk blevet meget godt? :P
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
812
sammen?? hvordan sætter man billeder sammen? altså så der er to billede ved siden af hinandden?? og hvordan skær man et billed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
550
Billedkonkurrence........steeeeeem Så er DE KREATIVE-GRUPPE's konkurrense......gået i gang og har brug for JERES stemme, så hop forbi og vær med.............
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2008
Visninger:
433

Annonce