Forum kategorier

DKK snobberne

DKK snobberne

Medlemmer: 374
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hd Hej alle. Vil gerne høre jeres meninger her, da jeg stadig er helt i chok og naturligvis meget meget glad.. For t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2013
Visninger:
1.712
2 tilmeldnings frister? Kan se at udstillingen I vejen har frist 13 maj, men så star der frist 21 maj online. Er det når man tilmelder hundeweb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2013
Visninger:
626
Hurtig hjælp Mangler hunden nr 3 2008 altså marts nummeret, er der nogen der lægger inde med det, som kunne tage et billede, evt sca...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2013
Visninger:
1.190
Hvilket kennel navn lyder bedst? :) Jeg har haft oprettet denne tråd i forumet i dag, men de er jo sjældent derinde ret længe før de bliver "skubbet" ud, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2013
Visninger:
1.837
Opdrætteruddannelses logo til hjemmesider Er der en der kan fortælle, hvordan jeg kan få fingrene i det der "jeg har gennemgået DKK's opdrætteruddannelse"s logo ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2013
Visninger:
1.436
Ringtrænings instruktør? Vi er nogle stykker som gerne vil holde en dag med ringtræning for at få gode råd og fif, vi har lokalerne på plads, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2012
Visninger:
964
Kennelnavn Er her nogen som ved om man kan reservere/søge om et kennelnavn, selvom man endnu ikke har taget de relavante kurser i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2012
Visninger:
1.826
Ny medejer af kennelmærke og hunde Hej med jer Som tingene er nu, står begge hunde og vores kennelmærke i min mands navn. Ligeledes gør medlemsskabet i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2012
Visninger:
1.360
spørgsmål om frost sæd fra en der er helt grøn :) Hey kloge mennesker :) Jeg har haft postet den her tråd i gruppen "hundeopdræt", men da jeg ikke fik nogen respons, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2012
Visninger:
1.535
Import af hvalp fra Sverige? Hej håber der er nogle der kan hjælpe. Min opdrætter i Sverige spurgte mig igår om reglerne for import af hvalp fra ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2012
Visninger:
7.694
Øjenlysning, Sverige Bruger de ECVS-modellen? Eller bruger de noget andet? Tjekker de for de samme ting som i DK?
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2012
Visninger:
956
Udenlandsk hanhund, oprettelse Jeg har brugt en udenlandsk hanhun og sidder nu og samler alle hans dokumenter til indsendelse til DKK... men jeg mener...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2012
Visninger:
1.357
Sammenkørsel til Sabro 2. september? :) Hey DKK'er! Hvis der er andre derude der er tilmeldt begge kursuser i Sabro d. 2. september (som en del af den nye o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2012
Visninger:
657
Nye regler for overførsel af tavle http://www.dkk.dk/Overforsel-af-hund "<b>Gældende fra 16. august 2012</b> DKK bliver jævnligt kontaktet af hval...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2012
Visninger:
2.077
Klagesag.... Nogle af jer der ar haft en klage sag gennem DKK imod jer, eller har haft ført en klagesag ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2012
Visninger:
9.121
Registering af kuld Jeg er igang med at registere mit første klud hvalpe ved DKK. Da jeg fik kennelmærke fik jeg den besked at man ikke sku...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2012
Visninger:
932
Navngivning af hvalpe? Ja, jeg mente da bestemt, at kun hvalpe fra kenneler med kennelmærke kunne have mere end eet navn? Nu har jeg så lig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2012
Visninger:
2.537
"Att bedöma hundars andning" "Att bedöma hundars andning" publicerad på Youtube 6 jul 2012 I våras skickades filmen "Att bedöma hundars andning" ut...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2012
Visninger:
975
returret? Hej Jeg har en veninde som har købt en hund med en medfødt døvhed dette er kommet frem efter hund har fået hunden hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2012
Visninger:
1.115
world dog show 2013 i budapest jeg kan sku ikke rigtig finde ud af det. bliver det til noget eller gør det ikke. de skriver på hjemmesiden t de fortsæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2012
Visninger:
1.118

Annonce