Forum kategorier

The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen Jeg hedder Linda, 28 år og uddannet laborant. Jeg bor i Esbjerg med min mand og vi har et lille hyggeligt stueopdræt af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
513
Mops på Fyn Er der nogen af jer moppe-ejere der bor på Fyn, og som kunne tænke sig at mødes engang imellem, så hundene kan lege sam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2007
Visninger:
336
DKK odense d. 18 feb Er der nogle andre moppe der kommer herinde fra ??? Karina & Humphrey
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2007
Visninger:
466
mops i kbh til leg?? Tænkte på om der ikk var nogle mops fra kbh området der havde lyst til at mødes nogle gange så de små kunne lege lidt m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2007
Visninger:
829
Renlighed... Bliver lige nødt til at spørge om der er nogen af jer, der har haft "problemer" med at gøre jeres hunde HELT renlige.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2007
Visninger:
1.039
Adfærd Hej med jer. Jeg vil bare gerne høre lidt omkring jeres mopsers adfærd generelt. Vil de gå tur? Er de gode til at væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2007
Visninger:
502
Udfordringer Andre der har "problemer" med at vinde udfordringer? Synes ikke der er mange der stemmer på Boris i hans udfordringer. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
367
Søskende? Nogen af Boris' søskende som befinder sig herinde? Hans mor hedder Rasmine og hans far hedder Andrew von der Backensmu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2007
Visninger:
476
http://groups.msn.com/Mopse (link fjernet) Dette sted må I gerne tilmelde jer hvis I har lyst :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2007
Visninger:
488
Mørkered Otto er i de lyse timer meget opsøgende og glad på sine gåture og kan slet ikke få nok af andre mennesker og hunde, men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2007
Visninger:
280
Mopsehan søges til parring!!!... Diva ventes at komme i løbetid her sidst på sommeren, og der ville vi gerne have hende parret... hun skal på udstill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2007
Visninger:
611
Næsefolderne Nogen der har problemer med, at der samler sig skidt i næsen? Altså jeg mener, mere her i varmen pga sved og støv. Bori...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2007
Visninger:
1.230
lidt morsomt sidst på dagen :-) hejsa, tjek lige dem her : http://www.youtube.com/watch?v=MLtq7Bz9wH4 http://www.youtube.com/watch?v=anpJqle0K50 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2007
Visninger:
469
Mors lille moppeloppe Så har kæresten og jeg været ude at se baloo for anden gang, nu er han 3½ uge gammel.. har lagt nye billeder ind, så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2007
Visninger:
365
De "gider" ham ikke. Diablo er meget legesyg, og vil gerne lege med andre hunde, problemet er bare at de små hunde ikke vil lege med ham, vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2007
Visninger:
801
sele Hejsa alle mops elskere... indtil videre har Baloo bare en hvalpesele, da jeg venter med at købe til han er lidt større...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2007
Visninger:
297
Anfald..?? Er der nogen af jer,der har prøvet at jeres mops lige pludselig ikke kan få luft ?? Vores lille Elvis har på det sidst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2007
Visninger:
1.439
DK's Sødeste Hund... er og bliver da den kære moppedelle Cosmo fra Hobro, synes I ikke? Det gør vi! Så hvis I er enige er det bare om at s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2007
Visninger:
628
sort hale? hej derude min hvalp baloo er en fawn mops med fawn forældre avlet efter gode stamtavler. men hans hale er ved at blive...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
482
nye billeder så folkens så er der kommet nye billeder, vær sød at kig og giv en kommentar :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
417

Annonce