Forum kategorier

The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Mopsetræf idag kl 11 ved søndermarken på frederiksberg - kbh. bare hvis nooogen i nærheden havde lyst til at komme - Der er 29 tilmeldte p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2012
Visninger:
780
mopper nær karlslunde Hejsa Kunne man være heldig der var nogle mopper i karlslunde eller omegn herinde ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2012
Visninger:
493
Så er datoen sat, mopsetræf fyn Vi er nogle mopse folk der har arrangeret et mopsetræf i Kattebjerg Hundeskov, mellem Allesø og Søhus, Odense N, lørdag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2012
Visninger:
1.610
strikkeopskrifter til min lille mops hvalp hej alle sammen kan ikke rigtig finde nogle strikkeopskrifter til at lave et dækken af kender i nogle link /hjemmeside...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
6.411
Mopse træf fyn Jeg forsøger at få nogle mops ud og lege her på fyn ;) Men det er ikke så let som først antaget. Hvis du skulle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2012
Visninger:
1.170
Sele til mops Mopsen er ved at være for stor til hans sele, så vi skal have fat i en ny, men jeg synes det er en jugle, så jeg kunne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2012
Visninger:
3.165
Baldrian? Nogen her, der giver deres mopser baldrian nytårsaften? Samson er ikke decideret bange men han reagerer kraftigt i år. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2011
Visninger:
1.883
PARRING Hej vil gerne have hjælp til at få en parring på Perle, vil ikke skrive så meget, men vil gerne snakke over mobilen. P...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2011
Visninger:
620
GOD JUL! Vil bare lige ønske jer allesammen en rigtig glædelig jul, både mennesker og hunde ;) håber i får en god jul og et godt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2011
Visninger:
1.293
Legekammerater nær Haslev ?? Hej alle mopseelskere, jeg har en dejlig hanmops på 9 måneder. Han savner selskab af andre hunde, Han er en glad hund f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2011
Visninger:
530
Hundesygeforsikring - KAN DET VÆRE RIGTIGT?? Hej :) Ved der er skrevet flere indlæg om det, men er i syv sind så derfor spørger jeg her.. Skal have en sygeforsikr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2011
Visninger:
3.324
Patella Luxation Er der nogen mopsejere der har erfaring med løse knæskaller hos mops ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2011
Visninger:
1.462
Mops med andre hunde Hej! Jeg er ny i denne gruppe. Jeg har i forvejen to dejlige chihuahuaer på knap to år. Jeg har længe leget med tanke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2011
Visninger:
1.429
Skal op i mops til eksamen ;) Jeg har netop trukket mit speciale fag, det jeg skal til eksamen i om få uger. Mops,alv og sygedomme, forbyggelse/smit...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2011
Visninger:
618
Mops i sengen Vores mops på 3½ år sover i vores seng om natten, og det er vi trætte af - og samtidig skal jeg føde om 2½ mdr. og vi h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2011
Visninger:
930
Foder til Mopsen. Hej (: hvad giver jeres mopse af mad? og hvor meget får de ca om dagen og spise?
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2011
Visninger:
9.616
prutter min mops prutter rigtig meget - skal jeg skifte foder eller prutter han bare?? og jeg skal have købt mnoget tøj til ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2011
Visninger:
2.844
har et spørgsmål til min hanmops jeg har en lille mops på 5 måneder. ville lige høre efter om nogle af jer ved hvornår testiklerne skal falde ned i pose...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2011
Visninger:
538
tyggegummi ???? min hvalp på 5 måneder har lige spist et hubba bubba tyggegummi jeg har haft gnasket i tidligere, kan der ske noget ved...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2011
Visninger:
1.372
mops i udlandet! vi flytter nok til udlandet om et år eller 2, vil høre om nogen af jer har rejse-erfaring med jeres mopper? vi tager he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2011
Visninger:
965

Annonce