Forum kategorier

The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Tæve vs. han, fordele/Ulemper Endnu et indlæg fra mig, beklager ;) Jeg har bare svært ved at bestemme mig, så tænkte jeg måske kunne høre hvad I m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2011
Visninger:
9.866
Opdatering - forbrugerstyrelsen Vi havde jo en sag kørende hos forbrugerstyrelsen, den har kørt i over 1 år, men er nu færdig. Resultatet blev desværr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2011
Visninger:
1.178
EFTERLYSNING!! (link fjernet) Tjek dette link og bor du nær Tisted, så hold øje med den lille mops !
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2011
Visninger:
571
Blærebetændelse? Hej Min hund er i løbetid og har været det godt en uge. Hun blev 3 år i går, så det er ikke hendes første løbetid. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2011
Visninger:
1.907
Lårmuskler.. Hvordan..?? Hvordan opnår man bedst en flot lårmuskulatur hos mops... ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
612
Plysdyr Nogen der ved om man kan købe et plysdyr som ligner en mops? Det er til en gave.
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2010
Visninger:
614
Hundesko ?? Hej :) Vil bare lige høre om der er nogle som bruger hundesko til jeres mopser ? Jeg bor nemlig inde midt i byen med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2010
Visninger:
1.268
Hjælp vedr mops og HD Ja, vi har jo denne sag kørende mod Thorkilds opdrætter, og vi har nu modtaget et brev med en vurdering fra en speciald...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2010
Visninger:
1.858
MOPS debat... jeres menning. Hvis I endnu ikke har læst den... Så ville jeg opfordre jer til at læse den, og deltage hvis I har lyst! http://www...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2010
Visninger:
658
Mopsesøskende Hej, Jeg leder efter søskende til min mops Samson. Han er fra kennel Kivis (nu Basically) og er søn af Fuga (Csörtet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2010
Visninger:
516
Buster dækken Jer, der har et Buster dækken til jeres mops, hvilken størrelse har I? Jeg svinger lidt mellem om Samson skal have en S...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2010
Visninger:
972
HUSK mopsetræf i Aalborg på søndag! Hej Alle :) Husk der er mopsetræf i Østerådalen den første søndag i hver måned kl. 13.00. Dvs. at næste gang er den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2010
Visninger:
641
Stem på Anton Anton er blandt de 15 udvalgte hunde,som kan blive månedens hund i vi med hund.Vil i ikke være søde og stemme på ham?De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2010
Visninger:
493
Stem på Rocky Rocky er blandt de 15 udvalgte i finalen på hundenyheder og modtager meget gerne Jeres stemmer så han kan forkæle sig s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2010
Visninger:
655
Mopse leg i Odense Er der nogen som har en lukket have og nogle mopser, hvor vi kan lege? Milo vil så gerne lege med andre mopser, men den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2010
Visninger:
845
Hundeskov Odense i dag kl 14 Er der nogle af jer som kommer i hundeskoven ved "Børnenes Jord" i dag kl 14?
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
460
Mor leger med sine hvalpe..? Min dejlige Donna er meget glad for sine hvalpe.. Og allerede nu begynder hun at ville lege med dem.. De bliver 3 uger ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2010
Visninger:
1.430
opskrift på hundedækken. Hej Alle ! :) Jeg ville bare høre om der er nogle af jer som har erfaring med at lave jeres eget hundedækken ? Har n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2010
Visninger:
2.743
Barf fodring til mopser Jeg overvejer lidt at prøve det berømte barf fodring, har hørt så meget godt om det. Fodrer i jeres mopser med det? Er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2010
Visninger:
668
Leg HVER Søndag I Næstved Vi er en masse glade mops, og fransk bulldog ejere der mødes hver søndag (så vidt som muligt) til leg på et stort grønt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2010
Visninger:
878

Annonce