Forum kategorier

The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Knopper Min mops har har lige siden vi fik ham for 3 mdr siden som 2 årig fået nogle små tørre knopper oven på hovedet og lidt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2010
Visninger:
1.091
søger kuldsøster hej jeg vil gerne finde en kuld søster til min tæve. hun er født den 22/6 2010 og fra jacob lassen ørrild ved fårup......
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2010
Visninger:
1.084
Pris på parring?? Er der nogen herinde som ved hvad man skal tage for en parring?? Min han mops har rigtig fin stambog og har HD og albue...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2010
Visninger:
1.703
Hundeadfærd slikke i armhuler ,Ansigt Vi har Perle som er 3 år, vil høre om der er andre der har haft det samme problem som vi har. Perle slikker min mand hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2010
Visninger:
4.187
Transportkasse - Udstillingsbur...?? Jeg ville høre hvad I bruger af Transportkasse/Udstillingsbur....? Hvad model, str... og har I jeres mops sammen el...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2010
Visninger:
710
Konkurrence hjælp HVIS i har lyst - Så er mig og Zoe med i denne konkurrence. Det kunne da være sjovt at have en mops med i en kalender...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2010
Visninger:
824
Mops/Fransk bulldog legestue Søndag. Vi er nogen stykker der mødes i Næstved, på dyreskuepladsen fra kl 14. HVER søndag. Og ville blot informere om herind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2010
Visninger:
923
HUNDESVØMNING Fiona var idag for første gang til hundesvømning, først var hun lidt bange men fandt da ud af, at det egentligt ikke va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2010
Visninger:
530
kastration hej med jer.. Jeg går og overvejer kraftigt at få møffe kastreret. Min dyrlæge tager 2700 for det inkl. moms, bedøvels...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2010
Visninger:
1.711
Dækner Jeg har lige været til træning med Milo for 1. gang. Det var regnvejr og han frøs så meget, at vi måtte stoppe før tid....
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2010
Visninger:
602
Hvor meget mad får jeres? Hej :) Jeg har altid gået meget op i benson ikke skulle blive for stor,. Så han får kun sin foder - nøje målt efter sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2010
Visninger:
677
Operation :( Var ved dyrlæge med min kære mops igår aftes, da den havde kastet hvidt skum/slim op i nogle timer. Dyrlægen sagde den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2010
Visninger:
1.613
Klipning af knorhår?? Jeg har idag været på hundesalon med Benson. Tænkte det kunne være samt når han nu skulle på udstilling. Men da jeg s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2010
Visninger:
3.133
Dyrlæge med forstand på mops i Odense Kender i nogle dyrlæge i Odense, som er specielt gode til mopser?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2010
Visninger:
940
Når savnet nager :( Ja, nu er det 1 år siden vores lille solstråle gik bort og jeg er stadig så frygteligt ked af det. Jeg kigger med lang...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
1.158
Hvad vejer jeres han mopser? Jeg har lige adopteret MIlo for 4 uger siden. Han er 2 år. Han får Royal Canin Adult til små hunde. Til at starte med g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
1.359
Pugrescue i DK Jeg har det sidste stykke tid kunne mærke konsekvensen af ”mopsen som modehund”. Der er kommet flere og flere både opdr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
732
Andre der skal i tivoli søndag? På søndag er det hundens dag i Tivoli. Er der andre som planlægger et besøg med vovsen i Tivoli?
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2010
Visninger:
1.055
udstilling? er der nogen der har stor erfaring med udstilling? Der kunne tænke sig at "lære" Benson/mig det? Overvejer at tage ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2010
Visninger:
479
fredericia/vejle... nogen der har lyst til at mødes med rullepølserne? vi er 2 som mødes i morgen kl 13.30, men kunne da være sjovt hvis vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
488

Annonce