Forum kategorier

The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
mopsetur i Hvidovre. Hej alle mopper i og omkring Storkøbenhavn. Vi er nogle stykker der har planlagt en lille tur med vore mopper. Vi har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
493
Mops udstilling ( DKK) i sept Hej Vil da lige minde jer om at der er mopsetræf / udstilling i Nyborg d. 5 sept. hvis der er nogle der skulle have...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2010
Visninger:
1.170
ikke godt af flyve med mops bla. hvad mener i?? Nu skal jeg ikke ud at flyve med min, men jeg så artiklen og blev lidt overrasket over at det virkelig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2010
Visninger:
1.361
regnbuehindebetændelse (uveitis) Min Fiona har idag på landbohøjskolen fået ovennævnte diagnose og sat i behandling med prednisolon, antibiotika og øjen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2010
Visninger:
4.644
Gør af andre hunde ! HJÆLP ! Jeg synes selv jeg har et ret stort problem, for min yngste mops Ages gør hver gang vi møder andre hunde. Jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2010
Visninger:
1.038
Mopser i Viby J/Århus Hej, Manfred søger legekammerater i Viby J ved Århus, eller nogen fra Århus som evt. havde en bil og kunne mødes et ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
472
"happy pugs" Se vores nye gruppe! For alle os der forguder vores mopser! Vi holder jævntligt "happy pugs" træf på Sjælland!
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
451
Slider negle "forkert" Jeg undre mig over én ting med Benson. Det ikke noget jeg har hørt eller set om før, så ville høre om i kender til de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2010
Visninger:
1.395
Sele igen igen Jeg bruger om vinteren puppias vestseler, den er så god i pasformen til Samson. Her om sommeren er den dog for varm,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2010
Visninger:
807
Løbetid - hvor tit..?? Ja... jeg syntes bestemt at have hørt, at tæver kom i løbetid 2 gange om året ca. hvert ½ år.... meeeeeen der høre min ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2010
Visninger:
1.457
Tape på ørene Hej. er der nogen som ved en hel masse om det der med at komme tape på mopsens ører?? hvor lang tid skal det sidde osv....
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2010
Visninger:
1.304
Mødes i Odense? nogle der er friske på at mødes i odense d. 6. eller 7.? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2010
Visninger:
580
Hundeklapvogn? Hej Da jeg skal i sommerhus i uge 32 tænker jeg - det bliver varmt. Allerede nu hvor der er omkring 20grader har Ben...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
1.569
vejen nogle her der kommer til vejen i næste weekender og udstiler
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
632
min kreative... og hendes veninde har lavet en lille hjemmeside for deres hobby tag et kig :-) http://bricksite.com/piedra-design...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2010
Visninger:
797
Mopse træf ved børnesjord - odense Hej er der nogle der er frisk et mopstræf i hundeskoven ved børnesjord, fx en lørdag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2010
Visninger:
924
Hundevenner i nordjylland.... Hej hej. Jeg har fået mig en lille mopse pige som meget gerne vil have nogle nordjyske legekammerater. Mangler nogle h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2010
Visninger:
564
Flåter Vi har en del problemer mht til flåter. Cosmo har flere flåter på sig om ugen. De fleste, når vi dog at fjerne inden de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
823
lugt Jeg kan næppe tro at jeg er den eneste mopse-ejer, der døjer med at hunden har forhudsbetændelse:) Vi har snakket med d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2010
Visninger:
712
hillerød Var der nogle af jer herinde der udstillede i lørdags ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2010
Visninger:
664

Annonce