Forum kategorier

The Pug Pack

The Pug Pack

Medlemmer: 221
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Makerer sit territorium Hejsa...! Jeg har en mops på 15 mdr. Anton hedder han,han er verdens dejligste men men men han er begyndt at makere sit...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2010
Visninger:
462
SOMMERFEST? FRISK. Jeg kommer selv fra sjælland, men synes hvis der er flertal for det, at man holdte en mopse-sommer-fest på Fyn... Fyn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2010
Visninger:
1.154
Mopser nær odense? Er der slet ingen der kommer fra Odense omegn? Jeg så idag, 2 mops lege inde i eventyrhaven. Så der var være nogle e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2010
Visninger:
724
Træf 14/2 Tænkte at jeg lige ville oprette en ny tråd ang træf 14/2, så alle har mulighed for lige at følge med :o) Regner med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2010
Visninger:
823
?? hvor bor i forskellige henne i landet ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2010
Visninger:
631
mopsetræf søndag 7. feb på hundebjerget ... nogle der er friske ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2010
Visninger:
709
Hjælp! Snuden revner! Hej alle heldige mopse ejere! Jeg er den lykkelige ejer af min skøne Kenzo på 1½år :-) Problemet er at Kenzo's snud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2010
Visninger:
7.309
Træf på fyn? Hej :) Er der nogle der er friske på et træf på Fyn? Jeg er frisk :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2010
Visninger:
1.026
Mopsetræf omkring Herning søges :) Hej :-) Jeg ville lige høre om der ikke bliver afholdt noget mopse-træf / hundetræf et sted omkring Herning?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2010
Visninger:
412
Mopsehygge søndag i Herlev kl 12 Vi mødes nogle stykker i Herlev på søndag kl 12. Alle er velkomne.
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2010
Visninger:
583
Hunde med ekstreme analkirtler? Min dejlige mops har ikke ligefrem problemer med sine analkirtler, faktisk tømmes de ganske nemt, bare ikke altid til v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2010
Visninger:
3.914
Spørgsmål til mops parring Vi har en skøn mops tæve på 2 år, hvor vi har fået at vide at hun er "mini" (dvs. vejer mindre end normale tæver og er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2010
Visninger:
3.741
Tvivl af salg? Da Molly er tilsalg, har jeg skrevet i salgs annoncen at hun skal være alene hund da hun ikke kan tåle min anden hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2010
Visninger:
886
Mopseleg oxbjerget søndag kl 14 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=374047
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2010
Visninger:
499
kuer på numsen Hvorfor kuer Fiona på numsen? Hun ser så ynkelig ud, jeg vil så gerne hjælpe hende, men hvordan? Fiona er 13 mdr. Hej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2010
Visninger:
497
Spørgsmål til mopseopdrætter Ja, jeg er nu så småt ved at forberede mig til et besøg hos en kennel, og er derfor ved at lave en liste over spørgsmål...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2010
Visninger:
745
Sort Mops Er der evt en liste over sorte mops? Fra dkk af.. så hvis man kigger efter sådan en lækker en, at man ikke skal alle op...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2010
Visninger:
1.186
mops efterlyses sjælland syndes det er trist og vil liige sætte den herind: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=3725...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2010
Visninger:
991
Tonen! Hej alle sammen (: Jeg ville lige give folk noget at tænke over, jeg vil gætte på at det er sagt mange gange herin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2009
Visninger:
1.070
i løbetid. Hej alle hundeejere. Min mor har to mopse, og det er både af hun og han køn. Jeg ville spørge jer om hvad i gør, n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2009
Visninger:
1.427

Annonce