Forum kategorier

Akvarie gruppen

Akvarie gruppen

Medlemmer: 88
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Forhandlere af fisk Hej. Jeg vil lige høre, om I kan anbefale steder i Nordsjælland at købe fisk? Jeg havde selv overvejet Plantorama i Hil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2014
Visninger:
542
Kribensis og dværgsporefrø?? Er jo netop blevet den lykkelige ejer af et nyt stort akvarie. MED indhold. Og det er jo meningen at mine fisk fra det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2012
Visninger:
690
Nyt akvarie, transport og "sammenføring af fisk" Jeg er så heldig at være blevet tilbudt et 250 liters akvarie gratis. jeg skal bare selv hente det, og alt tilbehør føl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2012
Visninger:
1.847
Kampfisk Så er har min hjemmeside gennemgået en større makeover.. Der er kommet mange flere billeder ind og også læsning... Jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2012
Visninger:
1.106
syg fisk? hvad kan jeg gøre? en af slørhalerne i mit akvarie har pludselig, fra den ene dag til den anden, fået problemer med at styre 'balancen' . ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2012
Visninger:
1.202
Så har jeg fået nye kampfisk hjem! Og de er bare lækre.. er super glad for dem.. så nu har jeg nogle rigtig lækre par hvis jeg selv skal sige det!:) ht...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2012
Visninger:
906
sælge her inde kan man sælge akvarie ting nogen steder her inde, eller kan vi oprette en gruppe hvor det kan lade sig gøre?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2012
Visninger:
545
løvehovedslørhle Hej håber i kan hjælpe.. jeg har forskellig slørhaler sammen og jeg har 2 løvehovedslørhaler og de er ved og blive rigt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2012
Visninger:
490
guppe udfarvning Hej Jeg har fået mit første kuld guppyunger Hvornår begynder de at få farve? Hvornår er det sikkert at sætte dem ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
643
indretning af 17L akvarium Hej er der nogen der har nogle gode ider/billeder af indretning af et lille akvarium, det der skal gå i det er en kampf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2011
Visninger:
739
Hvide pletter... Ja så fik jeg også fornøjelsen af dem... Har hentet behandling... Det jeg vil høre om er om det kan passe at de bare o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
1.693
sorte alger ???? jeg har fået nogen sorte alger , er der nogen der kan sige mig hvad det er ?? hvad kan jeg gøre for at få dem væk ig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2011
Visninger:
2.637
Kampfisk alene Jeg har for ca en uge siden købt mig en kampfisk han og 2 hunner... men det ser ud til min han ikke overlever - jeg har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2011
Visninger:
3.782
Smukke veiltail kampfisk sælges http://www.baboom.dk/mar_vis.aspx?MarID=649697 Hvis der skulle være nogle derude som er interesseret i dem, ville je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2011
Visninger:
2.516
Corydoras sælges 5 voksne Corydoras og 6 unger sælges. De voksne er yngelpar og lægger tit æg. Sælger dem da jeg skal have lukket mit ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2011
Visninger:
644
chiklide opstart? hjælp! :) Hej alle mennesker. Kæresten og jeg sidder og snakker om hvad det vil kræve af ting og sager for at lave vores 200L fe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
797
Mine Kampfisk! Jeg fik lige lyst til at oprette et album med mine stoltheder... Jeg må nok indrømme at hvis min fritid ikke går med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2011
Visninger:
1.460
Vallesineria. Øv jeg har utroligt svært ved at holde Vallesineria uanset hvad type og det skulle ellers være en nem plante. Er der n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2011
Visninger:
919
Træt pragtsmerling MIn ene pragtsmerling har ligget på træstammen siden igår. den er frisk og frejdig når der er mad - hvad mon der er gal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2011
Visninger:
3.201
frontosa burundi ville bare hører om der er nogle af medlemmerne her der holder frontosa`er:O)?? vi er jo kun en lille gruppe som holde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2011
Visninger:
764

Annonce