Forum kategorier

Team Cairn

Team Cairn

Medlemmer: 58
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Udstilling Det lyder måske dumt, men herhjemme snakker vi om at få vores Karlos udstillet og vi aner ikke hvordan man skal gribe d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2012
Visninger:
377
Trimmer i Århus Hejsa, Er der nogen som kan anbefale en god hundetrimmer i Århus?
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2012
Visninger:
551
FB gruppe Hej alle Der findes Danske Cairn terrier gruppen på fb, og nu ser det ud til at der er kommet lidt gang i den, så kom ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2012
Visninger:
636
Hvem trimmer jeres Cairn? Kort og godt: Hvem trimmer jeres hund ? Er i 100% tilfreds med jeres trimmer ? Ingen røde mærker, små sår osv?
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2011
Visninger:
574
Kan jeres Cairn tæve med andre hunde? Som overskriften lyder, kan jeres tæve med andre hunde? Min Cairn kan med een eneste hanhund.. En stor bamse på 45 k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2011
Visninger:
762
Bogen "Cairn bogen" Hejsa, Ville bare lige høre om der er nogen som kender til bogen "Cairn bogen" og eller evt "Terrier hvalpe"? Er de no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2011
Visninger:
614
Opdragelse af hvalp Hejsa, Min kæreste og jeg har netop fået vores første Cairn Terrier hvalp - Nova. I den forbindelse ville jeg lige hø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2011
Visninger:
2.332
lever problemer.. Min dejlige cairn pige har lige fået konstateret lever problemer, de siger det er et "normalt" problem hos nogle Cairn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2011
Visninger:
995
Pels i hovedet Hejsa. Jeg syntes Nova er begyndt at blive lidt "tyndpelset" på hovedet. Er det normalt? Når man kigger på de fine (...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2011
Visninger:
926
Cykler i med jeres Cairn ? Jeg har været ude og cykle med Malou idag. Hun har lagt sig godt til rette ved siden af mig nu og snorkbobler. Hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2010
Visninger:
487
En LP1 er i hus! Hej Terrier-ejere, i går fik min lille cairn og jeg en 1.præmie i LP1 (DKK lydighedsprøve klasse 1)! Juhuu, hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2010
Visninger:
669
Trim af Cairn , Skive og omegn ? Heya folkens , jeg tænkte på om der er nogen i Skive området der har lidt styr på det med trim at en Cairn. Har ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2010
Visninger:
2.244
mangler hanhund til avl ASAP herning http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=49945 Håber der er en som kan hjælpe..
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
878
Nova oprettet Så er Nova kommet hjem. Tag et kig på hendes profil :o) Vi havde læst inden vi fik hende hjem at cairn terrieren er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2009
Visninger:
474
Hun savler? Hejsa HG, Har lige hentet den dejligste Westi-hvalp; hun har lige lagt og sovet, og hun savler rimeligt meget! Altså...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2009
Visninger:
680
Mangler flot hanhund til parring asap Hey... vi mangler en flot hanhund med stamtavle til parring.. vores er lige kommet i løbetid, så i løbet at 8 - 10 da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
1.185
Handske børste - Nogen som har prøvet? Er der nogen af jer der bruger handske børste til at rede jeres Cairn med ? Jeg mangler en rigtig god børste til Mal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2009
Visninger:
768
dumt spørgsmål???? ej håber ikke der er nogen som syntes det er et alt for dumt spørgsmål men jeg vil gerne være sikker. må min hund gern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2009
Visninger:
555
Trim af cairn, randers kommune ? Hej , er der nogle af jer der kender en god og uddannet hundefrisør omkring Randers eller Hobro, til at trimme min ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2009
Visninger:
1.175
Viborg og omegn Heey.. Er der nogle der har cairn terrier her i nærheden.. Tror min hund olli ville elske at komme ud og lege med nogen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2009
Visninger:
525

Annonce