Forum kategorier

Tricks og træning

Tricks og træning

Medlemmer: 466
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Sofus Træning :) Hej jeg håber dette må gerne komme i denne gruppe da det handler om træning :) Jeg har lavet en profil som hedder Sofu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2014
Visninger:
1.281
Hundetræning af hvalp Heeeej alle sammen... Min kæreste og jeg har fornyeligt anskaffet os et firbenet familiemedlem der skal starte til h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2013
Visninger:
540
"Gak og gøgl" kursus Rottweilerklubben Danmark afholder ”Gak og gøgl” kursus i Ishøj Rottweilerklub på lørdag og søndag. Vi har stadig nogl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2013
Visninger:
545
Video trænings vejledninger? Er der nogle af jer der kender et link til små videoer med træning vejledninger til hund? Jeg søger nemlig lidt inspira...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2012
Visninger:
820
tærskelværdier Halløj derude :) Jeg har lige brug for noget hjælp til at formulere mig og håber lige der er en herinde der kan hjæl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2012
Visninger:
598
Agility Er blevet tilbudt at købe en ( MIN ) Agility banen tilbage ( længere forklaring - det her er den korte version ).... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2012
Visninger:
614
Spørgsmål om Agility? og med en coton de tulear? Hejsa Jeg har længe så godt kunne tænke mig at træne agility med min hund Daisy. Men kan en coton de tulear godt lære a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2012
Visninger:
1.690
Tage en genstand i munden ?? Hejsa :-) Jeg ville lige spørge om hvordan man kan lære sin hund at tage en genstand i munden :-) Tak :-) :-D
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2012
Visninger:
624
Har i nogle gode trick? :) Hej vil gerne lære min hund sofus nogle nye trick i denne måned;) Har i nogle gode trick? det behøves ikke være let e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
628
Hillerød Agility Hvalpe/unghundehold starter i april. 4-12 mdr. Stadig få pladser tilbage. Voksne hunde kan komme på begynderhold. Gå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2012
Visninger:
1.565
Kender i nogle tricks til klikkertræning ? :-) hej allesammen og godt nytår :-D jeg tænkte på om i kender nogle gode tricks til klikkertræning :-) jeg har gået til k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2012
Visninger:
1.860
farver hos hund hej, ved godt at det ikke lige er denne type gruppe det skulle skrive i. :) jeg har undrede mig over hvad brindel og fa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
571
Min hund har bidt!! hjælp Hej, min familie og mig er de lykkelige ejer af en gravhund og en blanding af en grand danois og noget staffordshire te...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2011
Visninger:
1.863
Hundetræning nær Kbh onsdag Ja, som overskiften lyder ledr jeg efter noget hundetræning til min dværgschnauzer og jeg. Men problemet er at jeg ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2011
Visninger:
632
få hunden ud af bilen, helt roligt. har været på kursus og lærte et super trick jeg vil dele med jer. Vores ene hund er slet ikke til at styre når han skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2011
Visninger:
950
trick: Elefant Jeg har længe forsøgt at lære Chiki tricket "elefant" men det lykkes ikke! :( Hver gang jeg prøver at følge hende rund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
1.246
Klikkertræning - på ny Ja, Chiki blev passet sidste år, og havde klikkeren med, som den voksne vidste hvordan skulle bruges. Da hans dreng og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2011
Visninger:
857
Bakke-øvelse... Lige lidt video... Men først min kriterieplan for dagens træning og efterfølgende reflektion (link fjernet) http://w...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2011
Visninger:
752
Video med ALLE tricks Jeg vil lave en "TRICKS-FILM" hvor ALLE de tricks Chiki kan er optaget. Og jeg ville dele denne idé med jer! hvis i ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2011
Visninger:
1.214
elefant Baltos nye trick:) http://www.hundegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=32413
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2011
Visninger:
1.304

Annonce