Forum kategorier

Tricks og træning

Tricks og træning

Medlemmer: 466
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Kig forbi Mit nye fotoalbum der hedder Eddie Svømmer. Eddie det er den sort hvide de andre hunde på billederne, er Eddie's legek...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2008
Visninger:
359
agility i sønderborg??? Vi bor i Sønderborg og vil vildt gerne starte til agility, men det der var i Augustenborg er nedlagt=( Vi vil gerne k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2008
Visninger:
1.055
freestyle hundetricks Nogen der ved hvor man kan lære hunde freestyle tricks som den har video http://youtube.com/watch?v=vNicN-o1VyA
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
673
Uha jeg glæder mig Den 1 juni åbner jeg mit eget lille hund hotel Jeg glæder mig helt vildt , bare det snart er den 1 juni.... Sååå min ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
704
Lydihedstræning/agility til hvalp.. Skal enten starte på et hold i munkebo eller kerteminde.. Har tænkt mig af starte til lydighed med den lille og agility...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
1.292
Dygtig hund.... Agillity Ja ville da bare lige dele min glæde med jer andre... Igår var vi til agillity - altså mig og Diesel - vi har gået p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
433
Urelevante emner!!! Som tidligere nævnt af gruppens administrator vil alle urelevante emner for denne gruppe blive slettet hurtigst muligt,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
1.163
Bold - ekvilibristen Sakki Og ingen ødelagte bolde her i huset - mærkeligt nok ;O) http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=11114&A...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
491
Klikkertræning Jeg har efterhånden fået en del problemer med max og har faktisk været der hvor jeg kraftigt overvejede at komme af med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
314
Hvalpetræning Se mit link http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=200863
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
819
Cykeltræning med hund Jeg har desværre haft et rigtig dårligt knæ en måneds tid. Det går bedre nu, men skal stadig være forsigtig med de lang...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2008
Visninger:
1.603
tug a jug Har lige købt det fedeste legetøj til Ronja pigen! En TUG A JUG! Har aldrig set den før, men det er en meget holdbar p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
879
Det må blive en ommer Jeg skal til at lære Gizmo og søge. Har læst hos Mogens Eliassen at man skal bruge hele armen, hånden og alle fingrene ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2008
Visninger:
560
Hundetræning???? heej.. det er jo det der med hundetræning!!!! er der nogle af jer der har gået til hundetræning?? og hvad laver man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2008
Visninger:
561
hvalpetræning Ja. ^^ Har lige brug for lidt 'hjælp' Hvornår må en hvalp begynde til hvalpetræning? Cassi er nu omkring ca. 3½-4 m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2008
Visninger:
492
Tricks og træning Hej alle medlemmer (: Jeg syntes godt der må komme lidt mere gang i gruppen og derfor tænkte jeg om der var en der vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
480
Buk Nogle der ved hvordan man lærer sin hund og bukke?(Altså bukke og neje) Ellers andre tricks, som jeg kan lærer mine ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
446
hundestjernen i Munkebo er der nogen, som træner der eller ar hørt om det? Jeg vil jo gerne starte med Min lille Jamie... men synes det se...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
1.158
bøger / film er der nogen der har nogen artikler på hunde bøger / videoer hvor man lære hunden en masse tricks? eller bare noget om ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2008
Visninger:
599
Tricks, hvilke har i? Jeg syntes der skulle lidt gang i forummet så derfor spørger jeg, hvilke tricks i har? Vi har(og de fleste er med Nice...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2008
Visninger:
1.176

Annonce