Forum kategorier

De udsultede hunde fra Ribe

De udsultede hunde fra Ribe

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hej alle Jeg håber at i alle har det godt og er blevet glade for hinanden :-) Har jeres plajebarn haft svært ved at falde til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2007
Visninger:
818
Måltider hvor tit, hvor meget og hvad? Ja som overskriften siger :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2007
Visninger:
544
Hundesprog Hvilke iagttagelse har i gjort af "Ribehunden" i sammenspil med jeres egen? Vores sammenføring er gået over al forvent...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2007
Visninger:
361
Hundenes vægt dag 4 Mini vejer idag 12,2 kg dvs at hun har taget 2 ,2 kg på :-) Det er helt vildt :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2007
Visninger:
424
Jeg er pave stolt Jeg har lige været inde i Århus og hente min mand fra julefrokost. Jeg var væk i omkring en time og hundene var så alen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2007
Visninger:
501
Familien taget med storm Vi har idag været til lille juleaften i Esbjerg. En køretur på 1½ time og ikke et ord fra Grisling. Tiger er ikke tilfr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
423
Renlig...eller hvad?? Vi har været til juleaften uden hundene og de har derfor været alene hjemme i 6 timer.... og ingen uheld inde :-) Og in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
353
Ren kampvægt Grisling er netop blevet vejet. Han vejer nu 15 kg, så han her taget 2,5 kg på siden han kom. Vi regner med at noget af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2007
Visninger:
296
Blivende hjem Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange af hundene der er kommet ud i blivende hjem, måske blivende hjem og plejefa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2007
Visninger:
307
Hej Hej - jeg hedder Bebe og har først idag hørt om denne gruppe. Jeg er meget interesseret i at hjælpe her. Jeg er udda...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2007
Visninger:
539
DAMP Uha tror Mini har fået damp... Hun er bare total aktiv, hænger stortset hele tiden en halv meter over gulvet og hun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2007
Visninger:
899
Mini har allergi :-( Ja som overskriften siger, så er jeg sikker på at Mini har allergi... Hendes poter er helt lyserøde/røde og hun gnav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2007
Visninger:
462
Åååh jeg er lettet Planen var at vi imorgen skulle til nytår ved noget familie tæt herpå. Normalt har vi Tiger med hver gang vi besøger de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2007
Visninger:
573
Nye billeder af Mini De sidste 6 i hendes profil... Ikke verdens bedste kvalitet :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2008
Visninger:
327
Opdateret profil Har lige lagt lidt nye billeder ind af Grisling, samt en legevideo ;-) Tag et kig
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2008
Visninger:
450
Kan i se ligheden? Grisling har fået et flot nyt tæppe her i formiddag. Kig de sidste 2 billeder i hans profil. Kan i se ligheden?
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2008
Visninger:
371
Så er det TRÆF Træffet er indtil nu fastlagt til Lørdag d 12 januar kl 12 i Silkeborg. Hvem kan?
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2008
Visninger:
318
Pablo! Natten er lang ;) Men har fået den udnyttet og endelig opdateret Pablo´s profil! Han er bare så fin og dejlig, og vi e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2008
Visninger:
893
Vægt Grisling har nu taget 4,2 kg på Altså vejer han nu 16,7 kg. Hvordan går de hos jer andre? Han har desværre haft dårl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2008
Visninger:
273
Grislings mave Grisling har haft dårlig mave siden om aftenen i torsdags. Jeg har så givet han zoolac siden igår middags, men det ser ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2008
Visninger:
305

Annonce