Forum kategorier

Fotograferne

Fotograferne

Medlemmer: 328
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen til med-fotonørder ; ) Håber vi vil få meget gavn af denne gruppe, savner tit inspiration og kritik =) Skriv evt jeres erfaring og hvilket ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
1.084
Sende fælles-beskeder Hej alle sammen =) Jeg har opgraderet jer til at kunne sende en fællesbesked til alle i gruppen her =) Så går ing...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
575
lys på indørs billeder :) lidt hjælp jeg kunne godt tænke mig at tage nogle opstillede billeder indenfor... Altså hvor man laver fx sort baggrund- og så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2007
Visninger:
558
Skal vi lave en tema uge . Formålet er at finde en emne vi alle skal fotografere , vi finder feks på et emne , Jeg foreslår det første Close Up ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2007
Visninger:
592
Hvidbalance? Jeg vil brandgerne ha lidt tips her. Eksempel: Når jeg er på marsvineudstilling, så er det tit i en hal/gymnastiksa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2007
Visninger:
395
Hvorfor er det lige At man aldrig kan tage pæne billeder af hunde der er sorte og hvide?? Enten er den ikke rigtig sort eller også er den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2007
Visninger:
945
Hvor godt er mit kamera? (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2007
Visninger:
826
Albummer til tema ugen er oprettet Så nu venter vi bare på en masse flotte pics ... De sendes i denne uge til mig på sanne@mongrif.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2007
Visninger:
389
Vil I ikke bedømme 3 nye billeder? Heisa allesammen... Mig og Oskar har lige været ude i haven, og skyde nogle billeder af. Men der er en jeg ikke rigt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
321
Spg. ang. photofiltre Heisa Hvordan beskærer man et billed i photofiltre?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
591
Zoo billeder :) Hej alle sammen! Jeg tog i dag i zoo med mit kamera og objekt 50 mm ( ja ved ikke helt hvad det hedder, der står bar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2007
Visninger:
594
Hvilke Billedebehandlingsprogrammer Bruger du? Har du? Problemer har du? Lige nu har jeg det problem at jeg ikke kan få mit Ps cs2 til at læse raw-fil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
456
kære Tosafoto Jeg skal bare lige spørge om det kursus i holder i kbh. er booket og hvor præcist bliver det holdt ?? håber jeg må s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
451
Opsætning til store hunde? Halløj halløj Vil gerne eksperimentere med lidt studie-pics af min flabox ; ) Men han er jo en stor dreng... Hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2007
Visninger:
650
en lille kælketur ved godt bilderne ikke er så gode, men jaja..vil bare lige vise lidt af hvad man kan lave i sneen:) http://www.heste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
335
jaaaa så er det stemmetid på vores temauge....good luck til alle
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2007
Visninger:
371
Afstemningen er igang :) Husk der kan stemmes på 3 billeder . 3 - 2 - 1 point . Man må ikke stemme på sine egne billeder. Der stemmes in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2007
Visninger:
343
Ugens emne er færdig .. Ligger resultatet op , så snart jeg har dem gået igennem ... *S*
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2007
Visninger:
322
Vinderen af ugens tema er hermed fundet . Det blev suverent billed nr 1 med 34 point Nr 2 blev billed nr 11 med 22 point . Nr 3 blev bill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2007
Visninger:
880
Nye billeder af tøserne . Lidt blandet ... studiebilleder er svære at lave med flere end en hund kunne jeg erfare .. Nar jeg endelig havde lagt l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2007
Visninger:
403

Annonce