Forum kategorier

Nova scotia duck tolling retriever

Nova scotia duck tolling retriever

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvalp søger Hej er på ud kig efter en ny hun hvalp Da min gammel er R.I.P Nogen der kende en?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2013
Visninger:
920
Hvalpe. Hej alle sammen!:-). Vi snakker om, at vi skal have hvalpe på vores toller tæve. Ved I, om man kræver en blodprøve fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2011
Visninger:
1.050
Toller hvalpe tilsalg?:b Heej. Er der nogen af jer, der kender nogle, som har toller hvalpe tilsalg?:D Mvh. Michelle Thrane Ibsen
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2010
Visninger:
3.444
Hvordan er hunden Hej . jeg er et nyt medlem jeg har ikke en toller , men vil gerne have en. Jeg kom ind i gruppen pga. jeg vil gerne hør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2009
Visninger:
581
Nogle der kan hjælpe med lidt information, som ejer af denne skønne race: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=3624...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
523
kaster op Hej, Vores toller har anlagt sig en meget dårlig vane.. hver dag inden hun spiser morgenmad går hun rundt i haven og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2009
Visninger:
647
Fælder ekstremt meget... Hej. Jeg har en dejlig tollerhan på 2½ år. Han er begyndt at fælde ekstremt meget, mere end han ellers har gjort. Vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
993
Tag et kig! Nye albums af Xarco og Wiggo i profilen.
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2009
Visninger:
1.234
Holstebro Hej alle.. Er der nogen herinde der kommer fra Holstebro eller omegn ? kunne være hyggeligt at mødes med vores To...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2009
Visninger:
581
Aggressiv og stresset Hej Da jeg muligvis skal have en Toller som nr. 2 hund, er jeg lidt interesseret i, at høre fra jer som ejer et ekse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
848
sne eller salt ? vi var ude på en gåtur i går eftermiddags og pludselig begynder Freja at halte på det ene forben. Jeg tjekker om hun ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
486
Løbetid!?!?!? Hej alle sammen.. Er der nogle der kan hjælpe os?? Det er første gang at vi har en toller, og det er en tæve som nu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2008
Visninger:
1.651
Træning Hej tollerejere. jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan i arbejder med jeres hunde. Jeg går selv meget o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
1.250
hjælp vi får kat. Er der nogen af jer, som har et godt råd til hvordan man på bedste muligvis introducerer vores toller for en lille ny k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2008
Visninger:
1.206
Tasia er blevet kørt ned!!! Heey... Min hund tasia er blevet kørt ned her for 2 timer siden og den lever og er blevet tilset af en dyrlæge. men V...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
488
hej tollerfolk hvis i kikker under profil lone j så er det nok den sødeste hvalp toller og kønneste jeg længe har set
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2008
Visninger:
600
En præsentationsrunde? Som ny herinde og meget gammel tollerejer (Mistede Marquis i 99) synes jeg det ville være rart med en lille præsentatio...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
1.123
hej så har vi været i strip det var med sjove føelser jeg tog asted til udstilling ( første gang , den allerførste regner jeg ik med he he) men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2008
Visninger:
554
nye billeder på min profil af de små jeg har lige lagt nye billeder op
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
351
bliver nemt stresset? Hej tollerfolk. Jeg sad lige og surfede lidt rundt herinde på hg, også var det jeg kom til at tænke på.....bliver jere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
1.175

Annonce