Forum kategorier

Film Gruppen

Film Gruppen

Medlemmer: 273
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
leder efter navnet på en film engang da jeg var lille hvor jeg besøgte min moster som bor i Schweiz, og havde glemt selv at tage film med, så gav hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2016
Visninger:
1.184
Dårlige film del 2 ? fald lige over denne helt fantastiske trailer -ligner virkeligt en film med et gennemtænkt plot og et stort budget... e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2014
Visninger:
1.034
Bollywood film Jeg er blevet helt vild med Kambakkht Ishq. Det er en Bollywood film og nu kunne jeg godt tænke mig at købe den på dvd....
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2014
Visninger:
285
The Sound of Music 2013 som telecast med Carrie Underwood og Stephen Moyer The Sound of Music 2013 som telecast med Carrie Underwood som "Maria" og Stephen Moyer (Bill fra True Blood) som "Capta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2013
Visninger:
861
Kvinden i buret Har lige været inde og se kvinden i buret, og tænkte i den forbindelse at jeg ville lave en hurtig anmeldelse af filmen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2013
Visninger:
1.208
Så dårlige at man er nødt til at se dem SÅ Nina, her kan du smide alle dine haj-film -film i det hele taget, der er så dårlige at man simpelthen er nødt til at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2013
Visninger:
1.310
Hvad ser i? Nu har jeg bladret lidt rundt i gruppen i søgen efter en eller anden film jeg da bare er nødt til at se, men fandt ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2013
Visninger:
1.359
Odd Thomas Jesus Krist i himmeriget!!!! Jeg ELSKER Dean Koontz´ bøger med Odd Thomas, og dæleme så!! Den første bog filmatiser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2013
Visninger:
780
Sleepy Hollow Godt nok en serie, men nu har eg lige luret lidt på det første afsnit og den tror jeg altså jeg skal se. -andre der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2013
Visninger:
527
Nu også på facebook ;) Nu også på facebook https://www.facebook.com/groups/472572206151422/
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2013
Visninger:
597
Django Så fik jeg set Django. http://www.imdb.com/title/tt1853728/?ref_=sr_1 Jeg havde forventet en film af en forholdsvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2013
Visninger:
1.029
True Blood Er lige startet på True Blood, 3 afsnit indtil videre... Men, men , men.... Laver de ikke andet at knalde.... ? Må...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2013
Visninger:
792
EGO (2013) - Anbefales En overraskende god svensk film efter min mening. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Vos-VTqtGgU (hvis ikke man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2013
Visninger:
633
Mental (skæv og skør men alligevel ret rørende komediedrama) Australsk komedie. Jeg vil nok ikke lige kalde den mainstream :o) Trailer: http://www.imdb.com/video/imdb/vi11526244...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2013
Visninger:
620
film/serier Ligger pt på sofaen og har ondt i hele kadaveret, så ikke meget "nyd det gode vejr" til mig. Jeg keder mig bravt, og s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2013
Visninger:
1.040
"undervurderede" film Ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde emnet, men here goes: Jeg falder af og til over film der er temmeligt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2013
Visninger:
761
Film-hjemmeside Tænkte at der var andre af jer filmglade-mennesker der ville blive glad for denne side: www.listal.com På siden k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2013
Visninger:
514
Til fattigrøve.. Ja, er lidt af en fattigrøv, men stadig filmglad.... Hvad gør man så.. www.bibliotekt.dk og bestille hjem til ens lo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2013
Visninger:
616
Netflix, godt eller skidt? Jeg er en af dem, der er blevet rigtig glad for Netflix. Synes at der er et okay udvalg og serier - det er mest seri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2013
Visninger:
849
Hvilken serie? Der startede en serie på kanal5 i søndags ... noget med en dame-agent der mister sin søn og leder så efter ham...? J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2012
Visninger:
998

Annonce