Forum kategorier

Hovawart Gruppen *hyggesnak*

Hovawart Gruppen *hyggesnak*

Medlemmer: 27
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Efterlysning Mine venner, Heidi og Michael, kennel Hovtjika efterlyser CKC stambøger hvor deres Jurax er far. Kan nogen hælpe, så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2010
Visninger:
649
CKC / DKK jeg håber der er nogen af jer der ved mere end mig :) Holley har CKC stamtavle.. er det så et problem at gå op til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
610
Sig mig lige.... Er det nu også rigtig Er gruppen her godt nok faldet helt i søvn.... Det er da vist længe siden, der er kommet et nyt indlæg herinde, er d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2008
Visninger:
1.206
Vil i hjælpe??? hejsa alle.. Jeg har længe gået og synes at Holley blir tykkere og tykkere, og vi var på vægten dag.. 39,8 kg.. D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2008
Visninger:
608
Børn Hej alle. Er der nogle der måske ved hvilke hvalpe Anton er far til han skulle have været brugt til avl et par gange. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2008
Visninger:
720
hvordan går det?? først og fremmest glædelig sommer (som da er godt igang) hvordan går det der ude..med alle hundene? er der nogen der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
570
udstilling i næstved.. hej alle jeg håber at i nyder påsken -med det omskiftelige vejr. Vi var i næstved i går og se dkk-udstilling. Det var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2008
Visninger:
1.014
off. topic... skal lige ud med min glæde!!! så fik vi føl... en lille pige.. tidlig i morges... hun er så fin. :) http://www.hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2008
Visninger:
530
nye billeder.. jeg har lige smidt et par nye billeder ind af holley... fra i går.. og hun stor-trives på det nye foder fra Olivers... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2008
Visninger:
381
tjek lige en skøn.... (link fjernet) en hilsen fra norge -som lå på min hjemmeside her til morgen... han er godt nok flot... god dag t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
601
faldt over hjemmeside lidt om adfærd: kopi: Hunden er aggressiv over for andre hunde En vis aggressivitet over for andre hunde af samm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2008
Visninger:
1.294
Forår i luften... Det skønneste vejr i dag -og jeg benyttede chancen til at tage begge hunde med på stranden ved asnæs i kalundborg... s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2008
Visninger:
1.217
så kom Holley på prøve.. vi har nu prøvet om vi kunne ha en anden hund i huset med Holley.. Mickey (min gamle hund) skal ha et nyt hjem da han...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2008
Visninger:
807
Historie.. jeg faldt lige over lidt historie i mit hunde-leksikon.. " -Racen genopstod ved at finde frem til hunde af den oprin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
471
Vanedyr Er jeres howa også temmeligt meget vanedyr ? Frodo vågner hver morgen omkring kl. 5.15 og så skal han lige ud og tis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2008
Visninger:
523
hovawart & børn :) Da vi så småt er ved at nå den alder, hvor der kommer børn til verden, ville jeg gerne høre jeres erfaringer med hovawa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
533
Hyler/piver jeres hund ? Frodo har indbygget en fløjte.. sådan føles det ihvertfald nogle gange. Han kan ligge på gulvet og lige pludselig pive ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2008
Visninger:
564
lidt om os... Holley er lige fyldt fem her i oktober 07 og har for nylig fået ny lillebror. vi måtte sige farvel til vores sct. bern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2008
Visninger:
1.231
velkommen... hej alle Hovawart interreserede... håber i har lyst at få en hyggesnak om vores hunde og dele erfaringer og historier ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2008
Visninger:
429

Annonce