Forum kategorier

De flittige stemmer

De flittige stemmer

Medlemmer: 191
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Så er det nu..... At lille Luna har behov for lidt hjælp i sin udfordring..... Stem stem stem på de her to dejlige hunde :-) Stemmer selv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2012
Visninger:
492
Bedømmelsesrunde :o) Har jo fået en lille ny, og vil derfor gerne have gang i en bedømmelsesrunde :o) Er i friske?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2011
Visninger:
470
Stemmer :) Min lille Miamii kunne godt bruge en hjælp i hendes udfodring :D hihi selvfølgelig kun hvis i synes det er hende der fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2011
Visninger:
469
Stemmerunde 30/1 :o) Hej alle :o) Synes det står noget stille til, med stemmerne i vores udfordringer - Så er der nogle som har lyst til at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2011
Visninger:
465
Vato =) Hey.. Min flotte Dogo Argentino har ligget på Førstepladsen under "Bedst bedømte" Dogo Argentino'er i lang tid, men ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2011
Visninger:
511
Aktive? Hvem er aktive herinde i gruppen?? Hvordan kan det lade sig gøre at gruppen er helt død?? Nogen som er med på en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2010
Visninger:
436
Stemmerunde d. 29/8 Er det ikke rimelig langtid siden at vi har haft en god og lang stemmerunde?? Jeg skal ikke lave noget som helst i d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2010
Visninger:
468
Er der nogle?? Der vil være med på en stemmerunde
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2010
Visninger:
1.460
Stemmerunde d. 9/7!! Hej alle I flittige stemmer! : ) Er I friske på at kigge forbi hinandens udfordringer, så der kan komme lidt run på de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2010
Visninger:
327
Er i friske?? På en omgang stemmer i stemmerunden?? 1 2 3 stem :-) Skøn dag til alle....
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2010
Visninger:
771
Stemmerunte Nogle der er friske på en stemmerunte? :) Og go weekend til alle :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2010
Visninger:
498
Liva & Laps har udfordringer Er der ikke nogen der har lyst til at blive udfordret af Laps og Liva? De modtager også gerne udfordringer :-) I ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2010
Visninger:
728
9 stk så har jeg 9 stk udfordninger at gi af er der nogle der vil ha
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2010
Visninger:
490
Tak fordi jeg måtte være medlem :) Er i så friske på en velkomst stemme rundt ;b hi hi hi hi
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2010
Visninger:
1.176
Torsdags stemmerunde Er I friske??
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2010
Visninger:
479
Stemme-weekend? :) Hejsa allesammen! :) Nu må det igen være tid.. Er I friske på at fejre weekenden, ved at kigge forbi hinandens udfo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2010
Visninger:
626
Stem, stem, steeeeeemmerunde!! : ) Hej allesammen! : ) NU er det da igen tid til en stemmerunde hos hinandens skønne hunde! Kig forbi og stem i Paya &...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2010
Visninger:
500
7 januar Nogle som er friske på en stemmerunde? Synes lidt at gruppe er gået i stå, eller hvad? ? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2010
Visninger:
449
Den første dag på året - udfordringer Nogle som vil sende os de første udefordringer i 2010 ?? Vi vil gerne igang igen med udfordringer og gerne en hel ma...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2010
Visninger:
743
Stemmerundte? Nogle der er med på en lille stemmerundte?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2009
Visninger:
529

Annonce