Forum kategorier

Kleiner Münsterländer <3

Kleiner Münsterländer <3

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hundenavn til tæve - hjælp. hej folkens. da vores kleiner münsterländer var så uheldig at blive kørt ned i september måned, skal vi nu have ny hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
2.641
Så er der Nye billeder af Dundee Så blev profilen opdateret med nye billeder.. synes selv de er blevet rigtig gode.. Men kig forbi og skriv hvad i sy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2010
Visninger:
495
billeder Jeg ville lige hører inde i gruppen om der var nogle der havde nogle super billeder af deres kleiner, som jeg må bruge ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
418
agility Til jer der træner agility med jeres kleiner: er jeres kleinerer gode til det? er de lette at "handle" på banen og h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2009
Visninger:
862
fototime ja måske anderledes indlæg men dette gør vi inde på hestegalleri og kan da også prøve det her inde. det du skal gøre er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
749
Har de det godt? Hejsa alle mennesker og hunde : ) - Har jeres hunde det godt? - Jeg ville lige spørge , bruger i jeres hunde ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
590
Jagt ja eller nej ? Går i på jagt med jeres Kliner Münsterländer ? Hvorfor / hvorfor ikke ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2008
Visninger:
527
Hjælp mig?? =) Hej allesammen, vil i ikke nok kigge i mine udfordringer, og stemme på den i sys' bedst om :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2008
Visninger:
454
udf. Hej hvis i gerne vil være med i en udfordring med mig så bare udfordr'. Eller hvis i kender nigen der vil udfordres så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2008
Visninger:
520
Hunde mishandling! Kig! Hej! Dyrmishandling er noget af det værste jeg ved I mange fattige lande er der gade hunde som ligger på gaderne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
650
Heej Alle ! Hej, vil i være søde at inviterre folk med en Kleiner til denne gruppe ! På forhånd tak .. Vh, Gruppens ejer Bettin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2008
Visninger:
981

Annonce