Forum kategorier

Aftensmad, hvad skal vi lave? (alt om madlavning)

Aftensmad, hvad skal vi lave? (alt om madlavning)

Medlemmer: 338
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Grønt til traditionelle retter Jeg har fået ny mand, han styrketræner og er VILD med grøntsager.. styrketræningen kræver proteiner, det er som sådan l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2013
Visninger:
959
Hvilken hovedret til denne forret? Hold da op der har været stille her i gruppen henover sommeren. Sidste indlæg er fra mig d. 26 april. Nå men her er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2013
Visninger:
1.317
3 retters menu til min fødselsdag. Ja, jeg har fødselsdag i dag, og i aften kommer mine forældre og svigerforældre til middag. Jeg har planlagt en 3 re...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2013
Visninger:
1.948
lemon curd-- jeg lavede lemon curd(stor portion) i går og kom selvfølgelig til at brænde den lidt på,ævæ æv æv,så nu smager den mere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2013
Visninger:
643
En god nem wokret? Jeg har fået en wok i julegave og vil gerne indvi den :-) Jeg har kyllingekød i strimler, tomat, hvidløg og forårslø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2012
Visninger:
3.109
Gulerods/kartoffelsuppe Vil gerne dele en super lækker suppe jeg lavede her til aften, med jer. Ifølge opskriften er det 4 portioner, men jeg s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2012
Visninger:
1.562
coleslaw dressing Jeg søger en dressing til coleslaw og den skal være FEDTFATTIG,nogen der har nogen opskrifter ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2012
Visninger:
2.007
Dressing til kold laskesalat Som overskriften lyder mangler jeg nogle ideer til en dressing til en laksesalat. Laksen bliver kogt og serveres kol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2012
Visninger:
3.245
bedste julebag ja så er den søde juletid over os. i dag har jeg bagt helt igennem fantastiske juleboller som simpelthen er en fryd....
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2012
Visninger:
1.591
Chokoladefondant..... Er lige i gang med mit første forsøg på at lave blødende chokoladekage. Jeg er kommet så langt, at dejen er fyldt i muf...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2012
Visninger:
749
Hollandaise Nå, min kæreste har annonceret at han er helt vild med hollandaise sauce (Han købte to pakker med hjem fra fakta...) - ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2012
Visninger:
3.394
Kan kartofler fryses ?? Jeg troede ALDRIG jeg fik brug for det, men kan kartofler fryses?? Jeg skal opereres ad flere omgange, da jeg har 4 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2012
Visninger:
19.028
Pickles jeg er ved at lave sukkerfri Pickles fra en gammel kogebog. der står jeg skal koge grøntsagerne i eddike-lagen og pu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2012
Visninger:
1.429
Tilbehør til kyletter... Vi skal have kyletter til aften - Er der nogen der har nogle forslag til hvad der passer godt til som tilbehør? Syne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2012
Visninger:
4.105
Nem kage :-) Er der nogen som har en opskrift på en total idiotsikker kage som jeg skal bare til ca 40 personer som skal med på bust...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2012
Visninger:
1.739
Frikadeller Har lovet min mor at invitere på frikadeller en dag, så kom gerne med jeres bedste frikadelleopskrift - lige som mormor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2012
Visninger:
2.499
Mini flutes Jeg tænkte om der skulle være nogen som har en super opskrift på nogle gode flutes, som skal bruges til en buffet. De m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2012
Visninger:
2.235
Hjælp til buffet Jeg skal om nogle uger lave buffet til ca 50 mennesker. Jeg syntes bare jeg er lidt tom for ideer. Foreløbig regner med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2012
Visninger:
2.696
citron muffins med lemon curd jeg har i dag bagt citron muffins hvor i jeg har sprøjtet lemon curd. og bliver nød til at dele det med jer så i kan pr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2012
Visninger:
2.877
Tilbehør og tilberedning af lam Har købt nogle STore lammebøffer. Hvordan skal de laves? Skal de evt marineres? De er ca 350 g stykket. Og hvad ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2012
Visninger:
1.674

Annonce