Forum kategorier

Hvid schaefer og Hvid Hyrdehundes venner

Hvid schaefer og Hvid Hyrdehundes venner

Medlemmer: 376
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvid Schæfer sælges 1 år gammel tæve langhåret Vi har valgt at sælge vores dejlige Kosima - hun er en langhåret hvid schæfer/hyrdehund - en glad og livlig hund som ge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2020
Visninger:
4.291
Hvid schæfer Hvalp søges [i]min diva er efter 12 år ikke tilstede mere - og jeg ønsker at finde en langhåret tæve ganske som da vi fik hende fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2020
Visninger:
1.633
Boldspil Kaster i bold med jeres hvide? reagere de negativt på det? fornemmer min bliver lidt rastløs et par dage og ikke spiser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2013
Visninger:
995
foder Jeg har en meget kræsen pigen, så nu vil jeg prøve tørfoder fra oliver, nogen der har erfaring med dette foder, eller a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2013
Visninger:
631
Nye billeder ved Lucy. Kig gerne forbi Har lige fået lidt nye billeder ind af Lucy. Hun bliver alt for hurtig stor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2012
Visninger:
535
Udstille hund i DKK Jeg har købt en lækker lille hvalp, og opdrætter har sat som krav at hun skal på udstilling i DKK, hvilket er super spæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2012
Visninger:
674
Hvad har i givet for jeres hvide skønhed Ja, bare lige af ren nysgerrighed, hvad har de forskellige givet for jeres hvide schæfer og hvide schweiziske hyrdehund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2012
Visninger:
826
Nye billeder ved min hvalp. Har fået lagt nye billeder ind i Lucy's profil fra vores besøg i dag. Kig gerne forbi. Vi har fået fastlagt dato for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2012
Visninger:
536
DRC udstilling i Hvidovre den 14. april DRC AFHOLDER HUNDEUDSTILLING Den 14 april 2012 På Risbjerggård Hvidovrevej 241, 2650 Hvidovre For førstegangs uds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2012
Visninger:
1.218
Udstilling for alle racer 12 februar i Hvidovre Den 12. februar holder Dansk Hvid Schæferhundeklub udstilling for alle racer i Hvidovre på Risbjerggård, Hvidovrevej 24...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2012
Visninger:
1.011
Vil mi hjælpe med vi og de hvide vinder ?? God BagJul og godt nytår Kan jeg ikke få jer kære venner til at stemme på vores foto, Foto nr 24 i stemmer her htt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2011
Visninger:
529
Ejer til hvid schæfer søges På havnen i Esbjerg løber en hvid schæfer rundt, den er sky, den har løbet der et par måneder. Kender du nogen , der sa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2011
Visninger:
1.606
smitsstrups dyan der er jo nogen af jer der kender dyan fra før i tiden da hun gik til udstilling. Er nød til at komme med den kedelige ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2011
Visninger:
752
Med hund på højskole Mange søger andre måder at holde ferie sammen med hunden på, og her et et godt nyt initiativ taget på Vrå Højskole, hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
733
DRU anerkender kun DRU og FCI stambøger i fremtide Der har her på siden ofte været spørgsmål om at udstille i andre klubber, og i den forbindelse vil jeg gerne lige gøre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2011
Visninger:
2.088
Børnenes og hundenes dag Den 2. juli blev der afholdt børnenes og hundenes dag i Byparken i Avedøre, hvor alle børn og hunderacer kunne deltage....
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2011
Visninger:
1.306
Hunde weekend i Hobro KFDS`S (klubben for Danske schæfere) afholder en weekend i hundens tegn den 25 og 26 juni.Der er ringtræning-fodersemni...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2011
Visninger:
633
HVID SCHWEIZISK HYRDEHUND Racevinder 2010 Årets Hvide Hyrdehund for 2010 Racevinder i DKK Horsebo Vi2 http://www.hvidehyrdehunde.dk/3594046
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
1.329
Årets Hvide Schæfer Dansk Hvid Schæferhundeklub kårede på udstillingen den 30. april 2011 årets Hvide chæfer for 2010. Det blev Rolf Von...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2011
Visninger:
1.605
Billeder og resultater fra udstillinger den 30. ap På Hjemmesiden www.dhsk.dk kan du nu se billeder fra udstillingen i Dansk Hvid Schæferhundeklub og De Små Hundes klub d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2011
Visninger:
854

Annonce