Forum kategorier

Træning uden straf

Træning uden straf

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
please hjælp mig i denne konkurrence Please vil i ikke være sød at hjælpe mig i en konkurrence inde på land & fritid på face mangler minimum 35 stemmer pt o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2011
Visninger:
630
Hjælp! >< Hej, jeg har min hund Karla som jeg virkelig har brug for hjælp med! Lige siden hun var lille har hun været lidt sær >...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2011
Visninger:
1.258
Så skal der stemmes - fotoalbum lavet Så har jeg oprette et fotoalbum, med de få billeder, der er blevet tilmeldt. Stem på det billede, som i bedst kan lide,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2009
Visninger:
478
MINDEVIDEO MED NATHJA <3 :´) Har lavet en mindevideo med Nathja :) Se den meget gerne og kommenter :´) http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.as...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
633
Nyt gruppebillede - konkurrence Vi skal have valgt et nyt gruppebillede, da det der er nu bare var et jeg lige hurtigt satte ind (; I lægger et link t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
1.065
Tak for indmelding Hejsa tak for indmeldingen af gruppen jeg ville høre hvor mange herinde der træner med klikker er selv total k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
461
ADMIN: Læs her, lidt gang i gruppen?? Skal vi ikke se, at få lidt gang i den her gruppe? (; Jeg søger 2 hjælpe admins! Og jeg søger også en masse nye medl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2009
Visninger:
558
Kravle og sjov træning. Nye videoer Så har jeg fået lagt 2 nye videoer ind :D Kig hvis I har lyst (; http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoI...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2009
Visninger:
1.096
Video : Træning og leg på legepladsen Så er der ny video af Simba :D Se den hvis I har lyst ;) http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=20479
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2009
Visninger:
519
hejsa jeg er desværre kommet i den ulykkelige situation at min hund har fået et eller andet med benet/hoften og skal holdes l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2009
Visninger:
359
Ny video - træning Så har jeg fået lagt en video ind, hvor vi laver lidt forskelligt :D Håber I vil give jer tid til at se den (; http...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2009
Visninger:
693
At gøre træningen til en belønning Jeg spekulerer tit over dette spørgsmål; Er det mig, eller godbidderne? Jeg har læst et indlæg i ”Hund & Træning...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2008
Visninger:
560
Flokadfærd mod "menneskes"hundesprog Har læst og hørt så mange steder at hvis hunden gør noget den ikke må, skal man ignorere den. Nu er mit spørgsmål så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
623
Agility ting Jeg søger efter agility ting, så jeg kan lave min egen lille bane. :) Har søgt herinde, men uden held. Er der nogle, de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
726
Jagter fordæk GIbson har fået en psykose med for dæk. Alt fra gamle mænd i rullestole, 4 hjulet crossere, motorcykler, traktore, ja ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2008
Visninger:
466
Hund og kanin sammen? Sidste sommer havde jeg desværre et uheld. Simba dræbte min kanin. Så fik jeg en ny, men fik hurtigt afleveret den tilb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2008
Visninger:
1.806
Trænings ideer indenfor i en kold tid Nogen der har nogle sjove "lege" eller ideer man kan lave indenfor i denne kolde tid?? Nogle "cirkus" trænings lege....
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2008
Visninger:
472
Hvodan kan mennesker være sådan?? Er det da ikke utroligt! Husk at læse kommentarer(det værste) (link fjernet) og tage ind og støtte op hvis i bor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2007
Visninger:
443
søger seriøst hjælp og tip "snøft" hej alle sammen håber i kan give nogen gode tip.. det helle handler om daisy og killinger.. daisy plejer at elske kil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2007
Visninger:
1.262
Bog om hvalpe træning. Har endelig fået den lille basse hjem. Har en bog af Victoria Stillwell(hende fra tv) Men gad godt have en bog kun o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2007
Visninger:
398

Annonce