Forum kategorier

Gnaver-gruppen

Gnaver-gruppen

Medlemmer: 48
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
DVÆRGHANKANIN SØGES TIL PARRING Det drejer sig om min venindes dværgkanin som er en blanding af dværgvædder og løvehoved.. Hun er madagaskarfarvet og c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
923
DR.. (vol.2) Så sker det sku igen, denne gang er det Miss BiBsen som bliver movie star rat. Nu på tirsdag den 13/4 kl 18 i Aften Sho...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
556
film på min profil ligger der nu en lille film af Miss BiBsen på springtur i lejligheden. http://www.hundegalleri.dk/html...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2010
Visninger:
446
hun rotte gives væk efter min elskede hun rotte cirkeline er død, går tommelise alene og det skal hun ikke, og da jeg ikke vil anskaffe mig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2010
Visninger:
561
marsvinegruppe Jeg håber ikke dette her chikanerer for så sletter jeg naturligvis tråden.. men der er kommet en specifik marsvine grup...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2010
Visninger:
543
R.I.P cirkeline så døde min tamme og dejlige rotte pige cirkeline :( kunne ikke forstå hun ikke kom ud fra høet da jeg kom ud for at f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2010
Visninger:
466
DR... Mine fantastiske rotter skal være med i DR´s Lille Nørd.. de skal optages på mandag.. er så stolt…
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
515
bebsér nye billeder af min nyeste rotte bebsér..
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
409
Opdatering af tråd - Fister Dette er en opdatering af tråden - Er mit marsvin alvorlig syg. I går ca. ved 19-tiden dødede Fister.. Der kom et pa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2008
Visninger:
850
Er mit marsvin alvorlig syg? Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe.. Mit marsvin, Fister, er snart 4 år. Siden igår har han ikke spist eller drukke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2008
Visninger:
8.552
supermand søger nyt hjem hej med jer jeg er en lille hoppene kanin på to et halvt år og så er jeg kanin brun. Jeg bor nede i en sfo og de børn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2008
Visninger:
544
Kaniner afhentes gratis. I sommeren 2007 købte jeg tog kaniner. I mellem tiden har jeg fået mine egne heste og ikke tid til kaninerne... De kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2008
Visninger:
1.554
Sov sødt skat (L) Tiden ville det. Du kunne ikke mere. Du havde det hård til sidst. Og nu sidder jeg her.. For få timer siden sov du ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2008
Visninger:
1.426
Hamsterbillede Jeg søger et billede i god kvalitet af en hamster, og så var det jeg tænkte, at det jo måtte kunne findes herinde? :o) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
402
mus købes.. jeg mangler 1-2 mus, nogle der ved hvor man kan skaffe en omkring skive/spøttrup 7860 ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
391
Hvad er der galt?!?! Min hankanin er blevet helt skaldet på halsen! Hvorfor det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2008
Visninger:
380
min mus er syg... den har før haft et "anfald" hvor den pludselig ser ud som om den er blevet sultet, tynd og forhutlet... sidst gav jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2008
Visninger:
627
kom og være med (; (link fjernet) det er en gnaver side hvor du kan skrive en masse. der er ikke mange medlemmer ;D
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2008
Visninger:
518
Kanin - hvilken race? Hvilken af kaninracerne er den roligste? Har hørt at det er dværgvædderen, men hvad er jeres erfaringer? Er kaniner d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2008
Visninger:
720
Marsvineudstilling For dem der har lyst, så er der marsvineudstilling i den kommende weekend. Der er gratis adgang for gæster - der må ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2008
Visninger:
857

Annonce