Forum kategorier

Chihuahuatræf

Chihuahuatræf

Medlemmer: 569
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Vil du mødes idag?? Stine og jeg mødes idag på Bellahøj marken til lidt Chi sjov kl. 14:00 Hvis nogen vil med er i meget velkomne. :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
384
Hundetræf ved Billund Ville høre om folk ikke kunne være friske på af mødes ved den der Frederikshåb, såvidt jeg kan se, og har hørt skulle d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
662
hey lege aften kbh?? nogen fra kbh området der kunne tænke sig at komme hjem til mig senere så vores hunde kunne lege lidt sammen?? coco er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
533
Århus chihuahua'er unite! Hva så - er der ikke en chihuahua eller to i Århus eller omegn som vil lege med os? Regner med at det bare bliver mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2008
Visninger:
726
Nogle der bor? Er der nogle der bor i Esbjerg som er interreseret i at mødes? Vi får vores Hjem lørdag og kunne da godt tænke mig at f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2008
Visninger:
644
Traf Odense C Hej alle, jeg holder traf Søndag d. 24/2 kl. 12 i skibhuskvatreret - Skriv hvis I er interesseret:-) Så sender jeg lige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2008
Visninger:
515
Næstved og omegn?? Hejsa.. Er der nogle chi' ejere i Næstved og omegn som er friske på at holde et hyggetræf? Vi bor i karrebæksminde o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2008
Visninger:
890
Nye billeder af vapsen Fik endelig tømt min mobil for alle de gode billeder, der lå derinde af vapsen :) Kig forbi og nyd min lille trold.
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2008
Visninger:
430
Traf Odense C d. 9/3 kl. 12 Hej alle, Jeg gentager succen fra i søndags:-) Denne gang bliver det søndag d. 9 marts kl. 12. Det er i vores haven, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
441
Fra Nyborg? er der nogen med chi'er fra nyborg? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
449
vanløse træf d 1 så holder vi vanløse træf igen det blir på lørdag d 1 . hvem er på?
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2008
Visninger:
457
nogen der vil lege? på søndag.... vi kommer fra hillerød, men er friske nok på at køre lidt ! glade hunde hilsner mickey & victoria:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
401
Lør 1/3 kl. 13:00. vigtigt! Demonstration for oprettelse af et dyreværnspoliti • Sætte fokus på dyrevelfærd i Danmark. Lørdag d. 1 marts 2008 kl. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
919
søndermarken Er der nogen der har lyst til at mødes i søndermarken idag? Popsi er lidt bange for store hunde og hun har desværre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
479
Traf i OdensC lørdag d. 8/3 Hej alle, Jeg er desværre blevet nød til at flytte traffet til lørdag d. 8/3. Det er i vores haven, der er indhegnet,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
402
Efterlysning - Odense. Hejsa Jeg efterlyser et ungt par fra Odense som var med til "Danmarks sødeste hund" i sommers ( i Odense). I havde en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
511
Søndag d. 2. marts Kbh N. Skal vi finde på noget hvis vejret er fint i morgen? Det var regn i dag, derfor var vi ikke ude at lege. Men hvad...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
425
træf i Karrebæksminde? Er der nogen som har lyst til at mødes idag og lade vufferne lege? Der er en rigtig dejlig stor græsplæne ved karrebæk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2008
Visninger:
326
Træf i Næstved og omegn Hej er der nogle af jer her der har lyst til at mødes med vores små hunde, så de kan lege...? Jeg bor selv i Næstved. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
619
nyt træf i Odense Da Cille er blevet nødsaget til at aflyse træffet i denne weekend... så vil jeg høre, om der stadig er nogen som er kl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
817

Annonce