Forum kategorier

Godmodige Giganter

Godmodige Giganter

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Carlas hvalpe Så har jeg oprettet et fotoalbum med min mastiff Carlas hvalpe, hvis der er nogen der har lyst til at kigge. De blev 3 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2010
Visninger:
531
At dele en hund... Vi herhjemme står overfor en svær beslutning. Manden og jeg er ikke længere et par, og jeg skal flytte herfra d. 1 maj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
593
virklund dyreklinik Hejsa.. Ville høre om der er nogen af jer der har erfaringer med Virklund dyreklinik i silkeborg, når det drejer sig o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
1.272
lege er der nogen der vil med i hundeskoven i hammerbakker sidst på eftermiddagen idag :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
320
hæ hæ... Så skæg http://www.youtube.com/watch?v=IV9qsuEN3tg
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2009
Visninger:
475
sulsted hej.. nu har vi fået vores grand danois bufas på 9 uger hjem ville lige høre om der er andre gd eller store hunde i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2009
Visninger:
335
Nogen hunde der vil med til fussingø i aften :) Vi er et par glade Grandiser der mødes i Fussing Ø i aften.. Nogen der er friske paa at tage med ; :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
356
Sækkestol/sovepude Min søde lille vovse har bidt hul i sin sækkestol (en helt almindelig han havde hugget fra ungerne, så vi vidste det va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
950
ER der ingen bevægelser herinde? Hej allesammen! Ef der slet ingen der skriver herinde? Hilsen Grethe
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
370

Annonce