Forum kategorier

Os der elsker vores hund/hunde

Os der elsker vores hund/hunde

Medlemmer: 25
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvalpe.. er der ikke nogen der vil kigge i mit fotoalbum med hvalpe.. og måske lægge en lille kommentar? -tak på forhånd.. ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2009
Visninger:
335
Sabelle vil gerne bede om lidt hjælp! Hun er nemlig oppe mod sin broder i hendes første udfordring! Så hun ville da sætte pris på, hvis i gad smide en stemme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2008
Visninger:
1.006
Tillykke :) Tillykke til vinderen af Konkurrencen "Bedste hvalpe billede" Nr. 1 Sabelle med 5 stemmer Nr. 2 Rassemanns Hot Gosse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2008
Visninger:
524
hvalp(: så har jeg fået oprettet den første hvalp herind på HG kig gerne forbi og gi' en bedømmelse(: http://www.hundegalle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
292
AFSTEMNING – bedste hvalpe billede Så skal der stemmes! RELGER: 1, Man må ikke stemme på sin egen hund. 2, Man skal stemme på den man SELV syntes, at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
910
KONKURRENCE - bedste hvalpe billede :) KONKURRENCE:) Så skal vi have en lille Konkurrence:) Teamet er: bedste hvalpe billede :) Regler: 1, Det skal v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2008
Visninger:
832
TILLYKKE Tillykke til Sipa som fik 3 stemmer ud af 9 og vandt :) tillykke til jer :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2008
Visninger:
457
AFSTEMNING :) Nu skal der stemmes i konkurrencen Bedste billede - valgfrit emne RELGER: Max 1 stemme pr. bruger. Man må ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
562
Husk posen Jeg var lige ude og gå med Balto idag, og kom til at lægge mærke til hvor mange stæder folk bare hænger posen efter de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
827
KONKURRENCE :) KONKURRENCE Emne: Bedste billede - valgfrit emne Regler: Der skal være et link til lige præcis det billede der ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2008
Visninger:
299
billeder laves heej. jeg laver billeder af hunde, skal ikke have noget for det. (se min annonce)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
446
Nye Billeder..... For en gang skyld, huskede jeg at tage mit kamera med i skoven, og det blev til et par stykker, alle er velkommen til a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
335
TILLYKKE Tillykke til lille søde Holli som fik hele 8 stemer ud af 11 ;) hun er nu gruppens nye forside billede :) TILLYKKE ;)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
309
STEM NU -konkurrence Nu er det tid til a stemme i vores lille konkurrence!! du må KUN stemme 1 gang og IKKE på din egen hund;) HER KOMME...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
632
Hjemmeside Jeg har lavet en hjemmeside om min dejlige franske bulldog Muggi.. Den er dog slet slet ikk færdig endnu. men arbejder ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
367
Tilmelding til konkurrence Så er det tid til en lille konkurrence…!!!! Det er bedste ”sove” billede (hvor hunden ligge eller sover) REGLER: 1 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
543

Annonce