Forum kategorier

Weightpull center syd

Weightpull center syd

Medlemmer: 120
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Summer show in Denmark. http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=34307
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2009
Visninger:
472
Trænings Start Er der nogen ønsker om evt trænings start igen i guldborg?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2009
Visninger:
261
EWPL WEIGHTPULL SHOW EWPL KICK OFF 2009 Dato: 1. februar 2009 Sted: Sundby Algård, Jens Warmingsvej 79, 2300 København S Hoveddommer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2009
Visninger:
466
Træning´s opstart de 18-1 Træningen starter op igen søndag den 18-1 Personlig håber jeg der vil være interesse nok for folk til at have 2 træn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
343
Nye billeder af Samson!! :) Heey people! Nu er der kommet nye billeder af min dejlige dreng, så det ville da glæde mig meget, hvis i vil kigge for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2009
Visninger:
443
Tlf liste Hvis nogen af jer som træner i guldborg eller gerne vil træne og ikke altid har mulighed for at komme på nettet ville ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2009
Visninger:
263
Lidt nye seler http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5223 De sidste 4-6 billeder
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2009
Visninger:
456
weight pull træning og refarat af møde hej alle så er træningen oppe og kører ordenligt igen dejligt dejligt og hundene er glade de får brugt en masse ene...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2009
Visninger:
676
Ny Sele tjek lige den sidste nye sele lavet af AllStarharness... http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5223
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2009
Visninger:
314
husk arbejds weekend imorgen husk det nu alle bliver fedt når vi er færdige smiler
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
433
Guldborg WP i dag?? Hey alle... jeg ville bare høre om der er WP i guldborg i dag, for boxy, jeg selv julie og gaby ville komme og kigg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2009
Visninger:
367
Hvem stiller op i år? Hvem stiller op til events i år og hvad er folks mål i år? Jeg stiller selv op med Nemo og håber at forsvare han´...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2009
Visninger:
421
WPCS søger hunde træner Er du hunde træner og har lyst at være med til at starte et Muskelhunde trænings hold op , Så er du velkommen til at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2009
Visninger:
667
træningsdage? mangler en side hvor der står trænings datoer og tider, samt adresse og hvem man melder til. Vores løb sæson er jo ved...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
315
Træning i dag 8 marts aflyst vi aflyser træningen pga vejret i dag , hvis folk selv vil træne i dag er de selvfølgelig velkommen til at gøre det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
380
Wp Seler Når jeg nu bliver frosset hvert gang jeg sætter en sele i markedet , har jeg lavet denne her... (link fjernet) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2009
Visninger:
394
Træning Vi er bange for der er noget galt med Keltie, der kommer en underlig kliklyd når hun løber så vi tør ikke træne før hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
342
Tak for i dag det var en god dag men store fremskridt for rocky og shady.... jeg er sikker på at vi nok skal lægge mærke til dem i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
728
Træning i dag Jeg vil være at finde på pladsen en time tidligere i dag da jeg skal til møde senere.. Der vi dog også være træning ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2009
Visninger:
553
Trøning i dag grundet påske søndag vil jeg først være at finde i morgen mandag kl 12 til wp træning Johnny
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2009
Visninger:
249

Annonce