Forum kategorier

Har din hund allergi?

Har din hund allergi?

Medlemmer: 245
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Flemming christensen Hej ville lige høre hvor mange herinde der går inde hos Flemming i Bagsværd.??
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2007
Visninger:
1.068
Atopica Hejsa Tikki skal måske begynde på atopica. Jeg syntes at jeg har læst at man kan købe det billigere i Sverige, men så ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2007
Visninger:
1.907
At tåle lidt ekstra godt :-) Jeg var nysgerrig mht. og samtidig lidt ærgelig over, at Misja ingen godbidder måtte få - sådan lidt specielt og også n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2007
Visninger:
522
Nelly hos Flemming K Uhh ha så var vi ude forbi Flemming Kristensen igen i dag - vi har besluttet at hun skal på atopica fordi hun nu begynd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2007
Visninger:
876
atopica?? nu har jeg siddet og kigget på nogle af de sidste indlæg herinde og ser at medicinen atopica bliver nævnt en del gange....
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2007
Visninger:
814
DXP produkter? Er der nogen af jer der har prøvet at fodre, eller fodre med DXP's produkter ? Er det et godt produkt? Alle erfa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2007
Visninger:
546
10 stk. Atopica 100 mg sælges Hej alle Nelly kunne ikke tåle Atopica og nu har vi således 10 stk. til salg. Det er 100 mg og burde således pass...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2007
Visninger:
1.358
Lagermide og husstøvmider- info søges Hejsa Vi har lige fået konstateret allergi hos tyksakken derhjemme på lagermider og husstøvmider. Så pt. søger jeg n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. dec 2007
Visninger:
2.236
Hvad kan jeres hund ikke tåle? Jeg ved ikke hvilke prøver i har fået lavet på jeres hunde, men Kiara har fået taget nogle blodprøver, som så er bleve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
3.320
Ny bruger i forummet Hey Jeg har en veninde der har ansøgt om medlemsskab i gruppen, men ikke er har svar endnu. Er det administratore...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2008
Visninger:
392
reaktion på allergi mad hvor lang tid går der før jeres hunde slår ud efter de har fået noget de ike kan tåle. og hvor lang tid vare det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
809
posetiv fremgang. vi var oppe hos vores dyrelæge igår, som ikke har set lulu siden vi begyndte at BARFe. vi havde lige en stor regning d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2008
Visninger:
455
så slemt var det så har jeg lagt billeder ind på min profil, så i kan se hvor slemt det var med lulu for en måned siden. med hendes alle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
468
grim igen ja så er lulu blevet grim at se på igen, hun er i løb som selvfølgelig ikke er godt for allergien. men vi var også ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2008
Visninger:
781
At lindre kløen i ørerne Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg kan lindre Kia's kløe? Kia's allergi kommer kun til udtryk ved h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2008
Visninger:
1.124
Er der lagermider i dåsemad? Hej Vi har lige fået at vide at vores hund har allergi overfor, støvmider og 2 slags lagermider. Vi vil så prøve at g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
2.437
allergivenlig godbid faldt over en opskrift til allergi hunde, der ikke kan tåle lagermider blendt det rå kød (lige meget hvad) og smid æ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
615
hypo vi er igang med hypo programmet og ville hører hvornår jeres hunde stoppede med at klø sig eller om det var noget der k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
529
ang. allergitest Kan man i allergitesten teste for allegisk reaktion over for lagermider? Henriette :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
767
1st choice hypoallergic Vores hund har lige fået konstateret allergi overfor husstøvmider og lagermider. Nu skal vi skifte foder, og så fandt j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
1.061

Annonce