Forum kategorier

Har din hund allergi?

Har din hund allergi?

Medlemmer: 245
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Den fulde allergi test! Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at få en kopi af hvad Misjas allergi test (blodprøve) viste sidste år, hun blev...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
1.819
belastende unge vi tog en tur i hundeskoven idag for at nyde det gode vejr. der var desværre ikke nogen, men vi blev og nød solen. d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2008
Visninger:
1.028
Nyt fiskefoder Dette skal ikke lyde som en reklame, men jeg fik en mail om at de har lavet et nyt foder baseret på fisk og uden korn m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2008
Visninger:
1.312
god olie til allergihund? Jeg barfer min border collie som lige har fået konstateret allergi. Jeg bruger nu "Livets olie" i hans mad, men vil ger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
1.516
Ny i gruppen.. Hej Allesammen. Jeg er ny i gruppen og lidt nysgerrig:) Hvor mange herinde sprøjter deres hunde mod allergi?? Vi er be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2008
Visninger:
631
aloe vera? jeg har undret mig lidt over at der aldrig bliver nævnt aloe vera i forbindelse med allergi hos hunde. Aloe vera sku...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
483
Sophie har fået indendørs allergi. Så fandt vi endelige ud af hvad lille Sophie fejler. Hun har allergi mod støv og alt hvad det nu er indenfor. Vi har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
914
Nyt medlem med hund med allergi Hej Alle, tak for invitationen til denne gruppe, jeg vil staks bede om hjælp! Vi har en langhåret hønsehund, med f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2008
Visninger:
1.302
hjemmelavede godbidder... Hej jeg kunne jo godt tænkte mig at lave nogle godbidder til Balder og har da også fundet nogle opskrifter, men er så l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2008
Visninger:
1.265
Allergitest... hvor lang tid? nu har Freja i snart to måneder haft røde poter og klør, dyrlægen har prøvet med diverse ting, vi har vasket i klorhexi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2008
Visninger:
503
hvad har hjulpet jer? hejsa allesammen :) oskar er allergisk overfor husstøvmider, lagermider og loppespydt... vi har prøvet mange forskel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2008
Visninger:
855
olie tilskud?? har godtnok spurgt om det før i et andet forum, men tænkte at det ville være aktuelt herinde i allegiforumet :) Er d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2008
Visninger:
2.359
trænings godbidder?! Hejsa allesammen :D Hvilke godbidder bruger i når i skal træne med jeres hund? Altså ikke tørfoder piller osv, hvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2008
Visninger:
905
benadryl er der nogen der har erfarringer med det til hunde med allergi. vi har prøvet traumeel, men det har inden effekt på lul...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2008
Visninger:
10.080
hvad dækker forsikringen? hva dækker jeres forsikringer mht allergi? jeg er i tvivl om forsikringen dækker hybosensibiliseringen (staves) når jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2008
Visninger:
794
Endelig ! Endelig kom Frejas vacciner og idag er hun så startet på hybosenibiliseringen, glæder mig til at se hvordan det kommer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2008
Visninger:
412
er næsten ved at give op... oskars allergi bliver bare ikke bedre.. slet ikke endda, sys næsten kun det bliver værre efterhånden... er så skide lo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2008
Visninger:
766
billeder af oskars allergi.. jeg har lige oprettet et lille fotoalbum med oskars allergi som det ser ud pt... kom gerne med kommentarer.... Rikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2008
Visninger:
522
Spørgsmål til jer med loppeallergi.. hvilken slags loppemiddel bruger i? jeg har brugt frontline før freja fik konstateret allergi, men har hørt lopperne bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2008
Visninger:
729
Godt nyt til midtjyderne:) Så åbner endnu en Rigtighundemad :) www.ans.rigtighundemad.dk Vi holder reception den 10 januar mellem 10-17:) Håber i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2008
Visninger:
585

Annonce