Forum kategorier

Har din hund allergi?

Har din hund allergi?

Medlemmer: 245
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hvornår tager i til dyrlægen? Jeg er i tvivl. Ved godt man kan reagere efter det der "when in doubt". Men jeg synes Victor er meget rød pt., især for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
1.166
Alternativ til binyrebarkhormon Faldt lige over denne artikel. Er der nogen af jer, der har prøvet denne løsning med en blanding af antihistamin og fed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2010
Visninger:
3.294
Blodprøve Hej Allesammen:o) Håber både jer og vovserne har det godt, samt at I kan holde til varmen:o) Jeg overvejer lidt p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2010
Visninger:
1.045
stakkels Minnie vi har som ansvarlige hundeejere seføli dryppet hende med noget mod lopper ... hvilket hun fik eksem a tabte hårene der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
809
Hund 5 1/2 år(gammel) Hej Er der nogle der har oplevet at deres hund efter et par års behandling, at hunden langsom pludselig virker gamm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
1.011
Wolfsblut- Allergi! Nu har jeg efterhånden hørt så meget om foderet Wolfsblut og deres "allergi" variant. Diva har ikke desideret allergi, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
908
Erfaring med Sensistop Jeg har hørt om et produkt der hedder Sensistop (mod al slags allergi) Har fundet dosering for mennesker og læst gode ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
2.679
Symptomer Diva har sådan nogle bumse/blære lign noget på maven og "under armene". Det liger faktisk bumser. De er hvide eller lid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2010
Visninger:
902
Aalborg dyrehospital Hey Allesammen:o) Er der nogen er jer herinde som har brugt Aalborg dyrehospital, nærmere betegnet Michael Butler i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2010
Visninger:
1.164
Tilbagegang Så skete det jeg frygtede, stor tilbagegang. Har prøvetatstartehende op på medrol igeni en uge og e ved at trappe hend...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2010
Visninger:
804
Hjemmelavet mad - mængde? Zippo skal igang med en diæt af hest og kartoffel og jeg er lidt i tvivl om, hvor meget han skal have af det. Han er en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2010
Visninger:
1.328
Rapsolie? Chicco har allergi overfor lagermider, husstøvmider og lopper. Da han ikke er så glad for fiskeolien, tænkte jeg, at je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2010
Visninger:
3.579
godbidder?? Nogen der ved hvor jeg kan købe allergi godbidder, freja har støvmide allergi, men reagere også meget stærk på "alminde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2010
Visninger:
645
Åhh nej :-( det ser ikke godt ud mere Så har vi brugt knap et år på at gennemføre hyposensitisation vaccinen og det har gået rigtig godt uden symptomer men s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2010
Visninger:
1.549
Hvad foder i med??? Hej med jer Jeg er ny i gruppen, vi fik svar på Kenzos blodprøve i sidste uge han er allergisk over for husstøvmider ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
985
hyposensibilisering og barff Hej med jer er der nogen der har fået jeres hunde hyposensibiliseret mendes i fodret med råt ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2010
Visninger:
1.821
Allergivenlig balsam hjælp Help!!! He he Her går det rigtig godt med det hele, barf'en, allergi'en er under kontrol, og der fungerer fint med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2010
Visninger:
1.453
Allergivenlige - godbidder. Der findes nok et hav af sider hvor man kan handle dem, men faldt lige over denne side, der ikke ser så t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2010
Visninger:
567
husstøvmider ??? Kan husstøvmider leve i flamingo ??? Hvis ja hvad kan de ikke leve i?? Er der noget man kan sprøjte en madres med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2010
Visninger:
510
gulerødder til allergihunde Hvor mange gulerødder må jeg give Cinda? Kan ikke lige finde noget om, hvordan hunde tåle gulerødder, men hun er helt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2010
Visninger:
2.898

Annonce