Forum kategorier

De bageglade goumeter!

De bageglade goumeter!

Medlemmer: 201
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen; Velkommen til denne dejlige og madglade gruppe:o)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
333
Lige en til at starte på! Her er bare en af verdens bedste chokoladekager... Det er en opskrift jeg har fra min mormor, men hun kan ikke huske hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
921
Billedkonkurrence... Det billede jeg har sat ind for gruppen, synes jeg er lidt kedeligt :o)... Så jeg synes at vi skal lave en konkurrence,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
414
Stem, stem stem... Så er billedkonkurencen startet! Stem på http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=18335 Venlig hilsen Fr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2008
Visninger:
311
Og vindren er... Den madglade hund! Det bliver vores nye profil-billede! Bare for sjovs skyld, sætter jeg lige pointopgørelsen herind ;o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2008
Visninger:
312
Opskrifter søges! Denne her gruppe er oprettet til at man kan dele opskrifter, men indtilvidere er der kun oprettet én! Så derfor søger j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2008
Visninger:
929
tærte opskrift? hey alle sammen! jeg vil gerne lære at bage tærte, så jeg tænkte på om der ikke var en som har en god opskrift?? : )
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2008
Visninger:
715
Pæretærte med bagt marcipan creme Faldt lige over denne opskrift. Pæretærte med bagt marcipan creme 8 pers. Mørdej: 150 g hvedem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2008
Visninger:
1.068
Norsk "franskbrød" med rugkerner Hej Bagetosserne Jeg vil gerne bidrage med en opskrift, jeg selv har lavet på franskbrød med rugkerner/gulerodsbrød/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
3.513
Gulerodskage med pomerans og ostecreme Her er en opskrift jeg har fået fra min mor i Norge på en dejlig kage som jeg har fået meget ros for. Gulerodskage m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
954
Hurtig sjokoladekage(langpande) 4 æg 9 dl.hvedemel 5 tsk bagepulver 6 dl sukker 3 dl mælk 300 gram margarine 4 tsk vaniljesukker 2 ss kakao. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
2.393
Hundegodbidder med leverpostej xD Jeg tænkte at det nok også hørte ind under opskrifter xD det er en opskrift jeg har kopieret herinde fra engang. Det er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
2.806
Verdens bedste "Bedstefars skæg!" Her er en af mine aller-bedste opskrifter! Den skal bare prøver ;o)... Bedstefars skæg med æblegele/marmelade! In...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
2.936
Let og lækkert brød og boller.. Denne opskrift er fra bogen "Værdigt Brød" 600 gr hvedemel 4 tsk salt 12 gr. gær 5 dl vand. Gæren røres i det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
723
Bedstemor boller.. Her får i opskriften som jeg har arvet efter in bedstemor. Det er i sandhed bedstemor boller!! 1 liter sødmælk ca. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
2.136
Frugt tærte (; Stine og jeg bagte hver sin frugttærte igår, men synes lige i skulle have opskrifterne: Ingredienser: Dej: 3 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
570
chokolade dessert med pepermønte hej prøv lige denne,,, chokoæade dessert med pepermønte 100 g mørk chokolade (ca. 55% kakao) 100 g pebermyntecho...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
580
Prinsesse Pepita Poptøs' knækbrød! Her er opskriften liige i rettet udgave ;o)... Her er en opskrift jeg har fået af Pepitas ejer! Den her opskrift er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2008
Visninger:
511
Kanelkage med banan Havde sådan lyst til at bage idag, så det blev den vi alle kender (har osse set den herinde), men havde lige et par ban...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
3.414
abrikos chokolade lagkage. hejsa. så skulle der holdes fødselsdag og vi bagte denne dejlige abrikos chokolade lagkage. opskrift. Kakaobun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
1.221

Annonce