Forum kategorier

De bageglade goumeter!

De bageglade goumeter!

Medlemmer: 201
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
SÅ ER DER KONKURRECE! Så er kagekonkurrencen sat i gang! I kan se og stemme på de forskellige indput på http://www.hundegalleri.dk/html/alb_v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2008
Visninger:
483
Endelig den færdige bryllupskage:-)) efter 3 dages hårdt arbejde, fik jeg min første rigtige bryllupskage færdig, og den blev beundret og smagte himmelsk, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2008
Visninger:
538
Sunde kager(hjælp) Er der nogen der har opskrifter på sunde kager =)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2008
Visninger:
427
Tykmælkskage (MUMS!!) Ingredienser: • 725 g sukker • 1 L. tykmælk • 760 g mel • 5 tsk. natron • 5 tsk. Kanel • 200 g smeltet margarine ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2008
Visninger:
6.014
virkelig nem og hurtig kage? er der ikke en der har en opskrift på en super hurtig kage, den skal være nem og heslt sådan en hvor man har tingene i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2008
Visninger:
3.768
søger opskrift på muffins Jeg mangler en opskrift på muffins der bliver lidt ala den færdige muffinsdej man skal købe fra nestle.. den er lys med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2008
Visninger:
929
Navneskift! Som mange af jer garanteret har bemærket, har vores gruppe ændret navn fra bagetosserne, til de bageglade goumeter, da ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2008
Visninger:
420
ARH! OMKAMP! Der blev uafgjort mellem to kandidater i vores kagekonkurrence, så der er nu dømt omkamp mellem de to! Omkampen slutter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2008
Visninger:
467
Og vinderen er.... Karin J, med sit lækre kagebillede!!! Tillykke med det ;o)... Du kan se billedet på gruppens forside... ;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
478
mangler opskrift på chesecake hej jeg mangler en opskrift på cheesecake, i ved den med sådan en kikseagtig bund og noget "budding" agtigt ovenpå?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2008
Visninger:
1.302
Lagkage hjælp !!! Jeg skal bruge en opskrift på en lagkage som er lækker hehe.. men det skal være sådan at man skal kunne lave den aften ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2008
Visninger:
530
En dej mange muligheder Grunddej; Ca. 500g mel 1 æg 50g gær 1 dl olie 2,5 dl mælk 1tsk salt 3spsk sukker udrør gæren i lunken mælk,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2008
Visninger:
1.522
Bagebogen er igang ;o) Ja... Nu er jeg godt igang med bagebogen og den bliver fed! Den er totalt alfabetiseret, og skal nu layoutes... For at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2008
Visninger:
369
Er du en rigtig bageprinsesse? Som medlem af Bageprinsessernes Laug i Tarp er jeg af Bageprinsessernes Laug i Danmark blevet bedt om at gøre opmærksom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2008
Visninger:
1.131
hvad har jeg gjort forkert? Har lige bagt muffins.. eller dvs. forsøgt at bage muffins... Jeg har fulgt opskriften til fulde, men de er faldet sam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2008
Visninger:
370
Mål & vægt Her en omregnings tabel, hvis nu vægten svigter. Synes jeg ville dele den med jer :O) MEL, GRYN OG RIS: Fuldkorns...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2008
Visninger:
776
En opskrift uden æg? jeg har ingen æg men vil gerne bage en kage, jeg har mælk margarine sukker mel, natro og bagepulver cacao florm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2008
Visninger:
861
Nyt fra Bageprinsessernes Laug Efter dagen i går, hvor der blev udnævnt 4 nye bageprinsesser i Danmark (Se tråden Er du en rigtig bageprinsesse?) har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2008
Visninger:
1.355
hvad skal man bage? jeg har lyst til at bage en lækker kage.. ik noget med grøntsager eller frugt, ikke for meget kaffe/mørk chokolade. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
474
Bagels til morgenmad eller madpakke. Bagels: 10-12 stk. Du skal bruge: 50 g. gær 3½ dl. lunkent vand 1 spsk. sukker 1 spsk. havsalt ca. 600 g. hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2008
Visninger:
789

Annonce