Forum kategorier

De bageglade goumeter!

De bageglade goumeter!

Medlemmer: 201
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Rugbrød Da jeg kommer fra Norge, er jeg ikke opvokset med rugbrød og har heller ikke lært at bage det hjemmefra. Jeg har en gan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
1.172
God dessert tærte?? Jeg får nogle rigtig gode veninder på besøg i aften til mad. Jeg har styr på aftensmaden men ikke desserten - jeg tænkt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
2.559
God ide til et eller andet meget lækket til en gang kaffe efter ringtræning?? Og vil gerne lige sige at bagegoumet er jeg desvæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
1.115
hva kan jeg bage da vi ska til fårupsommerland og holde nicks 5 års fødselsdag der ska jeg jo bage til regne jeg med at bage 4 forskelli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
502
æblekage er der nogen der har en opskrift på en meget svarmpe æblekage da jeg ska bruge en
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
517
Dej t. pølsehorn, uden æg i? Nogen der har sådan en opskrift? Eller kan jeg mon bare tage en opskrift, droppe ægget og supplere op med mælk i ste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2008
Visninger:
7.020
fedtfattige grovboller (middel) Grunddej: 5 dl lunkent vand 50 g gær 1 æg 1½ tsk salt 200 g rugmel ca. 350 g hvedemel ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2008
Visninger:
2.089
fedtfattig chokoladekage m. nødder??? Hej er der nogen der har en fedtfattig chokoladekage med nødder i?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2008
Visninger:
728
søger: idéer til vægttab, opskrifter hey... jeg søger opskrifter på sunde snack. min kæreste skal tabe mellem 10 og 15 kg indenfor 3 måneder... jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2008
Visninger:
1.228
ELSKER.....MAD og derfor er jeg også så glad for at blive optaget i denne gruppe, så jeg kan supplere med noglle lækre opskrifter og h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
992
I HAVE A DREAM kunne jeg godt sige, for jeg har igennem ledt forgæves efter en super nem bageopskrift på nogle nemme franskbrød ,der e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
493
RIS OG ROS! Nu har gruppen eksiteret længe, og synes der er kommet godt gang i den ;o)... Men nu vil jeg gerne høre noget ris eller...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
396
FUSKER KAGE ;-D AMO kageblanding "Muffins" tilsat 3-4 dl frisk frugt fx blåbær og jordbær. Lidt længere tid i ovnen, og helst i nogle s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2008
Visninger:
993
Makronbund Jeg søger en, meget gerne nem, opskrift på makronbund. Nogen som kan hjælpe??
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2008
Visninger:
1.939
Daim istærte (halv-nem) Denne opskrift er taget fra en bagside af past. æg... den er bare for lækker!! Til 8 personer. Bund: 3 pasteuris...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2008
Visninger:
2.397
Hjemmesider med udstyr ? Nogen der kender nogen hjemmesider med bage udstyr ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2008
Visninger:
421
Jeg er så ked ;o(... Fordi at jeg har brugt så lang tid på at gøre bagebogen pæn med billeder osv, men da jeg så skulle sende med outlock ex...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2008
Visninger:
431
Pizza dej som er grov det ! Pizza dej som er grov det ! sådan lige som en grovbolle eller som en rofel er der nogen der har prøvet det ? og ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
1.117
Hvad synes i så? Nu er jeg begyndt og sende, og vil gerne have at vide hvad i synes om bagebogen???? Potedask Frk. Tvebak!
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2008
Visninger:
510
chokoladekage uden æg? Ja, som overskriften lyder, kan man så lave en chokoladekage uden æg? Og evt en som har en opskrift?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
896

Annonce