Forum kategorier

SMÅ HUNDE I SØNDERMARKEN

SMÅ HUNDE I SØNDERMARKEN

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hundeleg idag:-) Hejsa Nogen der vil være med til leg idag kl 14.00 ved utterslev mose? Vi er tre hunde indtilk videre:-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2009
Visninger:
798
Nogen små hunde i KBH? Hej alle sammen :) Nu har jeg fået min skønne pomeranian Chanel hjem.. Hun er så skøn, og bringer så meget liv i hjem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
722
taget fra forum Vi har modtaget en mail fra en af vores hvalpekøbere i udlandet angående produktet Swiffer fugtige rengøringsklude. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2008
Visninger:
1.121
Træf i morgen - søndag Så er det i morgen, at der er hundetræf i Søndermarken ved bakken kl. 12 :-) Ses vi?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2008
Visninger:
510
Leg i weekenden? Lumi ELSKER at lege med hunde på sin egen størrelse....og må indrømme at det er allerbedst hvis det også er unge hunde,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
750
Første søndag i september Så er det på søndag at der kl. 12 er småhundetræf ved bakken :D Kommer I? Lumi og jeg kommer ihvertfald...medmind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2008
Visninger:
414
Søndermarken d. 24/8 Ville gerne have været derhenne idag, men vejret ser ikke umiddelbart ud til at klare op foreløbig, så er der nogle der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
618
Leg i Søndermarken lørdag d. 23.?? Hej. Jeg skal ikke noget i morgen, så tænkte på om der var nogle af jer som var friske på at mødes i Søndermarken i mo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
758
Hvem vil passe mine hunde?:) Hej alle sammen:) Da jeg lige er flyttet fra alt hvad der hedder familie og mange venner på Bornholm, til Rødovre, m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2008
Visninger:
601
En lile reminder Det er nu på søndag, den 6. juli, at vi mødes i Søndermarken til hundetræf. Vi mødes kl. 12 ved den "høje" bakke med t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
751
Medlemmer Nu er vi nået op på hele 8 medlemmer - vi gør fremskridt. Jeg ville blive utrolig glad, hvis I evt. ville reklamere f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
366
Velkommen til Der er godt nok ikke mange medlemmer indtil videre, men velkommen til dem der er, og jeg håber meget, at I vil bidrage ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2008
Visninger:
441

Annonce