Forum kategorier

Mopser på Sjælland og Fyn

Mopser på Sjælland og Fyn

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
kender du nogen der søger en fantastisk kastreret mopsedreng han er 2 år gammel kastreret, fantastisk hund pæn hovedform uden gener med luftvejene, pæne øjne. fantastisk sind godt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2015
Visninger:
903
Mops møde ;) Hejsa, er der ikke nogen som kunne tænke sig at mødes i valbyparken med Sally og jeg en dag? Jeg syntes ikke der sker s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2013
Visninger:
727
Søger mopse dreng Hjææææælp! Familie søger mopse dreng Fødselsår: 2012/2013 Det er med kæmpe sorg, at vi igår mistede vores lille mop...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2013
Visninger:
2.453
Operation af næse Hej:) Ville høre om der er nogle af jer i denne gruppe der har erfaring omkring operation af næsen på en mops pga vej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2013
Visninger:
796
Mopsetræf fyn! Er det ikke snart tid til mopsetræf? Tænker i Odense en lørdag fx?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2011
Visninger:
701
Mopser i Vestsjælland :) Hejsa Jeg tænkte på om der var nogen som bor tæt på Slagelse,, Der kunne tænke sig at mødes til mopse træf. Da Møff...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2011
Visninger:
617
mopsetræf den 14 november kom frisk vi mødes i søndermarken kl 12 .
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2010
Visninger:
520
mopsetræf hej... jeg kan se at der ikke er særlig mange der skriver herinde. Men skal vi ikke finde ud af mødes snart.. jeg bor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2010
Visninger:
622
Mopsetræf ved København ! Så er der mopsetræf ved København. Det er på søndag d.8.8.2010 ved Hvidovre Havn kl.13
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2010
Visninger:
664
"happy pugs" Se vores nye gruppe, for alle os der forguder vores små mopser :-) Vi arrangere mopsetræf jævntligt, på sjælland!
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2010
Visninger:
648
Mopse kom sammen? Hej alle sammen. Tak fordi Lola og Jeg må være med i jeres gruppe! Det er vi glade for. Jeg ville egentlig hører om der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2009
Visninger:
782
er der noget familie? er der nogle som har et medlem af charlie's familie eller har et afkom af en fra charlie's familie? har er hans stam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
598
Hej Medlemmer Hej Medlemmer vil i ikke nok invitere nogle flere med hund(e) med mopser på sjælland og fyn vi skal have rigtig mange m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
882
hvad ska der til for at få en X-Høj??? Hej alle sammen hvad syntes i om Charlie???? og hvad skal der til før at han for en exstra høj af jer?????? gider ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2008
Visninger:
674

Annonce