Forum kategorier

Os med de lækreste vovser

Os med de lækreste vovser

Medlemmer: 17
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Lidt utæt :( Hjælp? Hej min dejlige gamle hund på 15 år har et lille problem, og jeg ved ikke selv om det er noget alvorlig, men han tisser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2011
Visninger:
601
hej alle jeg mangler en sele til min lille lækre cody dreng. jeg er ligeglad med mærker - men den skal være lysegrønt... er der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
397
Nogen der kan lege i eftermiddag?? Jeg havde tænkt mig at pakke Laika og lille Tristan i bilen og så afsted til Stensbæk plantage i eftermiddag, og så vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2008
Visninger:
347
cody vil gerne leje vi duf gerne og tager selvfølgelig også i mod udf
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
374
hej med jer alle skønne mennesker min lille cody er begyndt at tabe lidt af håret under øjnene - som følge af at hans øjne løber i vand - dokter dyr sige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2008
Visninger:
435
Cody vil gerne udf`s nogen der er frisk på at tage et par dages sjov
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
401
nye billeder i profil hej alle... Cody har været ved fotograf og fået taget billeder alle billeder i profilen en nye kig lige forbi og fortæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2008
Visninger:
325
grise hej ved godt det ikke har så meget med hunde at gøre.. det er en underskrift indsamling til fordel for de danske søer....
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2008
Visninger:
422
ny vappe hej alle... jeg har fået ny hvalp - kig ind forbi... billederne er ikke i top klasse men ja hvad kan jeg sige han v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2008
Visninger:
373
hvor er døden svær at håndtere. min kære elskede maxè gik bort søndag nat kl 00,14 min maxè har været meget syg både med betøndelse i rygsøjlen og en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2008
Visninger:
318
Hundetur i Påsken? Der var så mange der ikke kunne komme med ud til Stansbæk Plantage i går (søndag) så tænkte om der måske var stemning f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2008
Visninger:
387
Takker Tak for optagelsen... Nu har jeg jo ikk nogen dalmatiner, men Laika har det fint med dem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2008
Visninger:
724
test hund er der nogen der har et link til en god test... så vi kan finde ud af hvilken hund det vil passe godt til os som hund n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2008
Visninger:
907
nogen der vil med på tur Maxè er en rigtig hygge trold - en lalle gøj til tider, men han vil rigtig gerne i hundeskove og løbe fri og aller hels...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
419

Annonce