Forum kategorier

Os med blå tunger

Os med blå tunger

Medlemmer: 33
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvor bor i? Hejsa. Vi kan jo starte med at fortælle om hvor vi bor og for ælle lidt om vores bamser :) Vi bor i Lintrup og har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
437
Træning af chowere? Hej med jer Er der nogen af jer der har noget erfaring med træning af chowere? Vi har lært vores at give pote, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2007
Visninger:
630
vand bliver jeres hvalpe også våde på hele halsen når de drikker vand syntes det er et problem hun bliver tørret og tørret m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2007
Visninger:
407
Søde Chow film. http://www.youtube.com/watch?v=-9WJ4duGbug
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2007
Visninger:
553
nye billeder hej vil i se nye billeder af gaia har lige sat dem ind skal se om jeg kan finde ud af at få gaia ind her under min prof...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2007
Visninger:
404
ny hund hej har idag købt en sort chow chow på 7 uger så glæder mig bare til at få den hjem den er bare dejlig.
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2007
Visninger:
412
Sygdom? Hejsa :-) Jeg har et spørgsmål til jer chow ejere.. Min hund Svande har et problem (ville jeg kalde det). Af og ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2007
Visninger:
1.355
Fældtid suuuk Ja så fælder Rico. Gør jeres også det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2007
Visninger:
602
københavn heej er der nogen der har en chow som bor i københavn , hvis der var kunne det være hyggeligt med at mødes så de kan le...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2007
Visninger:
473
opdrætter , hvem har i købt jeres guld klump af/ fra, min lille chow er fra kennel nin-tsun, en rigtig god kennel , og hvis man går...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2007
Visninger:
628
savl når min chow leger kommer derofte savl er dette nomalt for en chow
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
634
Ringtræning Hejsa Er der nogen af jer som skal med til ringtræning d. 10. juni i Bredsten? Jeg har tænkt mig at melde mig til i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
311
HJÆLP!! -med at være alene hjemme..... Hej med jer. Er sgu lige ved at opgive nogle gange. Håber at en af jer kan hjælpe mig. Vi har to chow chow'er. en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2007
Visninger:
596
Løbetid Hejsa Hvor gammel er en chow chow tæve ca. når den går i løb første gang? Mvh Janni
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2007
Visninger:
482
VIGTIGT! heej alle sammen. min chow har mulig vis fået mellemørebetendelse. han ryster hele tiden på hovedet og klør sig , er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2007
Visninger:
507
Han-chowere efter parring Hejsa Dette er til jer som har han-chowere og har brugt ham til avl: Ændrede han sin psyke efter at han havde prø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2007
Visninger:
956
Udfordring Hej alle sammen Vil I ikke stemme i vores udfordring? :-) Kan da ikke passe en chow skal tabe til en lille pjevs ;-)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2007
Visninger:
431
Hjælp vi får røvfuld er i ikke søde at hjælpe os lidt på vej ved at stemme i vores udfordringer ;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2007
Visninger:
943
Pelspleje Kender I nogen steder hvor der er beskrevet godt hvordan man klipper og børste en chow?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2007
Visninger:
546
Vægt Hejsa Ved I hvad normalvægten er for chowere? Altså for henholdsvis tæver og hanner? Har søgt mange steder på nettet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2007
Visninger:
268

Annonce