Forum kategorier

Sydfynslænget

Sydfynslænget

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Olivers Er der nogle her der gerne vil købe Olivers eller bruger det kan man bestill hos mig... en stor sæk koster 300 kr.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2007
Visninger:
283
HJÆLP! Vi har reddet en hund fra og blive brugt til kamphund.. Men vi har selv huset fyldt med dyr og vi kan ikke have ham hje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2007
Visninger:
317
Hus til salg! Hvis der er nogle som kender nogle der kigger efter hus omkring Svendborg, så sig til vi har vores til salg! Skriv f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2007
Visninger:
1.051
Hunde Bahandler del ´3 Ja så har JAnna fra DCH- Ringe været på hjemme besøg fordi Balto er ved at ødelægge hjemmet Se han profil for oplysnin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2007
Visninger:
421
Hundeadfærdsbehandler.... ... Ja vi skal have besøg af Janna som er en hundeadfærdsbehandeler i morgen da Balto ødelægger alt her hjemme, og vi g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2007
Visninger:
527
Bestilling fra Olivers Hej... Er der nogle af jer det bestiller mad fra Olivers? For dem vi bestilte med er stoppet, så vi har ikke nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2007
Visninger:
499
Tåsinge Hundepark i vi med hund Der er denne gang en artikkel om Grace og hendes hunde, for dem der er intresseret Marianne
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2007
Visninger:
1.045
Eij får jeg ikke snart en hund. Hvor er ventetiden lang. Nu har vi kigget efter hus i et år, og før der kiggede vi efter ny lejlighed.. Hvor er jeg træ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
445
så kom tiden Troja er kommet i sin første løbetid på sin 8mdr fødselsdag og hun er en hel del forviret, men samtidig er alle de ting...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2007
Visninger:
450
hun var dygtig hej allesammen Så har min lille stjerne værer til sin 1 udstiling(skuge).. det var rigtig sjovt, men også rigtig hå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2007
Visninger:
775
store legedag hejsa hvem kommer til store legedag i morgen søndag
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2007
Visninger:
590
vil i se vil i se hvor stor min lille hund er blevet
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2007
Visninger:
904
smiler så i min stjrene i tv??? smiler
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2007
Visninger:
257
gåtur hej i sydfynslænget nu er de fleste vendt hjem fra sommer ferie skulla man ikke prøve at se om man kunne lave en gå tur...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2007
Visninger:
430
Træning i Svendborg Hej jeg vil gerne gå i Dch- svendborg med Balto, er der nogle der ved om holdene er fyldt op. Kan ikke komme i kontakt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2007
Visninger:
682
godt eller skidt at have hundern med?? Hej Kærsten og jeg sammen med vores hund har været på ørbæk markede idag. det var rigtig hyggeligt men vi gik hjem ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2007
Visninger:
264
søndag hvor mage kommer søndag over til tåsinge hundepark
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2007
Visninger:
454
sidste chance til store lege dag. Hej nu har jeg fået tilbage melding på at det er iorden med på søndag. Der er bare 1 spørgsmål skal vi betale for at d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2007
Visninger:
928
Ny i gruppen Hej jeg er ny i gruppen og ville høre og i mødes engang i mellem, kan sew der er ved at blive noget Store legedag Bli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2007
Visninger:
431
aaah sommerferie :o) Så var det min sidste skoledag idag.. skønt :o) Hvad har i af planer for sommeren? Vi har ikke rigtig nogen. måsk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2007
Visninger:
489

Annonce