Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hvornår er hun klar? Jeg har en lille pekingeser/puddel blanding som skal prøve og have et kuld hvalpe. Vi har fundet hannen som skal bruges...
Avl
Oprettet:
24. apr 2009
Visninger:
898
Lobas LANGE fødsel Det her er Meget langt men håber i vil læse det :) Det hele startede om morgenen kl.10 den. 23 april(Torsdag) hvor j...
Avl
Oprettet:
25. apr 2009
Visninger:
1.120
drægtighed?? Vores dreng blev " lånt" ud til et lille dame besøg i feb måned. 1 gang han var på hende var d. 8 feb. 2 gang ...
Avl
Oprettet:
26. apr 2009
Visninger:
1.076
indavl min søster har en veninde som har en blanding mellen en pudel og chi.. hunde mor har nu fået et nyt kuld ikke med sam...
Avl
Oprettet:
28. apr 2009
Visninger:
757
Har brug for lidt hjælp - parring Min hanhund har en tæve på besøg. det er hendes 14 dag, og hun virker meget klar. men det har hun nu gjort et par dage....
Avl
Oprettet:
4. maj 2009
Visninger:
741
Min hun skal føde. Hejza jeg har en hun hund Bessi som er høj gravid, jeg er total forviret og det jeg gerne vil vide er , hvornår og hvor...
Avl
Oprettet:
4. maj 2009
Visninger:
1.412
Hvornår er hun klar? Min tæve er på sin 14 dag i sin løbetid. vi har i weekenden været hos en han. Hun gjorde sig godt til og løftede hale o...
Avl
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
1.013
hvornår er hanhunden klar? min tæve har været ved hanhund, hver dag i løbet af ugen. igår lod hun sig bedække første gang, og det er sket 30 -40...
Avl
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
761
Han hund/adfærs efter første parring? Ændrer en han hund adfærd efter den første parring? mener bliver den mere fokuceret på hun hunde lugte, øget lyst til ...
Avl
Oprettet:
30. jun 2009
Visninger:
882
Søger en han til at løbe min hund Hun er 3/4 Labrador og 1/4 RUHÅRET HØNSEHUNDT vil godt havde løbe med en ruhåret
Avl
Oprettet:
2. jul 2009
Visninger:
833
Parring - Hvad gør vi forkert? Jeg har en dejlig tæve som begyndte at bløde den 24/6. Hun har idag og igår set hannen som kun skal parres med.. De ...
Avl
Oprettet:
5. jul 2009
Visninger:
1.462
Beagletæve søges til hvalpekuld Jeg har en rigtig sød beagle-han, som jeg godt kunne tænke mig at få en hvalp af. Vi bor på Fyn, så hvis du også bor på...
Avl
Oprettet:
16. jul 2009
Visninger:
619
Tegn på ? ( drægtig ) Hejsa. Min tæve blev parret for 21 dage siden(altså første parrring) jeg sidder her sammen med min kærste og han synes...
Avl
Oprettet:
19. jul 2009
Visninger:
567
Åh..nej,,, Flora og Asta er startet synkront i løbetid. Vi passer boston terrier Lance mens hans familie er i USA - og vores USA-i...
Avl
Oprettet:
22. jul 2009
Visninger:
941
Emina har født :o) Puha sikke en fødsel. Kl 00.30 begyndt Emina at få presseveer Kl 01.30 kom der en væskeblære til syne Kl 02.00 gik...
Avl
Oprettet:
25. jul 2009
Visninger:
802
Mængde af foder til tæve med hvalpe Min schæfer fik 8 velskabte hvalpe i går. så alle mine bekrymringer ved fødselen er over stået. Nu er det jo så bare...
Avl
Oprettet:
2. aug 2009
Visninger:
573
Hvalpe kuld søges til observering Jeg søger en kennel i eller omkring København, hvor jeg kan få lov til at observere et kuld hvalpe, moderen og forholde...
Avl
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
990
han og hunhund i løbetid ..arrrgghh ! nej vi har en hanhund og 2 tæver - hvoraf den ene er i løbetid... Anton var ellers sendt på ferie ved familien ...men h...
Avl
Oprettet:
3. aug 2009
Visninger:
1.061
Avl alder han . hejsa .. hvor gammel skal min franske bulldog være før han kan bruges til avl ? han er nu et år og viser jo rigti...
Avl
Oprettet:
4. aug 2009
Visninger:
1.140
yorkie ?? hvilke sygdomme?? Hej har en yorkie hun som jeg gerne vil prøve at have hvalpe på engang langt ude i fremtiden, men nu skal hun snart til...
Avl
Oprettet:
4. aug 2009
Visninger:
770

Annonce