Forum kategorier

Dværgpinscher

Dværgpinscher

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Chokolade farvet DP :) Kan huske at der for nogle år siden meget blev efterspurgt chokolade farvede dværgpinschere. Jeg har selv købt en lill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2014
Visninger:
334
Træf i århus https://www.facebook.com/?ref=logo#!/events/568425163175148/?notif_t=plan_user_joined Nu håber jeg i kan se dette :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2013
Visninger:
875
hvalp hejsa, jeg har en dværgpinscher hvalp på 12 uger, da jeg købte ham havde han en lille knop ved brystbenet som om noget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2012
Visninger:
726
DP størrelse & Udstilling. Hej! Vores DP dreng på 8 mdr skal snart til sin første udstilling. Eller skal han??? Jeg søger lidt råd fra Jer kyndi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2011
Visninger:
1.370
Wee :D *Glædesudbrud* Så fik jeg endelig min lille nye hvalp :D Ville blive så glad hvis nogle ville kigge forbi hende :D (Ferba) Hehe, sorr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2011
Visninger:
961
DKK hvalp Kæresten og jeg er blevet enige om at få en pinscher hvalp i løbet af det næste år(gerne før) men SÅ mange Dkk hvalpe e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2011
Visninger:
800
Alm. DP DKK tjek ? Mit spørgsmål er til folk der har deres DP i DKK og har fået en hunhund avls godkendt !!! Spørgsmål.. hvilken tes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2011
Visninger:
1.444
hej nogen der kunne hjælpe mig Etoo er i en udfordring herinde nogen der vil hjælpe med at trykke på ham han er på side 8...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2011
Visninger:
710
Hej allesammen, Lidt om mig & familien: Jeg hedder Kathrine og er nyt medliem af gruppen her. Vi (min Daisy, mand, søn og jeg) er de k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2011
Visninger:
1.108
hd Hvor ofte forkommer det at dværg pinscher får konstateret hd?
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2010
Visninger:
710
ligge bagom ryggen Ja Ami har en mani med at hun skal putte imellem min ryg og sofaen.. så har hun det bare super dejligt.. er der nogle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2010
Visninger:
722
Søger træf-interesserede DP ejere? Hej Hej Min dejlige DP tæve og jeg søger nogle andre træf-interesserede hundeejere, da vi virkelig gerne vil mødes m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2010
Visninger:
850
Tjeneste :) Må jeg bede jer om en tjeneste, da jeg er med i en lille konkurrence med min himmelhund King, der skal bare gives en ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2010
Visninger:
647
han hund søger tæve. Hej Jeg har i nogen tid gerne ville have en lille dp mere, men ikke bare hvilken som helst - den skal være efter min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
1.507
patella Diva har fået lavet en røntgenfotografering, fordi jeg synes hun gik mærkeligt samt nogle gange kan finde på at pive ov...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
1.658
Dværgpinscher tendens?... ... eller bare en Diva tendens? :) Men tæve Diva på knap 2 år, har en tendens til at grave sig under tæpper, dyner, tr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2010
Visninger:
1.194
Lille pinscher med stort temperament. Æhhm Jeg har et lille problem (Hvilket faktisk også er lidt pinligt) Det har stået på længe faktisk. Min lille g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
1.623
halthed Vi har her i den kolde tid oplevet at tango halter skiftevis på bagbenene. Han trækker det helt op under sig og nægter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2010
Visninger:
1.346
SLET IKK NOGEN SLET IKK NOGEN FRA ODENSE I DEN HER GRUPPE???
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2010
Visninger:
636
Hårtab !!!!! sa i gruppen? Min Nicky på 1½ år har tabt/taber hår foran/ bag øre-rundt øjne- på maven samt i "armhuler" han ser snar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2010
Visninger:
3.037

Annonce